- File
Віка
Помічник бухгалтера
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12971746/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Помічник бухгалтера
20.01.1990 р., 35 років
Про мене
Маю досвід роботи з бухгалтерським обліком та адміністративним
управлінням. Працюю в 1С, займаюся супроводом ФОПів 2 і 3 груп:
звітність, податки, зарплата, кадрові питання. Знаю, як організувати
роботу офісу, координувати процеси між відділами та підтримувати
barvinska. [
допомагати налагодити роботу бухгалтерії.
[
ДОСВІД РОБОТИ
Миропіль, Житомирська обл Жовтень 2022 р-теперішній час
Заступник директора КП “МИРОПІЛЬКОМСЕРВІС”
автоматизувала процес розрахунків населення та контрагентів з житлово-
КУРСИ комунальним управлінням;
“Заробітна плата: розрахунок, налагодила процес закупівель через Прозорро
податки, звітність” 2025 р. створила механізм зв’язку мешканець-комунальне господарство;
“Хроніки Фопа на єдиному” 2025 р. організувала і веду військовий облік та охорону праці на під-ві.
“Держава без бар’єрів” 2022 р. Жовтень 2013 р-Вересень 2022 р.
“Цифрові держслужбовці” 2022 р. Адміністратор ТОВ “СМАРТ ІНДАСТРІАЛ СІСТЕМС”
“Регіональні цифрова Ведення облікових операцій у 1С:Підприємство: внесення первинних
трансформація” 2022 р. документів щодо надходжень товарів і послуг, реалізація товарів, списання
“Уповноважена особа із товарів, створення та актуалізація номенклатури, контрагентів, кодів УКТ ЗЕД
закупівель” 2022 р. / ДКПП, перевірка правильності відображення документів в 1с;
“Лідер продажів” 2015 р. Підготовка технічних завдань для програмістів з метою автоматизації
облікових процесів у 1С та оптимізації внутрішніх бізнес-процесів;
НАВЧАННЯ Забезпечення підприємства матеріально-технічними ресурсами, товарами,
Житомирський державний роботами та послугами для виробничих потреб швейного цеху;
технологічний університет Контроль документообігу підприємства: реєстрація, систематизація,
“Управління персоналом і архівування вхідної та вихідної кореспонденції;
економіка праці” 2007-2015 рр.
Адміністрування внутрішньогосподарських питань, взаємодія та координація
Романівський РМНВК роботи між структурними підрозділами підприємства;
“Оператор комп’ютерного Формування маршрутних листів для логістичного відділу, погодження
набору” 2006-2008 рр графіків відвантажень
Проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами, контроль
НАВИЧКИ актуальності дебіторської та кредиторської заборгованості;
Ведення бухобліку Формування та підготовка платіжних доручень у системі «Клієнт-Банк»,
Робота з програмами: 1 С, контроль своєчасності та правильності проведення оплат;
BAS,Smartfin, Planfix, Paperless, Забезпечення контролю розрахунків із постачальниками — від обробки
Вчасно, Excel, Word, Google рахунків до підтвердження факту оплати та отримання первинних
Sheets документів.
Кадровий і військовий облік
ОСОБИСНІ ЯКОСТІ
Добре орієнтуюсь у робочих процесах і вмію вибудовувати логіку
дій, легко взаємодію з колегами та підрядниками, вмію працювати
МОВИ з великим обсягом інформації, дотримуюсь строків і
Українська - вільно домовленостей, відкрита до нового та швидко навчаюсь, вмію
English-Еlementary знаходити практичні рішення у нестандартних ситуаціях.
More resumes of this candidate
Remote
Higher education · Part-time
- Заступник директора, КП "МИРОПІЛЬКОМСЕРВІС", 3 years 3 months
- Адміністратор, ТОВ "Смарт Індастріал Сістемс", 9 years
Similar candidates
-
Помічник бухгалтера
25000 UAH, Remote -
Бухгалтер
Remote -
Помічник бухгалтера
Remote -
Помощник бухгалтера
12000 UAH, Remote, Kyiv -
Помічник бухгалтера
Remote -
Бухгалтер, помічник бухгалтера
Remote