• File

Катерина

HR generalist

Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Лотохова Катерина Анатоліївна
HR-generalist

Дата народження: 22.11.1988
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
09.2021 – по теперішній час Медіа холдинг «Українська Правда»
Директор з персоналу
Обов’язки:
• Оперативна та стратегічна реалізація hr-процесів відповідно до стратегії розвитку Компанії;
• Розробка та впровадження кадрової політики;
• Робота зі структурою компанії: візуалізація, опис та впровадження нових посад згідно стратегії розвитку;
• Рекрутинг: планування та підбір лінійного та керівного персоналу;
• Онбордінг, створення та контроль програми проходження ВТ;
• Офбордінг, exit інтерв'ю;
• Створення кадрового резерву (внутрішній через систему навчання, зовнішній за допомогою позитивного іміджу роботодавця, реферальна програма);
• Супровід щорічного перегляду заробітної плати;
• Комунікація з персоналом щодо ситуації в компанії, ситуації з мобілізацією;
• Налагодження комунікацій між відділами;
• Консультації з юристами та вирішення проблемних ситуацій у разі протиправних дій щодо співробітників;
• Проведення заходів спрямованих на розвиток корпоративної культури, формування бренду роботодавця на ринку;
• Участь у поданні грантових заявок та підготовці описових доповідей;
• Організація корпоративних заходів.

12.2018 – 04.2021 Оператор зовнішньої реклами «Prime Group»
Директор з персоналу
Обов’язки:
• Повний цикл підбору персоналу;
• Адаптація персоналу (введення на посаду, розробка вступного тренінгу);
• Розробка та оптимізація організаційної структури компанії;
• Формування HR-бюджету (планування витрат на розвиток корпоративної культури, навчання та підбір персоналу);
• HR-аналітика (розрахунок плинності персоналу, моніторинг та аналіз заробітних плат на ринку праці, планування кадрового резерву);
• Зустрічі one to one;
• Розробка та впровадження систем оцінки персоналу (оцінка за цілями, 360 градусів);
• Взаємодія з керівниками щодо вибудовування ефективних комунікацій, у тому числі консультування з питань управління персоналом;
• Налагодження комунікацій між відділами;
• Моніторинг ринку праці;
• Проведення заходів спрямованих на розвиток корпоративної культури, формування бренду роботодавця на ринку;
• Контроль ведення кадрового діловодства;
• Написання посадових інструкцій та положень
• Організація корпоративних заходів;
• Кадрове діловодство.

03.2016 – 11.2018Рекрутингове агентство
ТОВ «Компанія Бізнес та Бізнес»
Заступник директора з розвитку
Обов’язки:
• Пошук та залучення клієнтів;
• Взаємодія із замовниками вакансій;
• Складання профілю посад;
• Розміщення оголошень про вакансії на сайтах з працевлаштування, соціальних мереж, ЗМІ;
• Відбір та оцінка резюме;
• Проведення телефонних інтерв'ю, співбесід із кандидатами, збирання рекомендацій;
• Інтерв'ю з компетенціями;
• Презентація кандидатів та організація співбесід у компаніях замовника;
• Володіння техніками підбору (executive search, рекрутинг, preliminaring, прямий пошук, headhunting);
• Контроль проходження кандидатом у випробувальний термін;
• Підготовка внутрішньої та зовнішньої звітності;
• Моніторинг ринку праці, огляд заробітної плати;
• Навчання фахівців з пошуку та підбору персоналу.

07.2011 – 02.2016Група компаній «Lauffer» (виробничо-торгівельна компанія)
Менеджер з персоналу
Обов’язки:
Підбір та адаптація персоналу:
• Складання профілю посади та розміщення вакансій на job-сайтах та в соціальних мережах;
• Пошук та підбір ТОП-менеджерів, менеджерів середньої ланки, вузькопрофільних фахівців;
• Організація процесу адаптації у компанії;
• Оцінка персоналу;
• Розробка та впровадження Положення про підбір персоналу;
• Розробка та впровадження Положення про адаптацію;
• Участь у описі бізнес-процесів HR-департаменту;
• Участь у організації та проведенні корпоративних заходів;
• Регулярна звітність.

Ведення кадрового обліку в компанії:
• Оформлення наказів по компанії;
• Ведення особових листків працівників, карток обліку;
• Ведення трудових книжок;
• Облік та оформлення відпусток;
• Видача та реєстрація довідок (про зарплату, про трудову діяльність на підприємстві та ін.);
• Оформлення листів компенсації працівників.

Освіта:
Вища
09.2006 – 07.2011
Донецький національний університет, факультет іноземних мов.
Спеціальність: англійська мова та література

2019 – 2020
KMBS (Києво-Могилянська бізнес школа)
Курс: Люди в організації. Трансформація HR системи. (диплом)
Додаткова інформація:
Мови:
Українська – рідна.
Російська - вільне володіння.
Англійска – Upper Intermediate
ПК: Впевнений користувач

Особисті якості
Комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, творчий підхід до роботи, організованість, активна життєва позиція, уміння працювати у команді, стресостійкість.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: