- File
Ірина
Ревізор
- Considering positions:
- Ревізор, Спеціаліст з обслуговування клієнтів
- Age:
- 48 years
- City:
- Sumy
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12827704/?puid=202493
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Лук'яннікова Ірина Андріївна
Дата народження 18.07.1977
Освіта: вища
Місто проживання: м.Суми
Сімейне положення: одружена
Контактний телефон: : [
e-mail: [
Мета:
Отримати гідну роботу, досягнення успіху в професійній діяльності
Досвід роботи:
АТ «Ощадбанк» , сфера діяльності – банківські послуги
Посада: Головний фахівець служби роздрібного бізнесу
Період роботи: серпень 2023року — по теперішній час
Обов’язки:
• надання клієнтам консультаційних послуг щодо здійснення операцій;
• відкриття поточних рахунків;
• оформлення та подальший супровід угод по депозитах, кредитах;
• продаж супутніх фінансових та страхових послуг;
• залучення нових клієнтів на обслуговування до Банку , в тому числі шляхом проведення зустрічей, переговорів
• дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів Банку, виконання особистих та командних KPI
ТОВ «Епіцентр К», сфера діяльності – оптова/роздрібна торгівля
Посада: Фахівець з операційної діяльності
Період роботи: травень 2023року — по липень 2023 року
Обов’язки:
• документальне супроводження договірної роботи з контрагентами;
• якісне та своєчасне обслуговування покупців , які здійснюють покупки шляхом безготівкого розрахунку;
• виписка рахунків-фактур, оформлення видаткових, податкових накладних;
• оформлення повернення товару, якщо його придбання відбулося по безготівковому розрахунку
• формування банківської виписки
• оформлення податкових накладних на основі фіскального чеку
АТ «Банк Форвард» , сфера діяльності – банківські послуги
Посада: Фахівець з клієнтської підтримки/ фахівець з підтримки юридичних та фізичних осіб
Період роботи: березень 2010 року — квітень 2023 року
Обов’язки:
• реєстрація, супроводження, підтримка торгових організацій в рамках договорів про співробітництво;
• моніторинг зворотно-обмінних операцій та дебіторської заборгованості торгових організацій;
• створення та супровід агентської схеми продажів;
• інкасація, перевірка, облік та передача в архів договорів, оформлених в рамках продажу продуктів банку;
• робота з клієнтами Банку(консультування, продаж продуктів банку, післяпродажне супроводження);
• підготовка та проведення навчальних заходів
• організація, контроль кадрового документообігу.
• активна участь у заходах з формування та розвитку корпоративної культури.
АТ «Альфа Банк», сфера діяльності – банківські послуги
Посада: Фахівець відділу методології
Період роботи: червень 2006 — квітень 2009 року
Обов’язки:
• розробка та організації навчальних заходів для працівників мережі споживчого кредитування;
• пошук, підбір фахівців ;
• підготовка та проведення навчальних заходів.
• організація, контроль кадрового документообігу
• організація процесу підготовки та проведення навчання та розвитку персоналу
• підбір і навчання персоналу.
Навички:
• MS Office (Word, Excel, Outlook,") впевнений користувач
• ПЗ "CREDIT", ПЗ "Bitrix24", ПЗ "CRM SIEBEL" ПЗ "Potamus 4.0" АRM ММФО- впевнений користувач
• Досконале володіння оргтехнікою
• Володіння мовами: російська, українська – рідні мови
Освіта
1995-1997 рр., Сумський кооперативний технікум-молодший спеціаліст
1997-2000 рр, СумДПУ ім.А.С.Макаренка-бакалавр
Додаткова інформація:
• Посвідчення водія(категорія В1)
Ділові якості :
• Цільоспрямованність, комунікабельність, швидко навчаюсь, стресостійкість, старанність, вміння працювати в колективі.
Similar candidates
-
Ревізор
17000 UAH, Sumy -
Оператор, аудитор, супервайзер
8000 UAH, Sumy, Remote