• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12993322/

Менеджер по роботі з клієнтами

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Степаненко
Катерина
Дата народження: 18.10.1979 року
Місце проживання: м. Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Telegram: @katia_stepanenko

Досвід роботи

З 2013р по 12.11.24р приватний підприємець. Виконавчий директор магазину
самообслуговування та СРК “Європа” в місті Середина-Буда Сумської області.
Припинила роботу через знищення цих об'єктів окупантами.

2008-2013р - Відділ освіти, молоді та спорту Середино-Будської районної
державної адміністрації, економіст централізованої бухгалтерії.

2006-2007р – Центр поштового зв’язку № 4 м. Шостка, інструктор по передплаті.

2002-2006р – Середино-Будський вузол поштового зв’язку, начальник відділа
передплати та роздрібної торгівлі.

2001-2002р-ДТП Фортуна, продавець продовольчих товарів

Набуті навички
Створення підприємств з нуля, та стратегічне планування їх розвитку.
Робота з персоналом (понад 50 осіб): формування команди, проведення
співбесід, складання графіка роботи/відпусток, проведення процедури
працевлаштування.
Контроль за дотриманням стандартів обслуговування магазинів та ресторану.
Перевірка касової дисципліни, ведення документації.
Ведення переговорів та заключення договорів із постачальниками.
Робота з податковими органами, Пенсійним фондом, Центром зайнятості та
Санітарно-епідеміологічною станцією.
Вирішення оперативних питань.
Формування асортименту, цін та їх аналіз.
ПК на рівні впевненого користувача (пакет MS Office, 1С Торгівля і склад, 1С
Ресторан, M.E.Doc).
Освіта

1997-1999 рр Шосткинський хіміко-
технологічний коледж.
Спеціальність «Товарознавство та
комерційна діяльність»

Особисті якості

Цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна.
Уважна до деталей, стресостійка, самоорганізована.
Педантична щодо документації.
Винахідлива та маю здатність швидко орієнтуватися у
складних умовах, продуктивна.
Завжди готова до навчання та розвитку своїх hard та
soft skills.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: