• File

Игорь

Начальник відділу

Age: 50 years
City: Kyiv
Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

СУХОМЛИН ІГОР
м. Київ, 26.07.1975 р.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Телеграм:
@Ihor Sukhomlyn
@TAX_UA_CONSULTANT

КЛЮЧОВІ ЕТАПИ трудової діяльності:

РОБОТА та/або ПОСАДА

ЗДОБУТИЙ ДОСВІД
ВИКОНАВЧИЙ ДИРЕКТОР АУДИТОРСЬКОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ (2024)

• роботи на посадах державної служби категорії «Б»;
• роботи на керівних посадах у державних та приватних підприємствах (більше 6 років);
• нормотворчої роботи;
• аудиту підприємств та банків;
• супроводження податкових перевірок;
• оцінки ризиків у діяльності підприємств;
• адміністративного та судового оскарження податкових повідомлень-рішень;
• надання податкових консультацій;
• застосування Штучного інтелекту;
• спілкування з представниками контролюючих органів;
• управління друкованими та цифровими проєктами (газети, журнали, сайти, Facebook-сторінки, Телеграм/Вайбер-канали);
• створення різноманітного аналітичного контенту (новин, статей, відповідей на запитання, коментарів, оглядів, збірників, спецвипусків, книг);
• запуску друкованих та цифрових проєктів;
• проведення і організації онлайн / офлайн заходів (форумів, конференцій, семінарів, вебінарів).
КУРАТОР (власник) проєкту «Податковий вісник України» (2022-2024)

ЧЛЕН РОБОЧОЇ ГРУПИ з оцінювання корупційних ризиків в органах ДПС (2022-2024)

ГОЛОВНИЙ РЕДАКТОР журналу/сайту «Вісник. Офіційно про податки» (2018-2022) / КЕРІВНИК консультаційного центру журналу

РАДНИК З ОЦІНКИ РИЗИКІВ: податкових, фінансових, облікових, договірних, адміністративно-господарських, корупційних, організаційних ризиків (2017-2018)

ГОЛОВНИЙ РЕДАКТОР газети/сайту «Бухгалтерія» (2015-2018) /
КЕРІВНИК консультаційного центру газети

АВТОР сотень статей та десятка книг на теми оподаткування, обліку, адміністрування, валютного регулювання, трудових відносин, підприємництва, інвестування (2005-2015)

КОНСУЛЬТАНТ в апараті Верховної Ради України

АУДИТОР ПІДПРИЄМСТВ та БАНКІВ, ПОДАТКОВИЙ КОНСУЛЬТАНТ

РЕЗЮМЕ

1. ОСВІТА

Національний університет імені Т. Шевченка (м. Київ):
• Економічний факультет, менеджмент (1997 р.);
• Юридичний факультет, правознавство (2001 р.);
• Військова кафедра, офіцер запасу (фінанси ЗСУ) (1996 р.).

Спеціальна освіта (підвищення кваліфікації):
• Показники та критерії ефективності інвестиційних проєктів (Міжнародний центр приватизації, інвестицій та менеджменту при ФДМУ);
• Управління фінансами фірми (Business Education Alliance за програмою Інституту професійних фінансових менеджерів).

2. ПОЧАТОК ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (з 1994 р.)

Починав з аудиту підприємств та банків, податкового консалтингу, керівництва консультаційним центром аудиторської фірми, проведення семінарів (АФ «Ніко-9», Київська аудиторська група).

У різні роки перебував на державній службі (категорія «Б» у ВРУ та ДПС). Активно займався нормотворчою діяльністю.

Згодом почав писати для різноманітних ЗМІ. Як наслідок, я автор сотень статей та десятка книг на теми оподаткування, податкового адміністрування, бухобліку, валютного регулювання, трудових відносин, підприємництва, інвестування (видавництво «Бліц-інформ»). Більшість моїх публікацій була викликана актуальними проблемами, з якими стикаються як безпосередньо власники та керівники підприємств, так і юристи, бухгалтери, аудитори тощо.

Значних професійних досягнень я досяг у період надання послуг із супроводження податкових перевірок, оцінки ризиків у діяльності підприємств (податкових, облікових, фінансових, договірних, адміністративно-господарських, корупційних, організаційних ризиків, а також ризиків контрагентів), адміністративного та судового оскарження податкових повідомлень-рішень. Загалом, так вже сталося, консалтинг завжди супроводжував мою діяльність. Робота у цьому напрямку дає мені змогу постійно перебувати у курсі проблем платників податків, допомагає збільшувати свої знання та навички. Вона вже давно є важливою складовою мого професійного розвитку.

3. РОБОТА у 2022-2024 РОКАХ

ВИКОНАВЧИЙ ДИРЕКТОР Аудиторської палати України. Відповідав за ведення поточних справ АПУ, організаційне, правове та інформаційно-довідкове забезпечення діяльності АПУ, Ради АПУ та Комітету з контролю якості аудиторських послуг, розробку та випуск методичних посібників, інформаційних бюлетенів, рекомендацій, підготовку пропозицій (висновків) щодо доцільності внесення змін до нормативних документів, підготовку консультацій членам АПУ тощо

ЧЛЕН РОБОЧОЇ ГРУПИ з оцінювання корупційних ризиків в органах ДПС. Мій статус у цій групі дозволяє мені поєднувати роботу у ній із іншою діяльністю, зокрема, на підставі трудового договору. Але, за потреби, не виключається також мій вихід з групи (якщо робота у ній не буде узгоджуватися з політикою потенційного роботодавця).

КУРАТОР (ВЛАСНИК) проєкту «ПОДАТКОВИЙ ВІСНИК УКРАЇНИ». Це некомерційний проєкт і його наповнення може поєднуватися з іншою трудовою діяльністю. Натомість для майбутнього роботодавця функціонування у його орбіті подібних ЗМІ може мати певні позитивні наслідки. Втім, допускається, що під час роботи на певних посадах моя участь у цьому проєкті буде зведена до «0».

Telegram-канал ПОДАТКОВИЙ ВІСНИК УКРАЇНИ
• новини та аналітика у ТЕКСТОВОМУ форматі https://t.me/BICHUK_ykp
• підписники: 6400-6500 (функціонує з травня 2022 року)

Telegram-канал ВІСНИК: ВІДЕО & ПОДАТКИ
• вебінари, лекції та консультації у ВІДЕО форматі https://t.me/visnyk_ua
• підписники: 3200-3300 (функціонує з травня 2022 року)

Facebook-сторінка ПОДАТКОВИЙ ВІСНИК УКРАЇНИ
• поширення матеріалів з обох каналів у соціальній мережі cutt.ly/eKEnjdF
• підписники: 32500-33000

КЕРІВНИК податкової практики АО «АЗОНС» (акцент на супроводженні операцій та податкових перевірок компаній групи «СОКАР»):
• КОНСАЛТИНГ: оподаткування, податкове адміністрування, трудові відносини, валютне регулювання, ЗЕД, РРО, підприємництво.
• Оцінка ПОДАТКОВИХ РИЗИКІВ у діяльності підприємств. Надання рекомендації щодо усунення виявлених ризиків або мінімізації негативних наслідків при «спрацьовуванні» ризиків.
• Супровід ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК.
• Адміністративне та судове ОСКАРЖЕННЯ податкових повідомлень-рішень.
• Розробка ОПТИМІЗАЦІЙНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ податкового характеру.
• Підготовка ЗАПИТІВ на отримання ІПК від ДПС.
• Підготовка ПРОЄКТІВ ЗАКОНІВ, які покликані усувати перешкоди для розвитку бізнесу та покращувати бізнес-середовище.

4. ГОЛОВНИЙ РЕДАКТОР журналу/сайту «ВІСНИК. ОФІЦІЙНО ПРО ПОДАТКИ» (2018-2022)

Під моїм керівництвом у журналі відбулися суттєві реформи, спрямовані на підвищення інтересу до журналу та якості матеріалів.

Станом на початок 2022 року журнал – це сучасне електронне щотижневе видання. Кожен номер журналу містив цікаву, корисну та актуальну податкову інформацію:
• новини та репортажі;
• статті про оподаткування;
• роз’яснення податкових новацій та проблемних ситуацій;
• інтерв'ю зі знаковими особистостями податкової сфери;
• поточні огляди індивідуальних податкових консультацій, судової практики та відповідей ЗІР;
• консультації та коментарі посадових осіб контролюючих органів;
• точки зору провідних податкових експертів;
• відповіді на запитання читачів;
• тематичні огляди;
• довідкову інформацію.

При цьому на сайті можна було не лише ознайомитись з усіма номерами журналу, а й постійно стежити за актуальними та оперативними податковими новинами (25-30 інформаційних повідомлень на день).

Про позитивну оцінку роботи редакції свідчив той факт, що у 2021 році сайт журналу «Вісник», за оцінками незалежних експертів, досяг лідируючих позицій на ринку ділових та фінансових видань України (55000 – 70000 щоденних переглядів).

Одночасно керував консультаційним центром журналу. Функціональні обов’язки пов’язані з наданням відповідей на питання платників податків (передплатників). Зазвичай питання стосувалися таких тем: оподаткування, бухоблік, ЗЕД, трудові відносини, валютне регулювання, РРО, господарські відносини і т.п. теми, до яких мають відношення суб’єкти господарювання.

5. РАДНИК у CROWE LF UKRAINE (2017-2018)

Надання податкових консультацій. Проведення вебінарів на податкову тематику.

Працював над оцінкою ризиків у діяльності наших клієнтів.

Активно займався супроводом податкових перевірок наших клієнтів, адміністративним та судовим оскарженням податкових повідомлень-рішень.

На замовлення певних асоціацій (ІТ-бізнес, с/г виробники і т.п.) розробляв проєкти необхідних їм законодавчих актів.

6. ГОЛОВНИЙ РЕДАКТОР газети/сайту "БУХГАЛТЕРІЯ"
(2015-2017)

У період перебування на посаді головного редактора мені вдалося провести низку реформ. Вони дозволили у нелегкий для друкованих ЗМІ час утримати і згодом збільшити тираж до пристойного рівня та зробити сайт газети набагато змістовнішим і сучаснішим.

Газету було перетворено з видання, яке раніше зосереджувалося на публікації документів та роз'яснень, у серйозне аналітичне видання з новими рубриками та напрямками аналізу.

Одночасно керував консультаційним центром журналу. Ця обставина позитивно вплинула на якість та актуальність наших матеріалів. Особливу увагу було сконцентровано на розробці різноманітних оптимізаційних рекомендацій податкового, облікового, фінансового, інвестиційного та юридичного характеру.

P.s. У разі прояву зацікавленості до моєї кандидатури відразу надішлю ПРИКЛАДИ моєї попередньої роботи і КОПІЇ ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ щодо досвіду роботи та освіти.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: