• File

Максим

Торговий представник

Age:
21 years
City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Веретенник Максим Віталійович
04.11.2003
М. Суми, вул. Гетьмана Павла Скоропадського 28
Досвід роботи:

1.Білий налив:
08.09.2023-09.02.2024
Посада: Фахівець з обслуговування гостей

Основні обовʼязки:
-Формування заявок на товар (бар/хоз. товари).
-Робота касової системи та робота з РРО
-Введення нових співробітнків в роботу, супровід та стажування.
-Введення внутрішньої документації (тех. журнали, виробництво і т.д.)
-Виконання стандартів компанії (алгортмів обслуговування, чек-листів і т.д.)
-Дотримання санітарних норм та норм техніки безбеки.
-Дотримання касової дисципліни та ведення фінансової звітності.
-Контроль виконання CheckList
-Облуговування гостей, продажа товару, доп продажів, реалізація готової продукції.
-Координація з колегами зони бару та кухнею для швидкої подачі замовлень.

2.Gaststätte Zielhoff
11.05.2024-12.08.2024

Посада: Фахівець з обслуговування гостей/Помічник старшого бармена

Основні обовʼязки:
--Формування заявок на товар (бар/хоз. товари) і контроль їх наявності.
-Формування бланків переобліку, внесення та аналіз переобліку.
-Перевірка касової системи та робота з
-Введення нових співробітнків в роботу, супровід та стажування.
-Введення внутрішньої документації (тех. журнали, виробництво і т.д.)
-Контроль виконання стандартів компанії (алгортмів обслуговування, чек-листів і т.д.)
-Контроль списання продукції зони бару (штат, термін придатності, порча і т.д.)
-Аналіз виробництва і залишки
-Клімат в колективі (комунікація з працівникам)
-Робота з продажами та витратами хоз. товарів.
-Забезпечення бару доп мателіалами (канцелярія, бокси і т.д.)
-Виявлення технічних несправностей, постановка задач на ремонт, контроль усунення несправностей.
-Контроль процесів роботи персоналом та працездатності обладнання
-Заезпечення санітарних норм та норм техніки безбеки.
-Контроль касових операцій.
-Організація та контроль інкасації грошових коштів.
-Контроль виконання CheckList
-Координація з колегами зони бару та кухнею для швидкої подачі замовлень.
-Делегування задач

Особисті якості:
-Швидка адаптація до нових умов роботи.
-Управління часом та вміння працювати з високою навантаженністю.
-Вміння знаходити спільну мову з різними людьми та створювати позитивний клімат в колективі.
-Креативніть, відкритість до реалізації та впровадження нових ідей.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: