• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12972568/

Координатор, керівник проєктів, адміністратор

City:
Odesa

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ЛЯЩУК ЮЛІЯ

Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Facebook - [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місто проживання: Одеса

17+ років на управлінських позиціях в українських та міжнародних компаніях.
Працюю в освітніх проєктах з 2010 року, маю досвід у розвитку програм, маркетингу, корпоративних комунікаціях і продажах.

📅 2017 – теперішній час
Засновниця та бренд-продюсерка
Агенція персонального маркетингу ІКОНА
✅Створення стратегій персонального бренду для перших осіб бізнесу
✅Створення контенту та ведення аккаунтів у соціальних мережах для підприємців та експертів
✅Проведення відкритих та корпоративних програм з побудови особистого бренду

📅 2011 - 2017 рр.
Керуюча партнерка
Освітній проєкт: Бізнес-школа «ADVANCE» (Одеса, Дніпро)

Основні обов’язки та досягнення:

✅ Запустила разом із партнером один із найбільших освітніх проєктів Одеси
✅ Стратегічне планування та маркетинг:
– розробка та реалізація маркетингових стратегій з нуля (онлайн та офлайн)
– організація майстер-класів та презентацій
– написання текстів для рекламних матеріалів, радіо, e-mail розсилок, сайту
✅ Формування та контроль бюджету.
✅ Управління командою та організація процесів
– підбір, навчання команди (15 співробітників у числі яких менеджери з продажу, адміністратори, маркетологи, тощо)
– пошук викладачів та запрошених спікерів, координація їх роботи.
✅ Участь у створенні та розвитку лінійки освітніх програм відповідно до потреб ринку:
– Advance One – розвиток soft skills для випускників ВУЗів та молодих спеціалістів
– Advance Management – для управлінців середньої ланки
– CEO Development Programme (у партнерстві з Києво-Могилянською бізнес-школою) – для власників і ТОП-ів бізнесу
✅Забезпечення якості освітнього контенту й оцінка ефективності програм ✅Побудова та розвиток партнерських відносин. Організація разом із kmbs спільних заходів в Одесі та Дніпрі: семінари для керівників, kmbs Idea Days, тощо.

📅 2005 - 2010 рр.
Директорка представництва | IBR Steinbeis University Berlin (Одеса, Миколаїв, Дніпро, Донецьк)

✅ На момент початку роботи була 1 група випускників із 7 людей. На кінець 2010 ­– друга за кількістю студентів програма МВА в Україні
✅ Запустили власний call-центр, що прискорило продажі навчальних програм.
✅ Провели 100+ публічних презентацій у різних містах для залучення студентів.
✅ Керувала командою з 15 людей, відповідала за підбір та навчання персоналу.
✅ Розробила локальну маркетингову стратегію, що підвищила впізнаваність школи в регіоні.
✅ Координувала та організовувала навчальний процес з дотриманням академічних стандартів і процедур.
✅ Організовувала щоденну операційну діяльність та контроль за виконанням робочих завдань.
✅ Забезпечувала набір студентів. Проводила особисті зустрічі з потенційними клієнтами з метою продажу програм МВА
✅ Розробляла бюджет представництва та здійснювала контроль за витратами й дохідною частиною. Готувала фінансові та управлінські звіти для центрального офісу.

Директор виставки | Виставкова компанія "ЛЕОН"
📅 2003 - 2005 рр.
✅ Аналіз ринку, конкурентів і трендів
✅ Розробка плану підготовки виставки
✅ Робота з партнерами, учасниками та відвідувачами
✅Переговори з потенційними клієнтами, продаж експо місць
✅ Розширення бази клієнтів та учасників
✅ Контроль рекламних кампаній та PR-активностей
✅ Взаємодія з виставковими майданчиками, підрядниками
✅ Контроль монтажу стендів, підключення комунікацій, дотримання технічних вимог
✅Аналіз ефективності виставки (учасники, відвідуваність, фінансові показники)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: