• File

Олеся

Адміністратор, продавець-консультант

Considering positions:
Адміністратор, продавець-консультант, Касир, Адміністратор рецепції
Age:
39 years
City:
Nadvirna

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

резюме від 11.03.2025

Гриців Олеся

Дата народження:28 квітня1986(38роки)
Місце проживання: Ів. Франківська область., м. Надвірна.
Бажаний регіон роботи: Ів.Франківська обл.
Очікування рівня заробітної плати -- від 15 тис. грн..
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел.почта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль
Отримання посади продавець консультант

Досвід роботи

Покоївка
з 01.11.2005р по 31.08.2007 р
ТзОВ «Парктур» , Буковель

Зустріч і розміщення гостей. Здійснення щоденного, поточного і генерального прибирання номерів і закріплених приміщень загального користування згідно з прийнятою технологією і періодичністю. Змінення постільноі білизни, рушників і туалетні речі після кожного виїзду мешканця, а в разі тривалого проживання — у терміни, передбачені Правилами користування готелями та надання готельних послуг, прибирання ліжка. Доставити міні бар.

Старша покоївка
з 01.12.2007 р по 23.10.2018 р
ТзОВ «Парктур» , Буковель

В підпорядкуванні 18 покоївок
— розподіл виробничих завдань згідно з професійними вимогами;
— організація прибирання номерів, приміщень загального користування та службових приміщень, утримання їх у чистоті та порядку;
— прийом номерів під час від'їзду клієнта;
— контроль за неушкодженістю майна й інвентарю у номерах та приміщеннях загального користування, закріплених за нею; за зберіганням білизни, її станом, технічним станом обладнання у номерах і службових приміщеннях;
— співпраця з черговим персоналом інженерно-технічної служби для усунення технічних несправностей;
— чіткий контроль за станом заповнення номерів, оперативне інформування служби прийому та розміщення, бронювання;
— прийом замовлень на додаткові платні послуги;
— регулярна інвентаризація майна й інвентарю (не менше ніж двічі на рік) у закріплених приміщеннях;
— ведення технічної документації щодо контролю й оцінювання роботи підпорядкованого персоналу та обліку матеріально-технічних ресурсів у закріплених приміщеннях.
— Постановка завдань підлеглим і контроль виконання. Звітність.

Освіта
Вища
з 2004 по 2009
Український фінансовий- економічний інститут.
Спеціаліст.

Навики роботи з комп’ютером
Word. Excel.

(наявність дома ПК з інтернетом).

Додаткова інформація

Відповідальна, комунікабельна, креативна, ціленаправлена, готова до професійного розвитку, життєрадісна. Орієнтованість на результат, присутні лідерські якості. Швидко і легко навчаюсь.
Сімейний стан: одружена.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: