• File

Юлія

Direct-менеджер (Instagram, Rozetka, Prom), адміністратор сайту

Age:
41 years
City of residence:
Mykolaiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

БУРБУРАС ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
Особиста інформація
Місто проживання: Миколаїв
Освіта: вища економічна (спеціаліст)
Дата народження: 16.05.1984 р.
Сімейний стан: заміжня, одна дитина (9 років)
Бажана заробітна плата: від 20000 грн. (також розгляну варіанти часткової зайнятості на неповний день із відповідною оплатою)
Контактні дані: [open contact info](look above in the "contact info" section) (вайбер), [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи
В даний момент: шукаю постійну роботу, цікаву та перспективну, з можливістю навчання та кар’єрного росту. В пріоритеті – посада контент-менеджера чи direct-мендежера (інстаграм, маркетплейси, сайт). Тільки віддалений формат, бажано з вільним графіком.

06.2024 по 02.2025

Компанія: інстаграм магазин кави
Посада: менеджер з продажу B2C, контент-менеджер
Функціональні обов’язки:
• Обробка вхідних замовлень в Instagram та інших каналах зв’язку (сайт, месенджери);
• Робота з лідами: первинний контакт, ведення клієнтів до покупки, повторні продажі;
• Написання та вдосконалення скриптів для комунікації з клієнтами;
• Внесення замовлень у CRM-систему, ведення клієнтської бази;
• Контроль оплат, формування чеків, створення ТТН та контроль відправки/отримання замовлень (Нова Пошта, Укрпошта, Rozetka delivery);
• Наповнення контентом магазинів на маркетплейсах (Rozetka, Prom) – додавання товарів, оновлення описів та фото (магазини створювала з нуля, успішно працюють);
• Актуалізація цін та асортименту, внесення змін у прайс-листи;
• Робота над підвищенням середнього чека, пропозиція супутніх товарів;
• Своєчасна консультація клієнтів, підтримка високого рівня сервісу;
• Виконання планових показників, аналіз продажів, відстеження динаміки та ефективності маркетингових дій;
• Участь у розробці маркетингових акцій та спеціальних пропозицій;
• Постійна взаємодія з виробництвом, відділом маркетингу, відділом пакування та доставки.
09.2020 по 04.2024

Компанія: ТОВ «НИКАГРОТРАНС»
Посада: бухгалтер управлінського обліку
Функціональні обов’язки:
• збір та систематизація облікової інформації з первинних документів (ТТН, дорожні листи, рахунки на оплату, відомості по паливу тощо);
• облік руху підзвітних коштів співробітників, створення прибуткових та видаткових касових ордерів у 1С;
• облік кредиторської та дебіторської заборгованості;
• створення документів по вантажоперевезеннях у 1С;
• облік надходжень і витрат пального ТЗ;
• нарахування заробітної плати, оформлення розрахункових відомостей, взаємодія зі співробітниками з питань ЗП;
• облік взаєморозрахунків з найманим транспортом;
• ведення ділового листування з контрагентами, заповнення договорів, обробка реєстрів;
• виконання інших доручень керівництва.
11.2018 по 09.2020
Самозайнятість - створення привітальних слайд-шоу, написання курсових робіт для студентів, продаж в'язаних виробів власного виробництва через Instagram, Olx, Rozetka, Prom, Etsy).

10. 2015 – 11. 2018 року – декретна відпустка.

03.2010 по 09.2015
Компанія: пансіонат «Бриз» (смт Затока, Одеська область)
Посада: менеджер відділу бронювання, начальник відділу бронюванню.
Функціональні обов’язки:
• активний пошук та залучення клієнтів (розміщення рекламних банерів на спеціалізованих ресурсах мережі, а також іншої рекламної інформації про пансіонат на різних форумах, у соцмережах тощо; адресна розсилка акційних пропозицій; залучення до роботи турфірм);
• надання повної інформації потенційним клієнтам про умови проживання у пансіонаті, ціни тощо (у телефонному режимі та електронною поштою – до 200 листів на день);
• прийом заявок на відпочинок у пансіонаті, розрахунок вартості послуг, виписка рахунків на передоплату та контроль їхньої оплати, оформлення путівок;
• співпраця з туристичними агентствами, оформлення колективних заявок, укладання договорів;
• складання зведень по заїздах та іншої внутрішньої фінансової звітності;
• додаткові обов’язки: оплата комунальних та інших рахунків підприємства через Клієнт-банк, виконання різних доручень керівництва, закупівля канцелярських товарів, робота з оргтехнікою.
Перші три роки бронюванням займалася лише я, потім, у зв'язку з ростом підприємства та збільшенням кількості відпочиваючих, обіймала посаду начальника відділу бронювання, у підпорядкуванні було ще 3співробітники.
07.10.2010 – 10.05.2011
В компанії: ПП «Майстер скла» (виробництво склопакетів)
Посада: економіст виробництва
Функціональні обов’язки:
• облік та аналіз виробничих витрат і готової продукції;
• розрахунок собівартості продукції;
• виконання оптимізацій розкрою скла;
• складання звітів для керівництва, аналітика.
09.2008 – 03.2010
Робота на дому. Написання курсових та дипломних робіт для студентів + репетиторство для школярів (англійська, математика).
10.2007 – 05.2008
Компанія: відділення №720 АКІБ «УкрСиббанк», Миколаїв
Посада: фінансовий консультант СМБ
Функціональні обов’язки:
• залучення нових клієнтів сегменту СМБ;
• продаж банківських продуктів для клієнтів СМБ;
• участь у кредитному комітеті відділення;
• збір та підготовка документів, аналіз бізнесу клієнтів СМБ, первинна оцінка можливості надання кредиту;
• розгляд кредитних заявок, безпосередня видача кредитів, фінансовий моніторинг кредитного портфеля;
• робота з простроченою заборгованістю;
• робота зі страховими продуктами;
• формування необхідної звітності.
09.2005 – 09.2007
Компанія: газета «Будьте з нами», ТОВ «Елтек», м. Білгород-Дністровський, Одеська область
Посада: менеджер з реклами, помічник редактора, секретар
Функціональні обов’язки:
• пошук клієнтів для розміщення рекламних блоків у газеті;
• розробка рекламних акцій для підвищення рейтингу газети;
• пошук кореспондентів-журналістів;
• прийом та редагування статей, прийом оголошень;
• координація діяльності розповсюджувачів газети, контроль за реалізацією.
10.2003 – 05.2005
Компанія: ТОВ «Владірен» (пізніше – компанія «Інтелект-сервіс»)
Посада: автор робіт для студентів
Функціональні обов’язки:
• написання рефератів, контрольних, курсових, дипломних робіт – переважно з економічних дисциплін, юриспруденції, вищої математики, філології, психології та інших предметів.
Освіта
Учбовий заклад: Південно-Слов’янський інститут Київського славістичного университету
Дата закінчення навчання: червень 2006 р.
Факультет: Економіки та підприємництва
Спеціальність: фінанси (денне відділення, диплом з відзнакою)
Іноземні мови та комп’ютерні навички
Aнглійська мова: усна – середній рівень, письмова – високий рівень.
Рівень володіння комп’ютером: досвідчений користувач – відмінне знання всіх офісних програм, гугл таблиць, навички швидкого друку, активний користувач соціальних мереж.

Інші вміння та навички
1С Підприємство
CRM система Key CRM
Система обліку Poster
Адмін панелі Rozetka, Prom, OLX, Shafa, Flagma, Obyava, Etsy (англомовний маркетплейс)
Фото та відео редактори (Canva, Picasa, Proshow Producer, YouCut Video)
Чат GPT, копірайтінг та редагування текстів, пошук інформації
Особисті якості:

Самоорганізація, цілеспрямованість, серйозність, відповідальність, уважність, пунктуальність, здатність до самонавчання та запам'ятовування великих обсягів нової інформації, комунікабельність, грамотність, креативність, неконфліктність, стресостійкість.
Хобі
В’язання, написання віршів, ведення дитячого ютуб-каналу, фітнес.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: