• File

Виктория

Помічник керівника, діловод

Age:
46 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ОРЄХОВА Вікторія Володимирівна
Дата народження: 02.12.1978
Адреса проживання: м. Черкаси
Контакти: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: зайняття посади помічника керівника, менеджера з постачання
Очікуваний рівень заробітної плати від 20 тис. грн.
Професійна діяльність: більше 10 років досвіду роботи у сферах логістики та транспортування газу
• організація і планування роботи керівника;
• організаційно-розпорядча робота (реєстрація, ведення, облік і зберігання ДСК, КТ);
• приймання, обробка кореспонденції;
• аналітика, робота із великими масивами даних в Excel таблицях;
• ведення первинного бухгалтерського обліку.
Серпень 2015 – грудень 2024 рр. – помічник керівника в Золотоніському ЛВУМГ ТОВ «Оператор ГТС України» (газотранспортні мережі)
Червень 2008 – травень 2010 рр. – головний бухгалтер ПП «ВІЛЛЕНС» (логістичні послуги бензовозами)
Березень 2007 – червень 2008 рр. – головний бухгалтер ТОВ «Фірма Новоком»
Грудень 2002 – березень 2007 рр. – бухгалтер з обліку медикаментів в
Пологовий будинок №2 м. Черкаси
Освіта:
2004 р. – Черкаський інженерно-технологічний інститут, спеціальність «Металорізальні верстати та системи», інженер-механік

2015 р. – Центр післядипломної освіти, доуніверситетської підготовки та розвитку кар’єри Черкаського державного технологічного університету
Спеціальність «Економіка», спеціаліст з обліку і аудиту

Професійні навички:
• високий рівень володіння програмним забезпеченням Microsoft Office, працюю в Excel, Google Sheets;
• великий досвід по роботі з програмним забезпеченням СЕДО (система електронного документообігу);
• досвідчений користувач SAP;
• навики роботи в 1С;
• високий рівень аналітичних здібностей;
• високий рівень організаційних навичок;
• знання англійської мови – pre-intermediate.
Особисті якості:
Вмію знаходити спільну мову з людьми та ефективно організовувати процес роботи; здатна самостійно відповідати за прийняті рішення. Психологічно стійка - зберігаю позитивний настрій в складних ситуаціях та їх вирішенні. Відповідальна, організована, уважна, маю прагнення заробляти. Готова працювати в команді й зацікавлена навчатися новому.
Шкідливих звичок не маю.
Маю водійське посвідчення кат. В, досвід кермування.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: