- File
Марина
Енергетик
- Considering positions:
- Енергетик, Головний бухгалтер, Фінансовий директор, Фінансовий менеджер, Керівник управління, Керівник проєкту, Бухгалтер
- Age:
- 44 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12847525/?puid=116060
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 7 грудня 1980 р.
Громадянство: Україна
Телефон: [
Ел. почта: [
Сімейний стан:
двоє дітей
Бажаний графік роботи: повний робочий день/віддалено/гібридний графік роботи,
на правому березі Києва
Мета
Пошук посади головного бухгалтера
Досвід роботи
09.2024 — 01.2025
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ФОРС" (Вид діяльності: надання послуг перекладу документації та послуг трансферу)
Посада: головний бухгалтер
— Ведення та контроль всіх ділянок бухгалтерського та управлінського обліку в повному обсязі;
— Підготовка управлінських консолідованих фінансових звітів за результатами діяльності компанії в цілому. Підготовка аналітичних матеріалів для керівництва компанії;
— Формування та здача всієї бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;
— Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— Реєстрація/формування податкових накладних, облік вхідних і вихідних ПН, розрахунків коригувань, складання та подання звітності з обліку ПДВ;
— Облік основних засобів, МНМА, НМА;
— Нарахування та виплата заробітної плати в повному обсязі (70 осіб);
— Взаємодія за посадою з менеджерами по роботі з клієнтами та продажам;
— Активна участь в бізнес-процесах компанії;
— Ведення обліку ТОВ на загальній системі оподаткування, ТОВ на єдиному податку, фізичних осіб-підприємців в повному обсязі (5 осіб), підготовка первинних матеріалів для звітності іноземних компаній (2 юридичні особи)
04.2022 — 08.2024
«Карітас – Спес Україна» https://caritas-spes.org/ua Міжнародний благодійний фонд – Національний офіс
(Вид діяльності: проектна діяльність по напрямкам відбудови України та фінансової допомоги фізичним особам)
Посада: головний бухгалтер
— Штат бухгалтерії - 10 осіб в підпорядкуванні;
— Ведення трьох проектів одночасно;
— Консультування бухгалтерів мережі організації;
— Проходження внутрішніх аудитів - проектних та річної фінансової звітності;
— Участь в професійній оцінці кандидатів на посаду бухгалтерів;
— Відповідала за реалізацію фінансових питань, керувала щоденними фінансовими операціями: бухгалтерським обліком, фінансовим менеджментом, моніторингом бюджету програми та забезпечувала відповідність фінансового обліку політикам і процедурам Caritas SPES, правилам та положенням донорів/партнерів та вимогам законодавства;
— Взаємодія за посадою з усіма структурними підрозділами організації;
— Контроль всіх ділянок бухгалтерського обліку;
— Контроль всієї бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;
— Контроль кредиторської заборгованості;
— Контроль реєстрації/формування податкових накладних, облік вхідних і вихідних ПН, розрахунків коригувань, складання та подання звітності з обліку ПДВ;
— Контроль обліку основних засобів, МНМА, НМА;
— Контроль нарахування та виплати заробітної плати (80 осіб);
— Підготовка управлінських фінансових звітів для керівництва та донорів по проектам;
— Організація підготовки та сканування підтверджуючих первинних документів по звітам по проектам;
— Доопрацювання в команді програмістів системи BAS звітності для отримання щоденної актуальної інформації менеджерами проектів про стан надходжень та витрат по проектам;
— Активна участь в процесах організації - побудові, імплементації бізнес-процесів організації
10.2019 — 08.2022
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ФОРС" (Вид діяльності: надання послуг перекладу документації та послуг трансферу)
Посада: головний бухгалтер
— Ведення та контроль всіх ділянок бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— Підготовка консолідованих фінансових звітів результатів діяльності компанії в цілому, складання PnL та Сash flow. Підготовка аналітичних матеріалів для керівництва компанії. Організація та складання Бізнес плану на рік, квартальних та щомісячних бюджетів, контроль виконання бюджетів компанії;
— Формування та здача всієї бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;
— Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— Реєстрація/формування податкових накладних, облік вхідних і вихідних ПН, розрахунків коригувань, складання та подання звітності з обліку ПДВ;
— Облік основних засобів, МНМА, НМА;
— Нарахування та виплата заробітної плати в повному обсязі (50 осіб);
— Розробка облікової політики в бухгалтерському, податковому та управлінському обліку;
— Активна участь в бізнес-процесах компанії;
— Ведення обліку фізичних осіб-підприємців в повному обсязі
(3 особи).
11.2018 — 09.2019
ТОВ "Джерсі Айті" (Вид діяльності: консультаційні послуги в області комп'ютерних технологій)
Посада: головний бухгалтер (єдиний бухгалтер)
— Розробка облікової політики в бухгалтерському та податковому обліку, організація документообігу;
— Ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку в повному обсязі, управлінський облік;
— Нарахування та виплата заробітної плати в повному обсязі;
— Ведення кадрового обліку;
— Облік основних засобів, МНМА, НМА;
— Реєстрація/формування податкових накладних, облік вхідних і вихідних ПН, розрахунків коригувань (Додаток 2), складання та подання звітності з обліку ПДВ;
— Формування та здача всієї бухгалтерської та податкової звітності;
— Розробка пропозицій щодо адаптації налаштувань програми 1С УТП 8.2;
— Ведення обліку фізичних осіб-підприємців в повному обсязі;
— Ведення обліку неприбуткових підприємств в повному обсязі.
07.2014 — 10.2018
Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення (Вид діяльності: діяльність у сфері безпроводового електрозв’язку)
Посада: заступник головного бухгалтера
— Розрахунок заробітної плати в повному обсязі (штат – 110 осіб);
— Розрахунок листків непрацездатності, відпускних, відряджень, компенсацій при звільненні;
— Контроль нарахування та виплати заробітної плати співробітникам підприємства у 24 філіях;
— Контроль відображення всіх господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку, ведення бухгалтерського обліку доходів та витрат, валютних операцій. Облік розрахунків з дебіторами та кредиторами, резерву відпусток та сумнівних боргів;
— Підготовка та здача бухгалтерської та податкової звітності;
— Узагальнення інформації по проблемним питанням філій та співпраця з програмістами 1С стосовно адаптації та налаштувань параметрів бухгалтерського та податкового обліку відповідно до чинного законодавства;
— Надання методичної допомоги працівникам філій з питань бухгалтерського обліку;
— Ведення обліку неприбуткових підприємств в повному обсязі;
— Участь у проведенні документальних та комплексних перевірок контролюючими органами (ДФС, Держаудитслужби, ФСС, СБУ).
— В підпорядкуванні 5 бухгалтерів дирекції та 24 бухгалтера філій.
12.2009 — 07.2014 р.
ПП «Котломонтажналадка-Інвест» (Вид діяльності: котли, котельне обладнання, теплопостачання, системи опалення)
Посада: бухгалтер
— Виписка рахунків-фактур, видаткових накладних, податкових накладних, облік і контроль операцій з ПДВ;
— Складання первинних банківських документів та внесення в базу 1С;
— Розрахунок заробітної плати в повному обсязі (штат – 30 чоловік);
— Ведення касових операцій, розрахунків з підзвітними особами;
— Облік розрахунків з контрагентами, розрахунків з постачальниками та покупцями, звірки;
— Облік товарно-матеріальних цінностей, інвентаризації;
— Підготовка та здача бухгалтерської та податкової звітності;
— Ведення обліку ФОП в повному обсязі.
07.2007 — 12.2009 р.
ФОП Остроушко О.В. (Вид діяльності: надання бухгалтерських послуг)
Посада: бухгалтер-касир
— Виписка рахунків-фактур, видаткових накладних;
— Складання первинних банківських документів та внесення в базу 1С;
— Ведення касових операцій, розрахунків з підзвітними особами;
— Облік розрахунків з контрагентами, розрахунки з постачальниками та покупцями, звірки;
— Підготовка бухгалтерської та податкової звітності.
Освіта
2008 р.
Приватний ВНЗ «Херсонський економічно-правовий інститут»
Спеціальність «Облік і аудит»
Додаткова освіта
2017 р. Курси за програмою бухгалтер-практик Certified Accounting Practitioner International Financial Reporting Standards
2022 р. Курси по Системам керування інформаційною безпекою Training Course Information Security Management Systems Manager and Internal Auditor (ISO 27001:2013 and ISO 19011:2018)
Професійні навички та знання
• Контроль змін чинного законодавства та своєчасне відображення їх в системі бухгалтерського обліку
• Досвідчений користувач ПК: 1С 7.7; 8.3: Управління виробничим підприємством для України, BAS Бухгалтерія КОРП, M.E. Doc, Соната, Клієнт-Банк, Ліга-Закон, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Знання іноземних мов
• сучасна українська;
• російська;
• англійська – А 2
Інше
• Комунікабельність, активна життєва позиція
• Чесність, порядність
• Прагнення до розвитку та професійного росту
Similar candidates
-
Енергетик
40000 UAH, Kyiv -
Інженер-енергетик (тепломережі, каналізація, трубопроводи)
35000 UAH, Kyiv -
Інженер, енергетик, керівник
Kyiv -
Енергетик
Kyiv -
Енергетик
Kyiv -
Сонячна енергетика
Kyiv