• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12876235/

Спеціаліст з фінансів

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Рачинська Наталія Василівна

м. Київ,
проживаю на Лівому березі
[open contact info](look above in the "contact info" section) (viber, telegram, whatsapp)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:

З 02.02.2022 – 15.03.2025 ТОВ НоваПей, провідний менеджер з обслуговування стратегічних клієнтів.
Маю компетенцію в таких питаннях:
1. Супроводження / консультація стратегічних клієнтів за відповідними продуктами .
2. Консультація клієнтів з питань заповнення, підписання договорів і потрібного пакету документів.
3. Робота з договорами (реєстрація, сканування, редагування, погодження, підписання, супроводження (в т.ч. додаткових угод)).
4. Внесення параметрів контрагентів та умов договорів до облікової системи (АБС Scrooge, програмне забезпечення бухгалтерського обліку та інші).
5. Контроль та вжиття заходів щодо виконання клієнтом умов укладених договорів (підписання актів, надання необхідних документів, сплати комісії за надані послуги тощо).
6. Здійснення заходів з належної перевірки клієнтів та виконання інших вимог,
передбачених законодавством та внутрішніми нормативними документами з питань фінансового моніторингу.
7. Виконання функціональних завдань, пов’язаних з процесом підключення та
супроводу процесу приймання платежів через вебсайт клієнта:
− обробка запитів клієнтів на підключення послуги з приймання платежів;
− направлення запитів для перевірки та погодження до Відділу з комплаєнс контролю ;
− комунікація з клієнтом/мерчантом щодо виправлення зауважень до вебсайту клієнта;
− створення заявки у відповідному програмному забезпеченні на підключення нового мерчанта з подальшим контролем її виконання.
8. Формування та своєчасна передача повних справ клієнтів за результатом проведення заходів з належної перевірки до відповідного структурного підрозділу з проведення фінансового моніторингу.
9. З’ясування мети та характеру майбутніх ділових відносин клієнтів з Товариством.
10. Проведення заходів з виявлення індикаторів підозрілості фінансових операцій (діяльності) клієнтів.
11. Документальне фіксування отриманої інформації або документів від клієнтів.
12. Перевірка відповідності офіційних документів клієнта вимогам законодавства та їх автентичності під час здійснення заходів з належної перевірки клієнтів.
13. При встановленні ділових відносин (оформлених у письмовій формі) здійснення перевірки учасників та представників клієнта на співпадіння з особами, що включені до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності, або щодо яких застосовано міжнародні санкції, а також виявлення факту належності/неналежності до публічних осіб, до осіб близьких/пов’язаних з публічними особами.
14. Засвідчення копій документів, наданих клієнтом для встановлення ділових відносин, оформлених у письмовій формі, власним підписом із зазначенням дати отримання таких копій документів.
16. Формування та наповнення опитувальників клієнтів при встановленні ділових
відносин, оформлених у письмовій формі та наданих за результатами проведення заходів з
належної перевірки.
17. Документальне підтвердження усіх вжитих заходів щодо збору інформації на виконання вимог законодавства з питань фінансового моніторингу.
18. Формування внутрішньої звітності за запитом Начальника Відділу обслуговування стратегічних клієнтів.
19. Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають при обслуговуванні клієнтів
в межах своєї компетенції.

06.2020 – 10.2021 АТ Ощадбанк Керуючий ТВБВ 10026/033. Київ.

Штат -10 чол. Виконання планових показників із продажу банківських продуктів: кредитних, депозитних, комісійних; пошук та залучення нових клієнтів на обслуговування; організація ефективної роботи сектору продажу клієнтам МСБ – юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, презентації та продажу кредитів, РКО, ЗП, корпоративних карток, депозитів, робота з поточним кредитним портфелем клієнтів, операційне обслуговування клієнтів, збирання документів для актуалізації фін. моніторинг, вирішення конфліктних ситуацій. Організація роботи з продажу банківських продуктів фізичним особам, а саме: кредитування за програмами, що діють, залучення клієнтів на депозитні вклади. Кредитування житла на вторинному ринку, кредитування фіз.осіб під заставу нерухомості, на придбання авто, споживчі кредити під поруку, складання звітності. Знання основ банківського та бухгалтерського обліку; знання нормативно-правових актів стосовно банків та їх діяльності (Закон України про банки, Інструкція НБУ про безготівкові розрахунки, Інструкція НБУ про касові операції в банках, Інструкція НБУ № 492, Інструкція НБУ № 189).

04.2016 -01.2020 А-Банк, Київ,
Керівник відділення №13. штат- 6 чол
Керівник відділення №102. штат -6 чол
Керівник відділення №97.штат – 5 чол.

12.2014-10.2015 - Укрінбанк, Центральне відділення, м.Рівне
заступник директора з корпоративного бізнесу.

07.2013 - 12.2014 - КБ Надра, Керівник відділення 1706, м.Рівне. штат -10 чол.

07.2006-07.2013 – АТ КБ ПриватБанк,
Керівник відділення №13, м.Рівне. штат - 7 чол.
middle-office, керівник напряму Платежі населення
Керівник відділення №18, м.Рівне. штат - 5 чол
економіст відділення №12

08.1997 – 07.2006 – Рівненська Поліклініка «Північна», дільнична медсестра.

Досягнення;
Найкраще відділення про продажу кредитних карт 2020р
Участь в масштабному проєкті по переводу комунальних платежів в платіжні термінали з широкою рекламною компанією на ТБ та ЗМІ. (2011)
Командировка в Грузію для передачі досвіду грузинським колегам в Таобанку.(2010)
Повернення боргів по припиненим договорам на суму 10 млн гривень із продовженням співпраці в новому форматі.
Освіта:
2001- 2005 - Міждународний економіко-гуманітарний університет ім. С.Дем'янчука.
Факультет економічний, спеціальність - фінанси .
2000 - Бухгалтерскі курси.
1993-1996 - Рівненське медичне училище.

Додаткова інформація:
Англійська – середній впевнений рівень, в процесі вдосконалення.
Бажаний рівень оплати 40 000.00 грн
Формат роботи- віддалений або гібридний.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: