• File

Наталія

Регіональний директор

Age:
39 years
City of residence:
Fastiv
Ready to work:
Fastiv, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Наталія Шум'яцька Профіль

Підготовка та відкриття нових торгових точок. Ведення переговорів з
потенційними партнерами. Заключення договорів на короткострокові та
довгострокові відносини з найбільш вигідними умовами для компанії.
Розробка та затвердження діючого асортименту робота з плануванням
розміщення товарів в офісі/магазині. Замовлення необхідного обладнання.
Робота з персоналом: підбір усього штатного персоналу, співбесіди,
навчання, оформлення, розробка стандартів обслуговування, посадових
інструкцій. Нарахування заробітної плати та формування графіків роботи та
відпусток. Контроль фінансових витрат; Фінансова звітність. Навики бізнес-
планування, бюджетування, управління проектами та управління
Особисті дані персоналом. Знання системи обліку товарів та сировини; Знання правил
санітарії на виробництвах. Знання та дотримання в області касової
дисципліни. Прийняття товару та викладка по мерчендайзингу.
Наталія Шум'яцька
Налаштування усіх процесів; Ведення документації; Звітність магазину.
Аналітика кожного співробітника, звітність успішності та досягнення, дії для
[open contact info](look above in the "contact info" section)
покращення результатів. Впровадження збільшення Net sells & GC.

[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта
Київська область, Фастівський
р-н., Фастів Фастів Бакалавр 2004 - 2009
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", Київ
23 серпня 1985 р. Менеджмент організацій

B
Досвід роботи

Навички Керуюча січ 2023 - лют 2025
Flowers.ua, Київ
Google apps (Gmail, Docs, Sheets,
Відкриття нового магазину.
Calendar, Meet, Drive)
Підбір усього штатного персоналу та їх оформлення, навчання та
PowerPoint адаптація.
Планування необхідної кількості персоналу згідно продажів та
Word Стандартів.
Планування та формування графіка роботи та графіка відпусток
Excel
персонала.
Відкрита Мотивація для персоналу.
Організація та облаштування приміщення для безперебійної роботи
Відповідальна (Склади, зона флористів, зона кур'єрів).
Організація всіх робочих процесів, стандартів якості обслуговування та
Енергійна робочих місць.
Впровадження та дотримання діючих стандартів обслуговування,
Високий рівень організованості
організація роботи старший флорист, флористи, кур'єри, помічник
Цілеспрямованість у досягненні флориста, оператор ПК, прибиральниця.
поставлених завдань Прийняття товару та викладка по мерчендайзингу.
Планування та проведення інвентаризацій всіх груп товарів (довгого
Здатність діяти на користь команди зберігання/короткого зберігання) згідно графіка.
Контроль роботи згідно регламенту та посадової інструкції, дотримання
Швидко навчаюсь якості обслуговування.
Якість обслуговування клієнтів, організація та контроль безперебійної
Інноваційність
роботи всіх процесів ДК для досягнення якісної підготовки/формування
замовлень клієнтів та своєчасної доставки.
Хобі Забезпечення персоналу ДК необхідними ресурсами (контролю наявність
асортименту та своєчасне виявлення критичних моментів).
Здоровий спосіб життя Забезпечення безперебійної роботи штатну для досягнення виконання
КРІ.
Сорт Організація та контроль виконання персоналом "Стандартів організації
роботи співробітниками на ТТ" та дотримання "Дисциплінарної політики"
Відпочинок
в колективі та загалом протягом робочої зміни.
Мода Управління продажами та затратами на ТТ.
Формування та реалізація заходів по оптимізації витрат на ДК: списання
Флористика та фуд флористика товарів, списання по результатам інвентаризацій, інші витрати.
Управління замовленнями контроль виготовлення букетів/композиції (час
та якість) видача на маршрутні листи контроль коректної видачі згідно
“видаткової накладної маршрутного листа”.
Робота з замовлення, які знаходяться в зоні ризику на “доопрацювання”
та “вибачення”.
Управління скаргами та запізненнями , аналіз та дії для
запобігання/відсутності.
Управління нештатними ситуаціями (оперативне реагування на нештатні
ситуації: відключення електроенергії, затоплення, відсутність інтернету
вихід з ладу обладнання та інше які впливають на зупинку виробництва
та втрату продажів чи порчу майна компанії).
Підтримка в справному стані обладнання систем комунікації (каналізація,
вентиляція, кондиціонери) та інші основні засоби/інвентар на ТТ.
Здійснюю всю свою діяльність згідно внутрішніх
правил/регламентів/стандартів/розпоряджень/інструкції компанії.

Керуюча вер 2022 - січ 2023
BurgerBoom, Фастів

Відкриття фастфуду з "0".
Організація та облаштування приміщення.
Організація всіх робочих процесів, стандартів якості обслуговування та
робочих місць.
Впровадження стандартів обслуговування, організація та контроль
безперебійної роботи всіх процесів для досягнення якісної роботи з
клієнтами та виконання КРІ.
Організація та пошук підрядників доставки продуктів, формування
замовлень.
Касова звітність, заповнення журналів реєстрації.
Підбір персоналу, навчання, стажування та адаптація нових
співробітників.
Планування необхідної кількості персоналу згідно продажів.
Планування та формування графіка роботи персонала.
Формування та підтримка дружньої атмосфери в колективі.
Забезпечення персоналу необхідними ресурсами для безперебійної
роботи.
Організація та контроль виконання "Дисциплінарної політики" в колективі
та загалом протягом зміни.
Впровадження збільшення Net sells & GC.
Мотивація.
Контроль роботи касса, кухня, зал, хостесс.
Аналіз роботи команди.
Спілкування з клієнтами та вирішення конфліктів.
Заступник директора лист 2021 - серп 2022
ОСББ "Діамант", Київ

Складання графіка роботи та відпусток, набір персоналу, навчання, звіти;
Переоблік та організація обладнання, хімії, зони відпочинку та дії для
покращення;
Організація житлових та нежитлових приміщень, технічних приміщень;
Створення інтерєру та здійснення закупівлі товару, документообіг;
Спілкування та виконання поставлених задач жителями будинку,
організація для покращення;
Координація роботи персоналу та мотивація, впровадженні дій для
покращення роботи;
Проведення тендерів для нових підрядчиків, перевірка конкурентності
діючих, фінансова звітність;
Впровадження згенерованих ідей.

Начальник дільниці груд 2005 - вер 2021
MacDonald, Київ

Управління зміною, управління процесами та персоналом;
Проведення зовнішнішнього та внутрішнього аудиту, заповнення
відповідної звітності;
Досягнення показників ефективності роботи КРІ;
Організація роботи персоналу, формування бізнеспроцесів та контроль
виконання безпеки та якості продукції;
Оптимізація діючих стандартів та дії покращення обслуговування клієнтів
для підвищення показників;
Контроль виконання і дотримання роботи персоналу стандартів компанії
(перерахунок /організація/ облік/ склади / ser / kit /deliveri / Glovo/Rocket,
звітність, аналіз, терміни зберігання);
Проведення співбесіди, підбір персоналу, навчання персоналу,
мотивація;
Дотримання політики компанії та стандарти роботи HACCP, прийом
товару та контроль терміну придатності;
Взаємодія з відділами компанії, допомога, організація, підтримка;
Побудова командної роботи. Взаємодія з гостями (в т.ч. вирішення
конфліктів).
ПРОФЕСІЙНІ ПРОЄКТИ з якими пацювала: (Glovo / Rocket / Драйв)
Огранізація зони виробницвта;
Впровадження збільшення Net sells & GC;
Мотивація;
Контроль роботи кур'єрів;
Аналіз роботи команди;
Спілкування з клієнтами на вирішення конфліктів;
Контроль касового апарату, звіти.

Курси

Підвищення ефективності роботи лідера лип 2024
стаціонарні навчальні тренінги та онлайн

Конфліктні ситуації січ 2023
стаціонарні навчальні тренінги та онлайн

Гостинності груд 2023
стаціонарні навчальні тренінги та онлайн
Обладнанню груд 2023
стаціонарні навчальні тренінги та онлайн

Обслуговуванню груд 2023
стаціонарні навчальні тренінги та онлайн

Дотриманню координації лист 2023
стаціонарні навчальні тренінги та онлайн

Якості продукції бер 2021
стаціонарні навчальні тренінги та онлайн

Приналежність квіт 2022
стаціонарні навчальні тренінги та онлайн

EOTF серп 2021
стаціонарні навчальні тренінги та онлайн

Конфліктні ситуації серп 2021
стаціонарні навчальні тренінги та онлайн

WorkShop лист 2020
стаціонарні навчальні тренінги та онлайн

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: