• File

Олена

Адміністратор

Considering positions:
Адміністратор, Менеджер з персоналу, Керуючий магазином, Адміністратор магазину, Адміністративний менеджер
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Sofiivska Borshchahivka, Sviatopetrivske

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Олена Кіба
Контактна інформація
Номер телефону [open contact info](look above in the "contact info" section)
електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Особиста інформація:
Дата народження: 13.09.1988
Місто проживання Київ

Освіта
- Приазовський державний технічний університет 2011-2013 (економічний факультет, кваліфікація – менеджер інновації та управління)
- Харківський національний університет радіоелектроніки 2005 2010 (факультет комп'ютерних технологій, кваліфікація спеціаліст в галузі телекомунікацій)

Досвід роботи
•  липень 2022 – лютий 2025
Адміністратор кондитерського виробництва Sweet village
• Управління командою співробітників, постановка завдань та контроль їх виконання
• Робота у багатозадачному режимі, вирішення конфліктних ситуацій
• Організація та контроль процесу виробництва, забезпечення дотримання стандартів якості.
• Планування закупівель, ведення обліку запасів, оптимізація ресурсів.
• Навчання та адаптація нових працівників
• Взаємодія з партнерами та постачальниками

•  червень 2018 - лютий 2022 (3 роки 8 місяців)
Менеджер кафе «Zero»
• Організація та управління робочими процесами в закладі
• Контроль фінансових операцій та закупівель
• Взаємодія з клієнтами, організація комунікації через месенджери
• Підбір та навчання персоналу, проведення співбесід..

•  2013- 2016 (3 роки)
Методист кафедри інновацій та менеджменту Приазовського державного технічного університету
• - Дослідження соціально-економічних питань, досвід роботи в сфері освіти
• Ведення документації та координація навчального процесу
• Моніторинг успішності студентів, підготовка звітів
• Організація досліджень, опитувань та аналітичної роботи
• Взаємодія з адміністративним персоналом ВНЗ вирішення організаційних питань

•  2007-2009 (2 роки)
Менеджер абонентського відділу ПрАТ «Фарлеп Інвест»
• Робота з клієнтами, консультації щодо послуг компанії
• Ведення обліку абонентів, аналіз даних
• Вирішення конфліктних ситуацій, робота з запитами клієнтів
• Участь у маркетингових кампаніях

Знання мов
- Українська: вільно
- російська: вільно
- англійська А2-В1( в процесі вдосконалення)

Додаткова інформація
• Висока адаптивність, здатність працювати у стресових умовах
• Організаторські навички, досвід роботи з персоналом
• Вміння працювати в команді та самостійно приймати рішення
• Готовність до навчання та професійного розвитку.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: