• File

Alinka

Офіс-менеджер

Age:
35 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме від 1 березня 2025
Молодецька Аліна Павлівна
Офіс-менеджер
Повна зайнятість.
Вік:35 років
Місто:Хмельницький
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Адреса:Україна, Хмельницький р-н, Хмельницька обл.,
с. Мацьківці , вул. Францисканська, д. 55.
Дата народження: 28 жовтня 1989 року.

Досвід роботи
«ПМП Анвеко» (вересень 2008р. – квітень 2009р.)
Секретар-референт
- Прийом звінків
- Ведення документації
- Сканування тексту
- Набір тексту
- Ксерокопія
- Друк фотографій
Причина звільнення: Мала заробітня плата - 400 гривень.

«Експрес пошта» (липень 2010р. – листопад 2011р.)
Офіс – менеджер
- Прийом звінків (закази для кур’єрів, передання отриманої по телефону для директора інформації в його відсутність і доведення її змісту до його відома.)
- Ведення накладних в базу
- Прийом пошти (перерахунок пошти (скільки пришло)),
- Розподіл пошти між кур’єрами
- Заміщення кур’єра (замінювала кур’єрів, коли вони хворіли, або не могли вийти на роботу).
- Видача пошти клієнтам
- Прийом пошти на відправку
- Стежила за постачанням працівників офісу всім необхідним
Причина звільнення: Скорочення робочого штату.

Б.А.Н.К Платинум – консультант по кредитуванню (квітень 2012р. – жовтень 2012р.)
- Приймання дзвінків
- Консультації по кредитуванню
- Заключення договорів на кредит

м-н «ШИК І БЛИСК»(ТОВ БРАЙТ-2) – продавець-консультант (представник торгівельний) (листопад 2012р. – квітень 2013р.)
- Розпакування і викладання товару
- Консультування покупців по асортиментному ряду товару
- Допомога у виборі продукції
- Виконання обов'язків касира

м-н «PROSTOR» продавець-консультант (травень 2023р. – листопад 2023р.
- Розпакування і викладання товару
- Консультування покупців по асортиментному ряду товару
- Допомога у виборі продукції
- Виконання обов'язків касира

Комунальний заклад загальносередньої освіти «Ліцей №4, імені Павла Жука» Хмельницької міської ради – Заступник директора з господарської роботи (січень 2024 – лютий 2025)
-Зняття показників (19 шт.)
- Забезпечення господарської діяльності ліцею та її керівництвом.
- Матеріально-технічне забезпечення навчального процесу.
- Забезпечення здорових та безпечних умов праці і навчання.
- Прийом матеріальних цінностей, майна, меблів, інвентарю ліцею під відповідальність на зберігання в порядку, встановленому законодавством.
- Забезпечення працівників школи канцелярським приладдям, предметами господарського призначення.
- Забезпечення своєчасної підготовки закладу до початку навчального року.
- Здійснення поточного контролю за господарським обслуговуванням і належним технічним та санітарно-гігієнічним станом споруд, класів, навчальних кабінетів, майстерень, спортзалу, та інших приміщень, іншого майна школи, а також їдальні відповідно до вимог норм і правил життєдіяльності.
- Контроль раціональних витрат матеріалів і коштів навчального закладу.
- Керівництво роботою з благоустрою, озеленення і прибирання території ліцею
- Спрямовування і координація роботи підпорядкованого йому технічного і обслуговуючого персоналу ліцею, ведення обліку робочого часу цієї категорії працівників.
- Організація інвентарного обліку майна, проведення інвентаризації майна, своєчасного складання звітності, ведення документації щодо відповідної ділянки роботи.
- Здійснення заходів щодо розширення господарської самостійності ліцею, забезпечення своєчасного укладання необхідних угод.
- Забезпечення дотримання вимог охорони праці під час експлуатації головної будівлі та інших приміщень ліцею, технологічного, енергетичного обладнання, здійснення їх періодичного огляду і організація їх поточного ремонту.
Розроблення інструкції з охорони праці по видах робіт, безпеки життєдіяльності та протипожежної охорони для допоміжного персоналу.
- Забезпечення дотримання вимог техніки безпеки під час переміщення вантажів, вантажно-розвантажувальних робіт, експлуатації транспортних засобів на території школи.
- Організація дотримання норм пожежної безпеки забудов і споруд, нагляд за справністю засобів пожежогасіння.
- Забезпечення навчальних кабінетів, майстерень, побутових, господарських та інших приміщень обладнанням та інвентарем, які відповідають правилам і нормам безпеки життєдіяльності, стандартам безпеки праці.
- Організація не менш як один раз на 3 роки розробки інструкцій з охорони праці для технічного персоналу.
- Організація та проведення інструктажів на робочому місці (первинний, періодичний, цільовий) технічного та обслуговуючого персоналу.
- Отримання відповідно до поданих заявок засобів індивідуального захисту для працівників, учнів.
- Забезпечення обліку, зберігання протипожежного обладнання.

Освіта:
Середня освіта (1995р. – 2005р.)
Мацьковецька загальноосвітня школа I – II ст.

Середньо-спеціальна освіта (2005р. – 2008р.)
Хмельницьке Вище професійне училище №25
Спеціальність: Оператор комп’ютерного набору. Обліковець.
Освітній ступінь: Кваліфікований робітник

Вища освіта (2014р. – 2024р.)
Інситут Богословських Наук (м. Городок)
Спеціальність: Сімейний консультант
Освітній ступінь: Магістр
ЗНАННЯ МОВИ
Українська, польська – вільно.
ІНШЕ: Шкідливих звичок не маю, не заміжня. Дітей не має. Моє захоплення – дуже люблю слухати музику, хороший відпочинок, і читати книжки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: