- File
Владислав
Директор юридичного відділу
- Considering positions:
- Директор юридичного відділу, Начальник юридичного відділу
- Age:
- 42 years
- City of residence:
- Poltava
- Ready to work:
- Kyiv, Lviv, Poltava
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12855547/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Директор з правових питань/Начальник юридичного відділу/Заступник директора з правових питань
Базова ставка від 80 000 гривень + премія за результат роботи
Повна зайнятість, ненормований робочий графік, відрядження
Вік: 42 роки, дата народження 24.01.1983
Місце проживання: Полтава
Номер засобу зв’язку [
Електронна адреса [
Загальний досвід роботи за фахом 20 років, починав свою професійну діяльність на виробничому підприємстві юрисконсультом, в подальшому обіймав посади керівника юридичної служби, начальна юридичного відділу, директора з правових питань, заступника генерального директора з правових питань, а на сьогоднішній день являюсь партнером адвокатського об’єднання.
Всю свою професійну діяльність займаюсь захистом інтересів господарських товариств різних організаційно правових форм, забезпечуючи захист їх прав у судовому та позасудовому порядку організовуючи якісну роботу юридичних відділів та департаментів і особисто беручи участь в усіх ключових проектах компанії. Маю значний досвід судового представництва інтересів компаній в судах усіх інстанцій, маю досвід представництва в іноземних судах та міжнародних арбітражах та МКАС при ТПП України.
ДОСВІД РОБОТИ
З березня 2018 року по теперішній час здійснюю професійну правничу діяльність у складі адвокатського об’єднання (до березня 2022 року за сумісництвом, з березня 2023 року – повна зайнятість)
Основні напрями моєї професійної діяльності: юридичний супровід підприємств різних форм власності та організаційно правових форм з питань здійснюваної ними господарської діяльності, представництво інтересів підприємств з питань інтелектуальної власності, надання правничої допомоги у сфері оподаткування, супровід перевірок контролюючих органів, судове представництво та захист інтересів підприємств та посадових осіб у кримінальних провадженнях
Основні функціональні обов’язки:
• Організація договірної роботи, розробка та контроль функціонування системи укладення договорів на підприємствах;
• Складання та аналіз договорів будівельного підряду, купілі-продажу нерухомого майна, постачання обладнання, поставки продукції, закупівлі обладнання тощо;
• Участь в процедурі узгодження договорів з контрагентами, проведення переговорів, взаємодія з структурними підрозділами, щодо найоптимальніших умов укладення договорів;
• Самостійне супроводження угод із придбання земельних ділянок, виробничих підприємств, майнових комплексів, юридичний супровід цих угод з моменту обрання об’єкту до укладення договору купівлі-продажу;
• Судове представництво інтересів клієнтів, включає в себе підготовку правової позиції, розробку стратегії захисту інтересів компанії і підготовку усіх передбачених законодавством процесуальних документів;
• Участь у переговорах на рівні топ-менеджерів та власників компаній;
• Підготовка та супровід укладення контрактів з українськими та іноземними контрагентами;
• Підготовка правовстановлюючих документів (реєстраційних документів, запитів, заяв, довіреностей тощо);
З 2014 року по березень 2023 року працював на посаді керівника юридичного департаменту/заступника генерального директора з правових питань у ТОВ «Домініон бізнес парк».
Основні напрями моєї професійної діяльності: загальне керівництво юридичним департаментом до складу якого входили 5 юридичних відділів, що розташовані у Києві, Сумах та Полтаві та забезпечення діяльності групи підприємств у сфері виробництва, управління комерційною нерухомістю, забезпечення сталого функціонування торгівельних та офісних центрів.
Основні функціональні обов’язки:
• Організація впровадження з нуля юридичного блоку у CRM системі підприємства;
• Організація та уніфікація договірної роботи на підприємствах з урахуванням їх розгалуженості, розробка ефективної процедури погодження та підписання договорів та договірних документів;
• Безпосередня розробка типових форм контрактів (орендні правовідносини, закупівля та збут готової продукції, сервісних договорів тощо) їх узгодження з іншими структурними підрозділами компанії їх затвердження та впровадження в роботу;
• Розробка системи комунікації структурних підрозділів компанії з юридичним департаментом щодо вирішення правових питань;
• Організація претензійно-позовної роботи на підприємствах із встановленням чітких комунікацій та строків реагування на проблему, безпосередня участь у всіх ключових судових спорах підприємств групи (спори с ДПС, ДСНС, ДЕЦ МОЗ України, контрагентами);
• Організація роботи з дебіторською заборгованістю на підприємствах;
• Безпосередня участь в плануванні роботи підприємств, виборі контрагентів та партнерів, аналіз напрямків діяльності та розвитку, а також розробки стратегічних планів роботи підприємств разом з фінансовою та комерційною службами з участі власників компанії;
• Самостійна робота із проектами та завданнями керівництва та власників, тимчасове поєднання функцій керівника підприємства, організація проектного управління на підприємствах, реалізація низки проектів, як самостійно так і у складі команд (виведення торгівельної марки на ринок, продовження дії патентів та знаків на товари та послуги, залучення фінансування від банків, продаж цілісного майнового комплексу одній з найбільших торгівельних мереж України, будівництво торгівельного центру, введення в експлуатацію прибудови до торгівельного центру після реконструкції тощо).
• Окрім іншого виконував загально юридичні задачі описані у попередньому блоці.
З серпня 2009 року по березень 2014 року працював на посаді начальника юридичного відділу АТ «НВАТ «ВНДІкомпресормаш», з 2011 року увійшов до складу правління підприємства, з 2011 року за сумісництвом працював начальником юридичного відділу ТОВ «Міжнародний інститут компресорного та енергетичного машинобудуавння», що входило до тієї ж групи підприємств.
Основні напрями моєї професійної діяльності: загальне керівництво юридичним відділом виробничого підприємства у м. Суми, яке займалося виробництвом компресорного обладнання для вугільної, енергетичної та нафтовидобувної промисловості, а також іншого обладнання для Укрзалізниці тощо.
Основні функціональні обов’язки:
• Організація та уніфікація договірної роботи на підприємстві, розробка ефективної процедури погодження та підписання договорів та договірних документів;
• Безпосередня розробка типових форм контрактів (закупівля та збут готової продукції, сервісних договорів, договорів на пусконалагоджувальні роботи тощо) їх узгодження з іншими структурними підрозділами компанії їх затвердження та впровадження в роботу;
• Розробка системи комунікації структурних підрозділів компанії з юридичним департаментом щодо вирішення правових питань;
• Організація претензійно-позовної роботи на підприємствах із встановленням чітких комунікацій та строків реагування на проблему, безпосередня участь у всіх ключових судових спорах підприємств групи (спори с ДПС, ДСНС, Укрзалізницею, НАК Нафтогаз, Укргазвидобування тощо);
• Організація роботи з дебіторською заборгованістю на підприємстві;
• Робота в складі команди по проходженню сертифікації підприємства за стандартами якості ISO 9001 у Bureau Veritas та отримання сертифікатів відповідності;
• Робота з зовнішньоекономічними контрактами, поставка та закупівля продукції здійснювалася у низку країн бувшого СНД, Азії та Латинської Америки;
• Взаємодія з комерційною та сервісною службами відокремлені підрозділи яких були в усіх крупних містах України та закордоном.
З серпня 2008 року по серпень 2009 року працював на посаді провідного юрисконсульта Фонду підтримки підприємництва Сумської обласної ради.
Основні напрями моєї професійної діяльності: забезпечення юридичного супроводу підприємства, а також консультування підприємців та підприємств з юридичних питань. Моїм завданням було розробити, погодити та запустити програму поворотної фінансової допомоги малому та середньому бізнесу на території Сумської області.
Основні функціональні обов’язки:
• договірна робота: складання договорів, договори поставки, оренди, надання послуг;
• надання усних та письмових консультацій підприємцям;
• проведення ділових переговорів з підприємцями;
• складання процесуальних документів (позовних заяв, скарг, відзивів, клопотань тощо);
• підготовка правовстановлюючих документів (реєстраційних документів, запитів, заяв, довіреностей тощо);
• реєстрація ФОП та ЮО;
• робота з державними базами даних (ЄДРПОУ, БД Укрпатенту, МВС та ін.);
• аналізсудовоїпрактикитачинногозаконодавства.
З 2006 року по серпень 2008 року працював на посаді юрисконсульта ТОВ «Сумський машинобудівний завод».
Основні напрями моєї професійної діяльності: забезпечення юридичного супроводу діяльності виробничого підприємства, що займалося виробництвом та реалізацією насосного обладнання.
Основні функціональні обов’язки:
• договірна робота: складання договорів, договори поставки, надання послуг тощо;
• участь у переговорах з контрагентами;
• складання процесуальних документів (позовних заяв, скарг, відзивів, клопотань тощо);
• підготовка правовстановлюючих документів (реєстраційних документів, запитів, заяв, довіреностей тощо);
• оформлення земельних ділянок та введення в експлуатацію виробничих будівель;
• з відділом головного конструктора займався патентуванням продукції підприємства;
• аналізсудовоїпрактикитачинногозаконодавства.
ОСВІТА:
01.09.2000-30.06.2005 Українська академія банківської справи Національного банку України. Спеціальність: правознавство. Спеціалізація: правове забезпечення господарської діяльності підприємств, установ, організацій. Повна вища освіта. Здобутий рівень: Спеціаліст.
Протягом усієї професійної діяльності приймав участь у спеціалізованих тренінгах та семінарах, що проводилися Ліга Закон, Вищою школою адвокатури, академією бізнеса Ernst & Young з юридичної спеціалізації (земельні відносини, судові спори, корпоративне управління і т.д.), публічної комунікації, побудови юридичної служби, проектного управління, побудови роботи команд тощо
ПРОФЕСІЙНІ ТА ІНШІ НАВИЧКИ:
1.Володіння комп’ютером на поглибленому рівні (програми пакету майкрософт офіс, Ліга: Право, IP Lex, ЮКОНТРОЛ, 1с: Підприємство та ін.);
2.Врівноваженість, вміння працювати в команді, вміння працювати з великими обсягами інформації;
3.Високі навички професійної комунікації та ведення переговорів, високі навички публічних виступів, виступів перед великими групами людей;
4.Наявність критичного мислення, вміння розглядати ситуацію з кількох позицій та приймати швидкі й ефективні рішення;
5.Комунікабельність, пунктуальність.
МОВИ:
1.Українська мова – рідна;
2.Англійська мова - B2;
Рекомендації можуть бути надані за додатковим запитом під час проходження співбесіди.
Similar candidates
-
Юрист
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Адвокат, керівник юридичного відділу, юрист підприємства
Kyiv, Dnipro , more 6 cities -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Директор підприємства
Lviv -
Керівник відділу
Kyiv -
Адвокат, юрисконсульт, начальник юридичного відділу, кадрів, безпеки, виконавчий директор
40000 UAH, Kyiv