- File
Наталія
Бухгалтер
- Age:
- 41 years
- City:
- Sumy
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12931675/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Сокол Наталія Олександрівна
Дата народження: 26 вересня 1983 р.
Місце проживання: м. Суми, вул. І. Кавалерідзе, б. 17, кв. 37
Сімейний стан: одружена, донька 16 р.
Контактна інформація: [
e-mаil: [
Посада: Бухгалтер
Досвід роботи:
1. З травня 2018 р. по лютий 2025 р. - Сумський філіал системного підприємства Авіас (ANP)
посада – бухгалтер
обов’язки:
- нарахування заробітної плати (300 співробітників), відпускних, лікарняних та інші виплати працівникам та відображення у бухгалтерському та фінансовому обліку;
- нарахування і утримання податків, внесків та зборів із заробітної плати;
- контроль відомостей та своєчасності розрахунків по податкам та зборам, пов’язаним із заробітною платою, звірка з кабінетом ДПС;
- оформлення та підпис щомісячних документів із зарплати (відомість по з / п, табель обліку робочого часу, розрахункові документи за місяць, відомості про виплати);
- формування та подання звітів із заробітної плати до державних контролюючих органів, а також до виконавчих служб за виконавчими листами;
- участь у перевірках державних органів за ділянкою, підготовка первинних документів для внутрішніх та аудиторських перевірок;
- оформлення довідок про зарплату — при запитах співробітників;
- моніторинг законодавства та нормативних документів;
- виконання додаткових окремих доручень безпосереднього керівника.
2. З жовтня 2011 р. по листопад 2017 р. – Коледж Сумського національного аграрного університету
посада – головний бухгалтер
обов’язки:
- організація роботи з ведення бухгалтерського обліку та забезпечення виконання завдань, покладених на бухгалтерську службу;
- здійснення керівництва діяльності бухгалтерської служби, забезпечення раціонального та ефективного розподілу посадових обов’язків між працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку;
- погодження проектів договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність;
- відповідати за своєчасне і якісне складання документів щодо фінансової та бюджетної звітності підприємства і своєчасне подання їх до контролюючих органів;
- підготовка даних по відповідних ділянках обліку для директора підприємства.
Здійснювати контроль за:
- відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться;
- цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;
- дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна;
- правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;
- відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням та бюджетним асигнуванням;
- усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
3. З серпня 2007 р. по жовтень 2011 р. – СФ ЗАТ Страхова компанія «Брокбізнес»
посада - головний бухгалтер
обов’язки:
- облік первинної документації, набір платіжних доручень, робота з банком, отримання і проведення банківських виписок;
- нарахування заробітної плати;
- ведення податкового обліку - спрощена системи оподаткування;
- складання і подача бухгалтерської, податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності до Пенсійного фонду та Фондів соціального страхування.
4. З грудня 2006 р. по липень 2007 р. – ЗАТ «Агробанк»
(Споживче кредитування під брендом «Просто Кредит»)
посада – експерт відділу кредитування в торгівельних точках
обов’язки:
- інформування клієнта про умови кредитування;
- обслуговування клієнта в період дії кредитного договору;
- виконання попередньої оцінки кредитоспроможності позичальника, оформлення кредитної справи.
5. З лютого 2006 р. по листопад 2006 р. – ТОВ «Приват-Кредит»
(Споживче кредитування під брендом «Просто Кредит»)
посада – продавець консультант
обов’язки:
- інформування клієнта про умови кредитування «Приват Кредит» за системою «Просто Кредит»;
- обслуговування клієнта в період дії кредитного договору;
- виконання попередньої оцінки кредитоспроможності позичальника, оформлення кредитної справи.
6. З січня 2005 р. по лютий 2006 р. – ТОВ «Слов’яни-94»
посада – бухгалтер
обов’язки:
- складання та обробка первинної документації;
- складання калькуляційних карт.
7. З листопада 2001 р. по травень 2003 р. – ЗАТ «Спецмонтажпроект»
посада – бухгалтер
обов’язки:
- нарахування заробітної плати;
- складання (формування) і здача бухгалтерської звітності, звітності до Пенсійного фонду та Фондів соціального страхування.
- обробка первинної документації;
- оприбуткування на склад ТМЦ, облік руху товарно матеріальних цінностей..
Освіта:
1998-2001 рр. – Сумський будівельний коледж за спеціальністю «Бухгалтерський облік» здобула кваліфікацію бухгалтера. Отримала диплом молодшого спеціаліста.
2003-2005 рр. – Сумський державний університет за напрямком підготовки «Економіка і підприємництво» здобула кваліфікацію бакалавра економіки і підприємництва за фаховим спрямуванням фінанси.
2006-2007 рр. – Сумський державний університет за спеціальністю «Фінанси» здобула кваліфікацію економіста. Отримала диплом спеціаліста.
Додаткова освіта:
Жовтень 2003 р.- лютий 2004 р.- Курси за спеціальністю «Комп’ютерні технології у бухгалтерському обліку та аудиті зі знанням програми 1С:Підприємство».
Вміння та навички:
Комп’ютерні навички (досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access), навички роботи з Internet (Explorer, MozillaFirefox, Opera, GoogleChrome) та E-mail, 1С Бухгалтерія 7.7, досконале володіння офісною технікою). Досвід роботи з електронним кабінетом ПФУ та програми Медок.
Особисті якості: легко знаходжу спільну мову з людьми, вмію працювати в команді, легко запам’ятовую інформацію, цілеспрямованість, відповідальність, уважність, вмію працювати з великими об’ємами інформації.
Similar candidates
-
Бухгалтер, економіст
20000 UAH, Sumy -
Бухгалтер
Sumy, Ivano-Frankivsk , more 8 cities -
Бухгалтер
Sumy, Zaporizhzhia , more 6 cities -
Оператор 1С, помощник бухгалтера
10000 UAH, Sumy -
Помічник бухгалтера
13000 UAH, Sumy -
Бухгалтер
Sumy, Ivano-Frankivsk , more 6 cities