• PRO

Олександр

Операційний директор

Employment type:
full-time
Age:
45 years
City:
Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Операційний директор

from 09.2015 to 12.2024 (9 years 3 months)
ProXY-Poland Sp.z o. o., Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Заснував компанію та вивів її на стабільний рівень розвитку
2. Самостійно вів бухгалтерію на початковому етапі, організував систему фінансового обліку
3. Відкрив корпоративний банківський рахунок, здійснював міжнародні перекази
4. Організував логістику та роботу складів, відкрив 6 складів по всій Польщі
5. Отримав всі необхідні сертифікації та дозволи для продажу продукції
6. Вів переговори з державними органами (податкова, міністерства, міські адміністрації, санепідемстанція, митниця, тощо)
7. Контролював імпортно-експортні операції, включаючи митне оформлення, вирішував проблеми із затримками вантажів, арешт вантажу, тощо
8. Пошук, підбір та управління персоналом (15 співробітників у підпорядкуванні) тимбілдинг
9. Вирішення нестандартних бізнес-завдань та питань, пов’язаних з веденням бізнесу у Польщі

Education

Дніпропетровський університет ім. Альфреда Нобеля

Економіка підприємства, Дніпро
Higher, from 1997 to 2003 (6 years)

Knowledge and skills

  • Організованість
  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • Користувач 1С
  • Управління підприємством
  • Управління командою
  • MS Excel
  • Систематизація бізнесу
  • MS Office
  • Фінансове планування
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів
  • Управління рітейлом

Language proficiencies

  • Polish — advanced
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

1. Управління бізнесом (9 років досвіду, створення компанії з нуля)
2. Фінансовий менеджмент та бухгалтерія (повний цикл, включаючи міжнародні операції)
3. Логістика, складування та міжнародні постачання
4. Взаємодія з державними органами, банками, податковими інспекціями
5. Отримання сертифікацій, ліцензій та дозвільної документації
6. Розвиток компанії та масштабування(від 1 працівника до 6 складів)
7. Розробка та впровадження цифрових рішень для автоматизації бізнес-процесів

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: