- File
Анна
Бренд-менеджер, категорійний, керівник відділу
- Age:
- 34 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12963073/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Фільовська Анна Ігорівна
Вік: 33р.
Контактний телефон: [
e-mail: [
Мета:
Пошук нових можливостей для професійного розвитку.
Освіта:
Львівський національний аграрний університет, м. Дубляни
2007-2012 рр.
Ступінь: магістр (червоний диплом).
Спеціальність: «Економіка підприємства».
Інститут післядипломної освіти та доуніверситетської підготовки Львівського національного університету ім. Ів. Франка, м. Львів
2013-2017 рр.
Ступінь: спеціаліст.
Спеціальність: «Господарське право».
Досвід роботи:
ПрАТ «Концерн Хлібпром», м. Львів
Начальник сектору бренд-менеджменту (хлібобулочні вироби: свіжий формат та напівфабрикати)
Період роботи: червень 2023 — листопад 2024
Обов’язки:
• Розробка та реалізація стратегії просування брендів компанії на ринку.
• Управління собівартістю та маржинальністю продукту, розрахунок очікуваного прибутку.
• Проведення маркетингових досліджень та аналізу потреб споживачів.
• Створення та запуск нових продуктів на ринок, управління життєвим циклом продукції.
• Планування маркетингових кампаній, акцій для підвищення впізнаваності бренду та збільшення продажів.
• Розробка цінової політики, планування програм просування продуктів на ринок ( акції, знижки, спеціальні пропозиції).
• Моніторинг ринку та конкурентного середовища, аналіз дій конкурентів, адаптація стратегії відповідно до змін на ринку.
• Управління бюджетом підрозділу, контроль витрат, забезпечення виконання планів за обсягами та фінансовими показниками.
• Організація та проведення презентацій для працівників компанії та клієнтів.
• Спостереження за продажами, визначення точок росту, аналіз ефективності маркетингових кампаній.
• Формування планів розвитку брендів на короткострокову та довгострокову перспективу.
• Оцінка ефективності маркетингових активностей і коригування стратегії при необхідності.
• Забезпечення безперервної роботи сектору, керівництво командою, планування та оцінка результатів роботи підлеглих.
Бренд-менеджер з маркетингу
Період роботи: серпень 2021 — червень 2023
Обов’язки:
• Аналіз ринку та потреб споживачів, розробка стратегії просування продукту.
• Запуск нових видів продукції, проведення рекламних кампаній, участь у формуванні ціноутворення.
• Обрахунок калькуляцій на нові продукти та рядовий асортимент.
• Контроль виконання маркетингового бюджету, розробка та подання його на затвердження.
• Управління процесами розробки та просування нових продуктів на ринок.
• Ведення документообігу з операцій у рамках маркетингової активності.
• Взаємодія з виробничими підрозділами для вдосконалення продуктів.
Досягнення:
• Розробка та успішний запуск понад 100 SKU хлібобулочних виробів, що дозволило зайняти основні цільові сегменти ринку (категорія СХ та НФ).
• Проведення ребрендингу 20 найменувань продукції, що призвело до збільшення обсягів продажу, підвищення впізнаваності бренду та зростання доходів компанії.
• Впровадження стандартів оцінки та затвердження нових продуктів для їх якісного виведення на ринок.
• Створення електронного каталогу продукції характеристиками, перевагами та вигодами (інструмент для презентації продукції в ТТ командою продаж).
• Створення єдиної електронної бази пакувальних матеріалів з вказанням геометричних розмірів, складу матеріалу та виду пакувального обладнання.
• Розроблено та впровадження практики ведення паспорту продукту.
• Проведено автоматизацію процесу оцінювання продукції під час проведення дегустації.
Аналітик консолідованої інформації
Період роботи: лютий 2017 — серпень 2021
Обов’язки:
• Підготовка аналітичних звітів для керівництва компанії.
• Контроль виконання доручень керівництва, внесення проплат і договорів в систему 1С.
• Формування та контроль виконання бюджетів, реєстрація документів, прийом/відправка кореспонденції.
Досягнення
• Проведено автоматизацію подачі щоденної/щотижневої/щомісячної звітності з відділів виробничого підрозділу.
• Створено електронний реєстр руху документації.
• Запровадження практики протоколювання нарад між відділами підприємства.
• Розробка та впровадження електронної форми річного бюджету підприємства.
ПП «ОККО-Нафтопродукт», м. Львів
Менеджер з адміністративної діяльності ЗРВ
Період роботи: квітень 2015 - січень 2017
Обов’язки:
• Організація роботи офісу, підготовка розпоряджень і наказів.
• Організація нарад, переговорів, ведення ділових зустрічей.
• Ведення документообігу, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції.
Змінний оператор (товарознавець)
Період роботи: грудень 2014 – квітень 2015
Обов’язки:
• Облік та перевірка товару, робота в 1С.
• Викладка товарів згідно планограм, співпраця з постачальниками.
• Консультація клієнтів щодо асортименту та розрахунок на касі.
Додаткова інформація:
• Знання мов: українська — рідна, англійська — базовий рівень.
• Практичний досвід роботи з комп’ютером: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Outlook Express, 1С, ВАТ.
• Особисті якості: відповідальність, наполегливість, пунктуальність, комунікабельність, без шкідливих звичок.
• Права водія категорії «B», наявність автомобіля.
• Наявність закордонного паспорту.
Similar candidates
-
Керівник відділу
Lviv, Vinnytsia , more 7 cities -
Заступник директора департаменту
Lviv -
Керівник відділу продажу
100000 UAH, Lviv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Lviv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу психологічної підтримки
Lviv -
Керівник відділу
Lviv