• File

Ирина

Секретар

Considering positions:
Секретар, Архіваріус, Адміністратор
Age:
58 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ірина Онофрейчук
Діловодство, архівна справа, інформаційна робота

Контакти
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса: Україна, м. Одеса
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Про мене
Працюю у сфері ведення загального діловодства, архівної справи та організаційно-
інформаційної роботи більше 18 років. Наразі займала посаду заступника начальника відділу документування в Одеській області Управління організаційного забезпечення, документообігу та контролю Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса). Попередня посада – заступник начальника відділу організаційно-інформаційної роботи Одеського обласного центру зайнятості, маю 6 ранг державного службовця.

Професійний досвід
2024 -2025 Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Заступник начальника відділу, головний спеціаліст

2006 – 2024 Одеський обласний центр зайнятості
Заступник начальника відділу, головний спеціаліст

2005 – 2006 ГУ ДСНС України в Одеській області
Провідний спеціаліст відділу управління планування та моніторингу
техногенно-природної безпеки

Професійні навички
• Ведення загального діловодства та архівної справи;
• Реєстрація вхідної, вихідної та внутрішньої документації, передача документів на розгляд керівнику установи, складання резолюції та проставлення документів на контроль;
• Контроль за виконанням документів на особливому контролі, складання щоденного моніторингу;
• Підготовка звітів щодо розгляду письмових звернень громадян, запитів на публічну інформацію, загального діловодства;
• Використання системи електронного документообігу - СЕД, «Мегаполис», «Інтегра-Флоу - 2016»;
• Реєстрація та контроль за виконанням письмових, електронних звернень громадян, запитів на публічну інформацію;
• Організаційна робота;
• Складання договорів щодо виготовлення та розміщення інформаційних матеріалів про діяльність організації;
• Підготовка аналітичних висновків;
• Вміння працювати з нормативними документами.

Особисті навички
• організаційні навички
• стресостійкість
• вміння працювати як в команді так і самостійно

Освіта
Департамент ведення загального діловодства та архівної справи Одеської обласної державної адміністрації, закінчила у 2022 році
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, закінчила у 2020 році
Одеський державний гідрометеорологічний інститут, закінчила у 1990 році

Мови
Українська, Англійська (Pre Intermediate A2)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: