• File

Андрій Veteran

Керівник відділу

Considering positions:
Керівник відділу, Фахівець з тендерів, Фахівець з моніторингу
Age:
47 years
City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Пугач Андрій Олександрович
Директор по персоналу
Вид зайнятості:повна
Вік:47 років
Місто:Суми
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
У квітні 2022 року добровільно призваний до лав ЗСУ по мобілізації. У лютому 2025 року звільнений у запас.
Завідувач сектору персоналу
з 08.2015 по 04.2022
Управління Держпраці у Сумській області
Організація роботи по забезпеченню управління працівниками необхідних професій, спеціальностей та кваліфікацій. Організація своєчасного оформлення прийому, переведення та звільнення працівників у відповідності з трудовим законодавством, складання звітності по обліку особового складу і роботи з кадрами, табельний облік, складання графіків відпусток, контроль за додержанням трудової дисципліни в структурних підрозділах управління. Ведення обліку військовозобов'язаних за всіма категоріями військового обліку і оформлення їх бронювання.
Завідувач сектору кадрового забезпечення
з 06.2012 по 08.2015
Державна інспеція сільського господаврства в Сумській області
Організація роботи по забезпеченню інспекції працівниками необхідних професій, спеціальностей та кваліфікацій. Проведення планомірной работы по створенню кадрового резерва. Організація своєчасного оформлення прийому, переведення та звільнення працівників у відповідності з трудовим законодавством, складання звітності по обліку особового складу і роботи з кадрами, табельний облік, складання графіків відпусток, контроль за додержанням трудової дисципліни в структурних підрозділах інспекції. Ведення обліку військовозобов'язаних за всіма категоріями військового обліку і оформлення їх бронювання.

Начальник відділу аналітичного та нормативно-правового забезепчення
з 03.2002 по 06.2012
Територіальна державна інспекція праці у Сумській області
Оперативне управлення работою відділу, взаємодія з державними установами, правоохоронними та судовими органами України з питань діяльності інспекції. Особистий розгляд та контроль за розглядом звернень громадян, листів підприємств, установ, організацій з питань додержання законодавства України про працю, застосування дій, передбачених законами та нормативно-правовими актами про працю.
Освіта
Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
Державне управління, магістр державного управління,
повна Вища, з 2008 по 2011 (3 роки)
Сумський державний аграрний університет
Економічний факультет, диплом спеціалиста з відзнакою за спеціальністю "Менеджмент організацій"
Вища, з 1995 по 2000 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
У 2022 році пройшов сертифікований курс бійця-рятувальника, що включав теоретичну та практичну підготовку – рівень ASM, у 2023 році – рівень CLS.
У 2022 році успішно закінчим курс «Англійська для початківців. Elementary level (A1-A2)».
Тренінг "Комплексний гендерний підхід у системі інспекції праці Україны"
2011 рік, 2 дні.
Тренінг "Підготовка тренерів по профілактиці ВІЧ/СНІД на робочих місцях"
2008 рік, 5 днів.
Знання і навички
MS Excel, MS Word, користувач ПК, володію знанями у галузі застосування трудового законодавства.
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
Додаткова інформація
Маю водійське посвідчення з відкритими категоріями "В" та "С".
Особисті якості: комунікабельний, наполегливий, відповідальний, схильний підвищувати свій професійний рівень.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: