• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12960223/

Менеджер по роботі з клієнтами

City:
Lviv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

АНАСТАСІЯ ХАРЧЕНКО
Ініціативний молодий фахівець з прагненням до професійного росту

ОСОБИСТІ ДАНІ
Львів
Телеграм @Nastyaaann
Дата народження: 15 лютого 2002 р.

ПРОФІЛЬ
Маю великий досвід роботи в обслуговуванні клієнтів і продажах, що дозволяє мені швидко встановлювати
контакт з покупцями та адаптуватися до їхніх потреб. Мої навички комунікації і обслуговування допомогли
мені не лише заробити довіру клієнтів, але й забезпечити виконання планів продажів. Я завжди прагну
підвищувати свої знання про продукцію та вдосконалювати техніки продажу, що сприяє моєму
професійному росту.

ОСВІТА
Магістр жовт 2023 - січ 2025
Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького.,
Львів
Червоний диплом дослідник водних біоресурсів та аквакультур.

ДОСВІД РОБОТИ
Продавець консультант лют 2021 - черв 2022
Майстерня емоцій, Львів
На цій посаді я: консультувала покупців щодо продукції, надавала рекомендації з вибору товарів,
враховуючи їхні потреби та побажання; активно продавала товари, виконувала план продажів,
використовуючи техніки upselling та cross-selling для збільшення середнього чека; створювала позитивне
враження про компанію, підтримувала довготривалі відносини з клієнтами; організовувала товарні
виставки та зони продажу, забезпечувала привабливий вигляд магазину; оформляла покупки, приймала
оплату готівкою та банківськими картками, вела облік товарів; перевіряла наявність товару на складі,
поповнювала запаси, зберігала порядок у торговому залі; вирішувала питання та проблеми клієнтів з
максимальною увагою та професіоналізмом, забезпечуючи високий рівень задоволеності; передавала
знання новим працівникам, допомагала їм адаптуватися на робочому місці.

Бариста/Бармен квіт 2022 - черв 2022
Майстерня емоцій, Львів
На цій посаді я: приготувала різноманітні алкогольні та безалкогольні напої, включаючи коктейлі, еспресо,
капучино, латте та фірмові кавові напої відповідно до вимог клієнтів; привітала та консультувала клієнтів
щодо вибору напоїв та страв, створюючи приємну атмосферу та забезпечуючи високий рівень сервісу;
моніторила рівень запасів алкоголю, кавових інгредієнтів, сировини та необхідних матеріалів,
поповнюючи запаси та контролюючи терміни придатності продукції; забезпечувала чистоту на барній
стійці та в зоні приготування кави, регулярно миття посуду, кавового обладнання та робочих поверхонь;
приймала оплату, працювала з касовим апаратом, вела облік фінансових операцій та забезпечувала

Це резюме створено з CVwizard.com.
точність розрахунків; контролювала наявність необхідних інструментів, посуду та обладнання для
приготування напоїв, своєчасно поповнюючи запаси; організовувала відкриття та закриття зміни, а також
роботу команди для забезпечення швидкого та ефективного обслуговування клієнтів; пропонувала нові чи
сезонні напої, акції та спеціальні пропозиції, стимулюючи додаткові продажі (наприклад, десертів та снеків)
; співпрацювала з колегами для забезпечення безперебійної роботи закладу та створення комфортної
атмосфери для відвідувачів.

Менеджер черв 2022 - черв 2023
Майстерня емоцій, Львів
На цій посаді я: керувала роботою кількох магазинів, організовувала ефективну діяльність команд для
досягнення високих результатів у продажах та обслуговуванні клієнтів; займалася наймом, навчанням та
мотивацією співробітників, розподілом обов'язків, контролем за виконанням плану продажів та стандартів
обслуговування; вибирала, замовляла та контролювала наявність сувенірної продукції в магазинах,
аналізувала попит на товари та впроваджувала нові товарні лінії відповідно до сезонних потреб;
перевіряла рівень запасів у магазинах, проводила регулярні інвентаризації, моніторила і запобігала
товарним втратам; розробляла та впроваджувала акції, спеціальні пропозиції, знижки для стимулювання
попиту та збільшення середнього чека покупців у всіх магазинах; постійно моніторила результати
продажів, складала звіти для керівництва, вивчала тенденції ринку та потреби споживачів; контролювала
роботу касових систем, прийом оплат, забезпечувала точність ведення обліку фінансових операцій у
магазинах; консультувала покупців щодо продукції, надавала рекомендації з вибору сувенірів, створювала
приємну атмосферу для покупців; підвищувала впізнаваність магазинів через маркетингові заходи, брала
участь у виставках та промо-акціях, співпрацювала з постачальниками; вирішувала питання клієнтів та
складні ситуації, підтримуючи високий рівень задоволеності покупок у магазинах.

Кухар/касир черв 2023 - вер 2023
Кебабця, Львів
На цій посаді займалася: приготуванням страв, що входять до меню закладу; виготовленням
напівфабрикатів; дотриманням чистоти на робочому місці та в закладі; прийомом замовлень; веденням
каси; веденням звітності за день; роботою з системою Poster; внесенням даних про постачання;
приготуванням кави; прийомом онлайн-замовлень.

Старший зміни вер 2023 - Нинішній
Кебабця, Львів
На цій посаді я: забезпечувала безперебійну та якісну роботу закладу під час своєї зміни; постійно
покращувала ефективність роботи персоналу; розподіляла денні обов'язки серед персоналу зміни;
контролювала чистоту робочих зон та залу; забезпечувала дотримання касової дисципліни (рух готівки,
коректне внесення накладних, правильне відкриття/закриття зміни); координувала та контролювала всі
робочі процеси працівників на зміні; слідкувала за зовнішнім виглядом працівників; проводила
регулярний контроль якості продукції (заготовок та готових страв); дотримувалася правил безпеки
життєдіяльності, пожежної безпеки та санітарних норм; виконувала посадові інструкції кухаря, касира,
старшого зміни та оператора; виконувала розпорядження керівництва щодо робочих процесів; формувала
замовлення продукції у постачальників; організовувала заміни працівників у разі необхідності; проводила
та супроводжувала генеральні прибирання двічі на місяць; організовувала інвентаризацію один раз на
місяць; замовляла необхідну форму для працівників та стажерів; замовляла поліграфію для закладу;
доносила до працівників інформацію про нововведення у мережі; надавала зворотний зв'язок щодо
роботи персоналу та стану обладнання керівництву; приймала і фіксувала скарги та пропозиції від
працівників, передавала важливу інформацію керівництву; перевіряла і забезпечувала наявність
необхідної продукції в закладі; контролювала відкриття та закриття касової зміни; перевіряла готовність
закладу до відкриття; здійснювала моніторинг якості роботи касира, кухаря, клінера та оператора;
працювала на відповідних процесах у закладі; вирішувала організаційні та робочі питання (пошук заміни,
організація прибирань, проведення інвентаризації); приймала товар від постачальників; забезпечувала
дотримання чистоти закладу та прилеглої території; контролювала дотримання правил безпеки
життєдіяльності, пожежної безпеки та санітарних норм; контролювала закриття зміни та закладу;
стажувала нових працівників.

Це резюме створено з CVwizard.com.
НАВИЧКИ
Комунікаційні навички Лідерські навички

Продажі та маркетинг Організаційні навички

Управління запасами та інвентаризація Планування та аналітика

Навички роботи з клієнтами Навчання та розвиток персоналу

Робота з постером С1

Це резюме створено з CVwizard.com.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: