- File
Наталя
Інтернет-маркетолог
- Age:
- 30 years
- City of residence:
- Other countries
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12823975/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Інтернет маркетолог
[
[
Маю понад 9 років досвіду у розробці та впровадженні маркетингових стратегій. Мої навички охоплюють розробку
digital-стратегії, таргетовану рекламу, контент-маркетинг, email-розсилки та аналітику.
Успішно керую рекламними кампаніями в Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, використовуючи GA4, Google Tag
Manager для глибокого аналізу даних та покращення ROI. Досвід у управлінні командами, оптимізації вебсайтів,
A/B тестуванні та побудові систем лідогенерації допомагає мені досягати високих результатів у просуванні
брендів.
Працювала з різними нішами (fashion, медицина, B2B, E-commerce та інше).
Постійно вдосконалюю свої навички та маю сертифікат Digital Marketing Professional (IE-DMI161640).
ОСВІТА ДОСВІД
Бакалавр комп'ютерних наук
08.2023 – Mit Hjerterum (Бутік жіночого одягу) SoMe Specialist
та інформаційних технологій
Національний технічний університет 04.2025 [
«Харківський політехнічний інститут»
[
2012 - 2016
Розробка та впровадження соціальної медіа-стратегії для залучення
Магістр з управління
проєктами в ІТ аудиторії та органічного зростання.
Національний технічний університет Створення, дизайн і управління контент-планом відповідно до бізнес-цілей
«Харківський політехнічний інститут» (відео, інтерактивні пости, сторітелінг).
2016 - 2018 Розробка рекламних креативів для Meta та Google Ads, фокус на
лідогенерацію та прямі продажі.
НАВИЧКИ Результати:
Hard Skills Збільшення підписників, рівня залучення та переглядів відео, що значно
Meta Ads підвищило впізнаваність бренду.
Google ads Покращена лідогенерація, що привело до зростання продажів.
Оптимізація вебсайтів
Аналітика (GA4)
Digital Marketing Strategy
Контент-маркетинг 04.2024- Mamin Dim Digital Marketer
Social Media Marketing 02.2025 https://shop.mamindom.ua/uk/
eCommerce-менеджмент [
Створення контенту Розробка повноцінних стратегій для рекламних кампаній у Google Ads та
Soft Skills Meta Ads.
Комунікація Аудит існуючих кампаній та їх оптимізація для підвищення ефективності.
Креативність Запуск локальних рекламних кампаній, що збільшили потік клієнтів у
Аналітичне мислення фізичні магазини.
Орієнтація на деталі Впровадження PMax-кампаній, що значно покращили показники ROAS.
Наполегливість
МОВА
English (C1)
Dansk (B2)
Украінська (вільна) Продовження на наступній сторінці...
НАТАЛЯ НАТКІНА
Інтернет маркетолог
[
[
СЕРТИФІКАТИ ДОСВІД
ТА КУРСИ
08.2023 – Oftalmika (Міжнародний офтальмологічний центр) Digital Marketer
Certified Digital Marketing 2024 https://oftalmika.com/
Professional (IE-DMI161640)
https://digitalmarketinginstitute.com/ Розробка унікальних лендинг-сторінок для медичних послуг із чіткими
2023 пропозиціями та відгуками пацієнтів.
Розробка нового сайту та його управління.
Lead Generation in B2B Оптимізація рекламних кампаній у Google Ads та Facebook Ads, орієнтованих на
https://laba.ua/
різні етапи прийняття рішення (обізнаність, інтерес, вибір).
2024
Проведення A/B тестування та вдосконалення таргетингу для підвищення
AI Course ефективності реклами.
Grow with Google Результати:
2024
Зменшення вартості ліда на 33%.
Збільшення кількості залучених пацієнтів на 50%.
GA4 Basics
Покращена взаємодія завдяки персоналізованим рекламним повідомленням.
PRO ANALYTICS
https://proanalytics.academy/
2024
04.2023- PNB (Nail Products Retailer) Digital Marketer
04.2024 https://pnb-shop.com.ua/
Розробка та впровадження digital-маркетингової стратегії для B2B-клієнтів,
зосередженої на сегментації аудиторії та персоналізованих кампаніях.
Створення та запуск рекламних кампаній у Google Ads, спрямованих на
сегментовані аудиторії для підвищення якості лідів і конверсії.
Управління Meta Ads для збільшення впізнаваності бренду та продажів серед
оптових клієнтів.
Впровадження email-маркетингу з аудиторною сегментацією та
персоналізованими повідомленнями, що підвищило показники відкриттів та
кліків.
Оптимізація омніканального маркетингу, забезпечення інтеграції між платною
рекламою, email-кампаніями та органічним трафіком.
Результати:
Зростання виручки в межах того ж бюджету завдяки покращенню сегментації
аудиторії та узгодженню кампаній із потребами клієнтів.
REFERENCES
Brian Mogensen Natalia Malko
Mit Hjerterum Inc. / CEO Oftalmika Inc. / Director of Marketing Department
Phone: [
Email : [
[
Similar candidates
-
Інтернет-маркетолог
25000 UAH, Remote -
Менеджер з інтернет-реклами
Remote -
Веб, графічний дизайнер
20000 UAH, Remote, Ternopil -
Outreach specialist
Remote -
Traffic Manager
80000 UAH, Remote, Kyiv -
Менеджер по интернет-маркетингу
Remote