- File
Ірина
Офіс-менеджер
- Age:
- 34 years
- City of residence:
- Chornomorsk
- Ready to work:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12981781/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Досвідчений адміністратор із багаторічним стажем роботи в державних
установах. Володію навичками ведення документообігу, ділового
спілкування та організації адміністративних процесів. Маю досвід ведення
кадрової документації, контролю строків виконання завдань, реєстрації
заяв, забезпечення ефективної взаємодії між підрозділами. Відповідальна,
уважна до деталей, комунікабельна, швидко знаходжу ефективні рішення
у нестандартних ситуаціях. Якісно працюю в умовах багатозадачності,
володію аналітичним мисленням, стресостійка. Готова до професійного
розвитку та навчання.
Моя мета — приєднатися до команди, де зможу реалізувати свій
потенціал і застосовувати досвід для досягнення стратегічних цілей
компанії. Переконана, що мої вміння, енергія та наполегливість стануть
цінним внеском у розвиток бізнесу.
Розглядаю можливість роботи на посадах адміністратора, офіс-
менеджера або секретаря.
Контактна інформація Досвід роботи
[
особами
[
Центр надання адміністративних послуг у м. Чорноморськ
м. Одеса, Україна Прийом та консультування громадян щодо
адміністративних послуг.
Знання мов Реєстрація заяв та контроль строків їх виконання.
Ведення бази даних та документації.
Взаємодія з іншими державними установами.
Українська – вільне володіння Забезпечення оперативного обслуговування громадян.
Англійська – B1
Головний спеціаліст відділу реєстрації 2016 – 12.2016
Програмне забезпечення обліку осіб
Виконавчий комітет Чорноморської міської ради
Microsoft Word, Excel, PowerPoint Ведення реєстраційного обліку громадян.
Контроль правильності оформлення документів.
Особисті якості Обробка заяв громадян.
Робота з архівними та довідковими матеріалами.
Надання консультацій щодо питань реєстрації.
Аналітичне мислення та уважність до
деталей Бухгалтер 2011 – 2016
Високий рівень відповідальності та
організованості Центр соціально-психологічної реабілітації дітей
Стресостійкість і вміння працювати в та молоді з функціональними обмеженнями
команді Ведення бухгалтерського обліку.
Наполегливість та адаптивність у Підготовка фінансової звітності.
динамічному середовищі
Контроль витрат та ведення документації.
Прагнення до постійного саморозвитку
Робота з програмним забезпеченням для бухгалтерії.
Уміння швидко приймати рішення
Високий рівень комунікабельності Участь у проведенні внутрішніх аудитів.
Прагнення до постійного саморозвитку
Старший бухгалтер 2011 – 2016
Професійні навички Іллічівський міський Центр соціальних служб сім’ї, дітей та молоді
Фінансовий контроль та звітність.
Адміністративний супровід та Організація та ведення бухгалтерського обліку.
документообіг Розрахунок зарплат і соціальних виплат.
Робота з громадянами, консультування,
Аналіз фінансових операцій та оптимізація витрат.
обробка запитів
Взаємодія з державними контролюючими органами.
Ведення реєстраційних та облікових
процесів
Вирішення конфліктних ситуацій та Бібліотекар 2008 – 2010
комунікація з клієнтами Центральна міська бібліотека ім. І.І. Рядченка, м. Чорноморськ
Контроль строків виконання, дотримання
регламентів Каталогізація та облік бібліотечного фонду.
Організація робочого процесу та Обслуговування читачів та ведення обліку відвідувань.
координація персоналу Організація книжкових виставок та заходів.
Ведення фінансової та кадрової Робота з електронними каталогами.
документації
Консультація читачів щодо пошуку літератури.
Освіта
Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова
Диплом про вищу освіту
Факультет: Економіко-правовий факультет
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, економіко-правовий
Додаткові курси та тренінги
Участь у професійних тренінгах, конференціях та курсах підвищення кваліфікації.
Курс «Бухгалтер-економіст» Учбово-консультативний центр «Освіта», м. Чорноморськ
Додаткова інформація
Волонтерська діяльність у США (01.2024 – 08.2024): допомога українським громадянам,
організація соціальної підтримки, координація гуманітарної допомоги.
Similar candidates
-
Помічник керівника
25000 UAH, Odesa -
Помощник руководителя
Odesa, Vinnytsia , more 2 cities -
Помічник керівника
Odesa, Remote -
Офіс-менеджер
Odesa -
Юрист, головний спеціаліст, заступник начальника, помічник судді
Odesa, Vinnytsia , more 4 cities -
Офис-менеджер
20000 UAH, Odesa