- File
Святослав
Юрисконсульт
- Considering positions:
- Юрисконсульт, Помічник адвоката
- Age:
- 26 years
- City of residence:
- Ivano-Frankivsk
- Ready to work:
- Ivano-Frankivsk, Lviv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12997393/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Якубішин Святослав
Андрійович
Ціль: робота юрисконсульта/помічника
адвоката (повний робочий день) нові знання
та виклики.
Контактні дані:
Дата народження: 06.03.1999
Адреса проживання: м. Івано-Франківськ
Телефон (Telegram): [
Е-mail: [
Instagram: s.yakubishyn
Ключові навики:
- вміння грамотно складати юридичні, процесуальні документи;
- знання цивільного, адміністративного, господарського права військового права в
сфері бронювання та ведення військового обліку, ЗУ «Про гуманітарну допомогу».
Досвід роботи:
І. 11.09.2024 – даний час – працюю у ПП «Інтер-Буд-Інвест»
До обов’язків входить:
- Аналіз контрагентів для співпраці (користування YouControl, Opendatabot та іноземні
ресурси, зокрема Китай);
- розробка та затвердження типових форм договорів українською та англійською
мовами (договори купівлі товару з Китаю та доставки на територію України, договір на
розробку сайту-візитки для підприємства: https://inter-bud-invest.webflow.io/, договори
підряду, субпідряду, оренди транспортних засобів, оренди нежитлових приміщень купівлі-
продажу частки в статутному капіталі, в тому числі двомовних і тд.);
- здійснив правову експертизу понад 50 договорів;
- супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами;
- аналіз законодавства та судової практики за допомогою Вердиктум, ЛІГА360, Закон
онлайн;
- складання процесуальних документів (заяви, позовні заяви, відзиви, заперечення,
претензії, скарги, тощо);
- підготовка тендерних пропозицій 20+ на суму 150-200 млн. грн. (ПрАТ
«Волиньобленерго», Департамент інфраструктури та благоустрою і тд.);
- визнання підприємства критично важливим і моніторинг змін у законодавстві в
даному питанні (отримання статусу через Міністерство енергетики України з
можливістю бронювання 100% працівників, успішне підтвердження статусу відповідно до
змін у законодавстві);
- ведення військового обліку і комунікація з ТЦК та СП (Організував ведення
військового обліку на підприємстві, що забезпечило 100% відповідність вимогам
законодавства та успішне проходження перевірок ТЦК та СП).
ІІ. 01.02.2023 – 10.09.2024 – працював на ТОВ «Віон Україна»
До обов’язків входило:
- оформлення господарських договорів, складання протоколів Загальних Зборів
Учасників підприємства, підготовка висновків про юридичну спроможність господарських
товариств;
- правова експертиза договорів;
- супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами (договір на розробку сайту-
візитки для товариства: https://vionukraine.webflow.io/);
- аналіз законодавства;
- підготовка документації до проведення аукціону та безпосередня участь як
представника учасника;
- робота з кошторисними документами (розробка кошторисів загальнобудівельних
робіт, розпізнавання змін в кошторисах, формування вихідних документів, актів виконаних
робіт);
- підготовка тендерних документацій, участь у державних закупівлях.
ІІІ. 06.09.2022 – 20.01.2023 – працював у Івано-Франківському секторі водних ресурсів
України на посаді спеціаліста.
До обов’язків входило:
- прийом документів, їх опрацювання, аналіз пакету документів відповідно чинного
законодавства;
- формування дозволу спеціального водокористування;
- комунікація та співпраця з іншими державними органами.
IV. Здійснюю юридичний супровід Благодійна організація Благодійний фонд «Азгард»
До обов’язків входить:
- реєстрація даного фонду, формування статуту, співпраця з нотаріусом та державним
реєстратором, присвоєння статусу неприбуткової організації;
- робота в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги;
- створення електронних декларацій;
- супровідні листи на митницю;
- складання актів прийому-передачі гуманітарної допомоги;
- створення та подача звіту про розподіл гуманітарної допомоги;
- надання консультацій іншим громадським організаціям стосовно ввезення, реєстрації
та роботи в системі, передання гуманітарної допомоги набувачу.
Освіта:
перший ступінь вищої освіти – бакалавр, спеціальність 081 «Право», факультет
Адвокатури Національного університету «Одеська юридична академія»;
другий ступінь вищої освіти – магістр, спеціальність 081 «Право», факультет Адвокатури
Національного університету «Одеська юридична академія».
Додаткова освіта:
- курси Англійських лекцій за професійним спрямуванням Національного університету
«Одеська юридична академія» протягом 1-4 курсу;
- сертифікат «Публічні закупівлі в умовах воєнного стану» від центру публічних
закупівель «Тендер-Експерт»;
- сертифікат № 18 737 Кошторисна справа та АВК від навчального центру «ДАНКО».
Знання мов:
українська (вільно);
англійська (B2 - intermediate).
Особисті якості:
- відповідальність;
- цілеспрямованість;
- працьовитість;
- дисциплінованість;
- амбіційність;
- орієнтація на результат;
- пунктуальність;
- комунікабельність.
Додаткова інформація:
- бронювання до 31.01.2026 р.;
- маю водійське посвідчення категорії – В, С;
- неодружений;
- готовий до відряджень;
- маю закордонний паспорт;
- готовий до ненормованого робочого дня;
- шкідливі звички відсутні;
- займаюся волонтерською діяльністю;
- готовий навчатися і отримувати практичні навички.
Similar candidates
-
Юрист
Poltava, Remote -
Юрист
Lviv, Volodymyr, Novovolynsk -
Юрист
Kryvyi Rih, Remote -
Юрист
Remote -
Помічник юриста
Ivano-Frankivsk -
Юрист
Zaporizhzhia, Remote