- File
Руслан
Фінансовий менеджер
- Considering positions:
- Фінансовий менеджер, Фінансист, Економіст, Аудитор, Оператор 1C, Фахівець з обліку, Аналітик
- City:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12877459/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 19.02. 1989 року
Регіон: м.Харків
Телефон:[
E-mail:[
Ціль
економіст, фін.менеджер
Освіта
Херсонський Національний Технічний Університет, бухгалтер-економіст(2011 г.) Кафедра: облік та аудит
Досвід роботи
-2010 – 2011 р. ТОВ «Компанія «Агро-Пром-Регіон» - Помічник головного бухгалтера
-2012 р. ФОП «Холодова» – Бухгалтер
-2012 по 2013 р. ТОВ «Посад» - Бухгалтер з первинної документації
-2013 р. ТОВ «УкрТрейд-Плюс» - Головний бухгалтер, помічник директора
-2014 год ТОВ «Дакорт»- бухгалтер-ревізор
-2015год-2016год ООО «Дакорт» - Керівник Харківської філії
-2016год по 24.02.2022год ТОВ «Мастер Сервис» - Економіст управлінського обліку
-2022 год по сьогодні Галерея мобільного звязку – Фінансовий менеджер та керівник відділу взаєморазрахунків с покупцями та постачальниками (ВЄД та Україна)
Ключові навички
• Досвід роботи з контролюючими органами в т.ч. при проходженні перевірок; подання квартальної, річної звітності в податкові органи, статистика.
• Ведення касової дисципліни, складання касових звітів;
• Работа с банками (кредитні договори, лізингові договори, банківськи операції в системі Кліент-Банк он- лайн ; iFOBS.
• Контроль дебіторської/кредиторської заборгованості;
• Ведення обліку з постачальниками та покупцями (надходження, вибуття, податковий облік);
• Складський облік;
• Управлінський облік, контроль всіх ділянок роботи (банк, податки, витрати, дохід, баланс);
• Координації нових проектів , переговори, повний контроль за работою філії;
• Вміння організації роботи в колективі;
• Ведення всіх ділянок ділової документації.
• Ведення обліку будівельних матеріалів, об’ектів будівництва (МШП, Основних засобів та інше)
• Облік ЗЕД (експорт , імпорт товарів )
• Взаємодія з ІТ спеціалістами по покращенню програм (будування нових звітів та покращення старих)
• Учет приобретения товаров и расчеты с поставщиками товаров
• Учет получения услуг ТЗР и др. от поставщиков товара
• Учет получения услуг ТЗР и др. от перевозчиков
• Учет приобретения других услуг
• Учет расчетов по прочим операциям
• Учет акций поставщиков
• Учет бонусов
• Учет комиссий по платежам
• Учет доходов и расходов
• Учет корректировок, взаимозачетов по задолженности
• Проведение регулярных сверок с поставщиками товаров и услуг
• Формирование актов расхождений, решение вопросов по их погашению, согласование и контроль за их закрытием
• Проведение регулярных сверок по полученным бонусам и компенсациям
• Анализ кредиторской задолженности по поставщикам
• Требование документации по: возникновению Кз, погашению Кз, списанию Кз
• Отражение в учете задолженности/начисление затрат и её погашения за: полученные товары (услуги, работы); полученные ОС, запасы, МБП; полученные кредиты, финансовой помощи и другие привлеченные средства; по мобильной связи; по транспортным услугам; ремонтно-строительным работам; за рекламу; аренду, эксплуатационные расходы; прочие расходы
• Начисление процентов за пользование кредитом
• Запуск и настройка новых проектов и подразделений компании
• Учет себестоимости товара
Знання мов
Украинский, русский - свободное владение.
Английский – средний А2, понимаю и читаю, могу вести переписку с частичным переводчиком
Сертифікати
Сертифікат «1С Підприємство 8.3» всіх модифікацій
Компьютерні навички
Вільно володію ПК (компютерними програмами та офісними додатками); Internet ; пакет Microsoft Office; 1С Бухгалтерія 8.3 , .7.1;
Клієнт-банк, М.Е.D.оk, СОНАТА ,електронний кабінет платника податків
Особисті якості
• Націлений на досягнення максимального результату
• Здатність вирішувати проблеми завдяки комунікаціям
• Відповідальний
• Стресостійкий
Додатково
Захоплююсь психологіею ,
Бізнес літературою,
одружений, маю дітей
Similar candidates
-
Фахівець з документообігу, координатор, бізнес-аналітик
Remote -
Фінансовий менеджер
Remote, Khmelnytskyi -
Фінансовий контролер
Remote, Kharkiv -
Financial analyst
50000 UAH, Remote -
Фінансовий аналітик (з навчанням)
Remote, Ivano-Frankivsk , more 8 cities -
Фінансист
Remote, Vinnytsia