• File

Анна

Асистент керівника

Considering positions:
Асистент керівника, Ревізор, Менеджер із закупівель, Менеджер ЗЕД, Менеджер по роботі з клієнтами, Керівник освітнього проєкту, Помічник керівника, Logistics Officer, Координатор
Age:
39 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

АННА ДЕЙНЕКО
АСИСТЕНТ КЕРІВНИКА
Вік: 39 (02.09.1985)
Маю досвід у різних сферах. Шукаю позицію, на якій зможу
реалізувати свої навички та уміння. На мою думку, ніколи не пізно
навчатися, розвиватися та змінюватися. Діючий ФОП 3 групи.
Готовність до відряджень.
Бажаний рівень прибутку: 55 000 грн.

ДОСВІД РОБОТИ

11.2023-10.2024
СКІЛИ Асистент керівника -
- ПК, MS Office KONZULT Praha spol. s r.o., м. Прага, Чехія
- 1C Внутрішній стратегічний аналіз (виділення потреб компанії, аналіз і
- Trello, ProWorkflow
виявлення бізнес-проблем для їх подальшого вирішення,
- Photoshop, ArchiCAD, 3DsMax
покращення управління впровадженнями рішень та коригування
- уважність
планів під час роботи у Чеській Республіці та інших країнах ЄС).
- відповідальність
Робота з базами даних (аналіз, дослідження, обробка,
- націленість на результат
систематизація, узагальнення). Систематизація процесів (обробки
ЗНАННЯ МОВ та підготовки фінансових документів, обробки та підготовки
- українська (рідна)
кадрових документів, обліку та аудиту матеріальних цінностей
- англійська (вище середнього)
(автопарк). Контроль своєчасності вхідних та вихідних оплат.
- російська (вільно)
Взаємодія з державними податковими органами від імені компанії.
- чеська (базовий)
Вирівняно звітність за період 2022-2023 рр., систематизовано
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ роботу з кадровою документацію для штату 60 працівників та 25
email: [open contact info](look above in the "contact info" section) працівників аутсорсу, систематизовано ведення обліку автопарку з
тел: [open contact info](look above in the "contact info" section) авто.
адреса: Харків, Україна
Напрямок діяльності компанії - зелена енергетика (інсталяція
сонячних панелей у промислових масштабах).

11.2023-10.2024
Асистент керівника -
ОСВІТА Mirisolar s.r.o., м. Прага, Чехія
Менеджмент. Управління Внутрішній стратегічний аналіз (виділення потреб компанії, аналіз і
інтелектуальною власністю виявлення бізнес-проблем для їх подальшого вирішення,
Українська інженерно-
покращення управління впровадженнями рішень та коригування
педагогічна академія, Харків|
планів під час роботи у чеській Республіці та інших країнахЄС ).
09.2019 – 12.2020
Робота з базами даних (аналіз, дослідження, обробка,
Архівіст, історик, викладач систематизація, узагальнення). Систематизація процесів (обробки
історії та суспільно-політичних та підготовки фінансових документів, обробки та підготовки
дисциплін кадрових документів, обліку та аудиту матеріальних цінностей
Харківський національний
(автопарк). Контроль своєчасності вхідних та вихідних оплат.
университет ім. В.Н. Каразіна|
Взаємодія з державними податковими органами від імені компанії.
09.2002 – 06.2007
Систематизовано роботу з кадровою документацію для штату 40
працівників та 25 працівників аутсорсу, систематизовано ведення
ДОДАТКОВІ КУРСИ
обліку автопарку з 3 авто.
QA тестувальник
Напрямок діяльності компанії - зелена енергетика (інсталяція
IT specialists training center
сонячних панелей у промислових масштабах).
SkillUP, Київ| 09.2023 – 11.2023

Декоратор, дизайн інтер'єру
Інститут моди та дизайну, Харків|
09.2010 – 07.2011
АННА ДЕЙНЕКО
АСИСТЕНТ КЕРІВНИКА
Вік: 39 (02.09.1985)
Маю досвід у різних сферах. Шукаю позицію, на якій зможу
реалізувати свої навички та уміння. На мою думку, ніколи не пізно
навчатися, розвиватися та змінюватися. Діючий ФОП 3 групи.
Готовність до відряджень.
Бажаний рівень прибутку: 55 000 грн.

ДОСВІД РОБОТИ

03.2023-08.2023
СКІЛИ Адміністративний працівник, асистент керівника-
- ПК, MS Office Herbs & Co. s.r.o., м. Прага, Чехія
- 1C Робота з фінансовою документацією, контроль своєчасності
- Trello, ProWorkflow вхідних та вихідних оплат. Виставлення інвойсів контрагентам у
- Photoshop, ArchiCAD, 3DsMax
Чеській Республіці та інших країнах ЄС (В2В). Контроль складу.
- уважність
Взаємодія з бухгалтерами, друкарнями, орендаторами, агентами з
- відповідальність
продажу. Виконання поточних завдань директора компанії.
- націленість на результат
Напрямок діяльності компанії - виробництво та продаж вейпів,
ЗНАННЯ МОВ медичного канабісу.
- українська (рідна)
- англійська (вище середнього)
05.2021-02.2022
- російська (вільно)
- чеська (базовий)
Асистент фізичної особи-підприємця, байер -
Онлайн-магазин одягу для спорту, сувенірів,
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
email: [open contact info](look above in the "contact info" section) м. Харків
тел: [open contact info](look above in the "contact info" section) Координування проєкту у партнерстві з інвестором. B2B, B2C.
адреса: Харків, Україна Пошук постачальників. Закупівля товару. Логістика. Супровід
розмитнення. Облік та аудит. Інвентаризація, ведення складу.
Робота з маркетплейсами. Ввела в обіг більше 700 позицій товару.

06.2003-10.2021
Репетитор з англійської мови -
ОСВІТА
Менеджмент. Управління Самозайнятість, м. Богодухів, м. Харків
інтелектуальною власністю Приватні заняття з англійської, української мови та математики з
Українська інженерно- учнями 1-11 класів, підготовка до ДПА. Більше 40 учнів.
педагогічна академія, Харків|
09.2019 – 12.2020 01.2015-09.2021
Архівіст, історик, викладач Дизайнер інтер'єру -
історії та суспільно-політичних Самозайнятість, м. Харків
дисциплін Проєктування та візуалізаціїї дизайну інтер'єру. Ведення проєктів
Харківський національний "під ключ". Керування бригадою будівельників, контроль закупівель
университет ім. В.Н. Каразіна|
матеріалів, меблів, техніки. Більше 400 кв.м. зданої площі.
09.2002 – 06.2007

03.2018-09.2019
ДОДАТКОВІ КУРСИ
Методист. Автор навчальних матеріалів -
QA тестувальник
IT specialists training center Міжнародний освітній проєкт SmartJ, м. Харків
SkillUP, Київ| 09.2023 – 11.2023 Координування роботи у циклі автор-редактор-верстальник-філіал
Декоратор, дизайн інтер'єру 50% навчальних модулів. Контроль якості навчальних матеріалів.
Інститут моди та дизайну, Харків| Авторка занять. Географія покриття проєкту - 24 міста у 8 країнах
09.2010 – 07.2011 євразійського регіону.
АННА ДЕЙНЕКО
АСИСТЕНТ КЕРІВНИКА
Вік: 39 (02.09.1985)
Маю досвід у різних сферах. Шукаю позицію, на якій зможу
реалізувати свої навички та уміння. На мою думку, ніколи не пізно
навчатися, розвиватися та змінюватися. Діючий ФОП 3 групи.
Готовність до відряджень.
Бажаний рівень прибутку: 55 000 грн.

ДОСВІД РОБОТИ

11.2015-01.2016
СКІЛИ Менеджер з продажів -
- ПК, MS Office ЗАТ "Оптімус", м. Харків
- 1C Продаж оптичних товарів та аксесуарів до них, консультування
- Trello, ProWorkflow
покупців із залученням лікарів-офтальмологів. Виконання плану
- Photoshop, ArchiCAD, 3DsMax
продажів. Ведення КУРО, інвентаризація.
- уважність
- відповідальність
10.2013-12.2014
- націленість на результат
Педагог-організатор -
ЗНАННЯ МОВ
- українська (рідна) Харківська спеціалізована школа №109
- англійська (вище середнього) Супровід виховного процесу. Написання сценаріїв, проведення
- російська (вільно) позакласних заходів, у т.ч. із залученням працівників державних
- чеська (базовий) установ (співробітники лікарень, правоохоронних органів,
спортсмени тощо). Залучення учнів до участі у шкільному житті
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
міського, районного, обласного, державного та міжнародного
email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
тел: [open contact info](look above in the "contact info" section) рівнів. Куратор осередку учнівського самоврядування. Старший
адреса: Харків, Україна інструктор ЗНО. Підняла рейтинг школи на 67%.

12.2011-09.2013
Асистент керівника -
Фірма "NEW Perfomance", м. Харків
ОСВІТА Підготовка проєктної документації та візуалізацій дизайну
Менеджмент. Управління інтер'єру, оформлення дизайн-проєктів. Комунікація з
інтелектуальною власністю замовниками. Супровід виконання замовлень на меблі, логістика
Українська інженерно- по Україні. Обов'язки офіс-менеджера.
педагогічна академія, Харків|
09.2019 – 12.2020 09.2011-11.2011
Архівіст, історик, викладач Група запуску -
історії та суспільно-політичних ТОВ "Цифровий", м. Харків
дисциплін Підготовка до відкриття нових торгових точок з продажу цифрової
Харківський національний техніки, налагодження продажів на торговій точці, напрацювання
университет ім. В.Н. Каразіна| лояльності покупців. Запуск 3 магазинів за 3 місяці.
09.2002 – 06.2007

09.2008-10.2008
ДОДАТКОВІ КУРСИ
Керуючий магазином -
QA тестувальник
IT specialists training center
ЗАТ "АЛЛО", м. Богодухів, Харківська обл.
SkillUP, Київ| 09.2023 – 11.2023 Управління персоналом. Продаж товарів. Контроль виконання
плану продажів. Ведення обліку, контроль касової дисципліни,
Декоратор, дизайн інтер'єру
Інститут моди та дизайну, Харків| інвентаризація. Контроль дотримання корпоративного стилю,
09.2010 – 07.2011 техніки продажів персоналом мережі, а також співробітниками
банків, залучених до співпраці на підзвітній торговій точці.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: