• File

Наталія

Бухгалтер

City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Балюра Наталія
моб.т: [open contact info](look above in the "contact info" section)
05.04.1983 р.
Регіон: Харків
Графік роботи: повний робочий день.
Тип роботи: постійна
Стаж роботи: понад 15 років.
Стать: жіноча
Сімейний стан: одружена, маю дитину.
Освіта: вища спеціальна.
2002/2005 – Харківський Інститут бізнесу та менеджменту, Факультет Економіки,
спеціальність: Облік та Аудит, кваліфікація спеціаліст з обліку та аудиту.
Попередні місця роботи:
2022- ТОВ «КАЛИНІВКА-ТЕРРА»
Ведення первинної документації (прибуткові накладні, акти виконаних робіт),контроль
наявності договорів та іншої документації від контрагентів, виписка довіреностей, звірка з
контрагентами, податковий кредит , ведення комунальних послуг підприємства(особові
кабінети стосовно комунальних послуг),відкриття банківських рахунків, складання звітів на
вимогу керівництва.

2021- 2022 ТОВ «ІК Енерігя»
Ведення первинної документації (прибуткові накладні, видаткові накладні, акти
виконаних робіт), контроль основних засобів, виписка довіреностей, звірка з
постачальниками, податковий кредит, складання актів та звітів на вимогу керівництва.
2020-2021 ПП « Вектор Атракціон»
Обов'язки:
Робота з клієнт-банками, проведення виписок в1С, звірка залишків за рахунками, контроль
та введення первинної документації (прибуткові накладні, видаткові накладні, акти
виконаних робіт), контроль основних засобів, виписка довіреностей, проведення авансових
звітів, звірка з постачальниками та покупцями, розрахунок заробітної плати. Виконання
доручень керівництва.

2018-2020 ТОВ «Авеню Сім»
Обов'язки:
Здійснення платежів через р/р у банку та проведення виписок у 1С, робота з підзвітними
особами, ведення первинної документації (прибуткові накладні, видаткові накладні), ЗЕД,
розрахунок заробітної плати та здавання необхідної звітності до контролюючих органів,
контроль основних засобів, участь в інвентаризації ,складання актів та звітів на вимогу
керівництва, виписка довіреностей, проведення актів звірок з клієнтами та постачальниками,
ведення кадрового обліку.

2017-2018 ТОВ "АВТО-СТС"
Обов'язки:
Ведення первинної документації, проведення актів звірок з клієнтами та постачальниками,
розрахунок заробітної плати та складання необхідної звітності до контролюючих органів,
здійснення платежів через р/р у банку, робота з підзвітними особами, контроль основних
засобів, складання звітів для керівництва, виписка довіреностей, здавання звітності.
2015-2017 ТОВ "Авто тренд"
Обов'язки:
Розрахунок заробітної плати та складання необхідної звітності до контролюючих органів,
здійснення платежів через р/р у банку, контроль валютних операцій, робота з підзвітними
особами, контроль основних засобів, ведення первинної документації, проведення актів
звірок з клієнтами та постачальниками, складання актів та звітів з вимогу керівництва,
виписка довіреностей.
2009-2015 ТОВ «MIOL»
Обов'язки:
Ведення клієнт-банку, контроль банківських рахунків та проведення у програмі,
первинна документація, складання актів та звітів на вимогу керівництва, виписка
довіреностей, розрахунок заробітної плати здача необхідної звітності, виписка довіреностей.

2008-2009 ТОВ «Агросвіт Експорт»
Розрахунок заробітної плати, ведення клієнт-банку, контроль банківських рахунків та
проведення у програмі, первинна документація, робота з підзвітними особами, облік касових
операцій, складання актів та звітів на вимогу керівництва, виписка довіреностей, облік
розрахунків з дебіторами та кредиторами.
2007-2008 ДП «Асканія Дистриб'юшн Схід»
Додатковий досвід: ведення ФОП 2 та 3 групи.
Особисті якості: відповідальність, старанність, оперативність, комунікабельність.
Психологічно стійка, легко навчаюсь, маю аналітичний склад розуму; впевнений користувач
ПК – Word, Excel (створення баз даних), 1С8, SAP, MEDoc, BAS.

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: