• File

Наталья

Офіс-менеджер

Age:
43 years
City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Кравченко Наталія Сергіївна

Вік: 42 роки
Місто проживання: Кривий Ріг, Центрально-Міський район, вул. Петра Калнишевського, 19
Сімейне положення: не заміжня, маю сина 14 років
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: вища, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», 1999 - 2004рр.

Трудова діяльність: 05.2005 - 10.2005 інженер з ОП та ЗП, ВАТ «ЦГЗК»;
Обов‘язки: ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати, складання та ведення посадових інструкцій, оформлення лікарняних листів, складання розпоряджень, наказів, оформлення презентацій робочих зборів.
10.2005 - 09.2007 інженер з кадрів, ВАТ «ЦГЗК»;
Обов’язки: пошук та підбор персоналу, прийом та звільнення, оформлення відпусток, складання розпоряджень, наказів про переміщення персоналу.
10.2007 - 10.2017 інженер з ОП та НП, ВАТ «ЦГЗК»;
Обов‘язки: ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати, складання та ведення посадових інструкцій, проведення навчання та семінарів з оцінки персоналу, проведення оцінки персоналу, складання розпоряджень, наказів, оформлення презентацій робочих зборів.
10.2017 - 05.2019 фахівець з управління персоналом, ПАТ «ЦГЗК»;
Обов‘язки: пошук та підбор персоналу, прийом та звільнення, оформлення відпусток, ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати, складання та ведення посадових інструкцій, складання карт КІП і А, ведення кадрового резерву, оформлення лікарняних листів, проведення навчання та семінарів з оцінки персоналу, проведення оцінки персоналу, складання розпоряджень, наказів, оформлення презентацій робочих зборів.
01.2022 - 04.2022 фахівець з підбору та адаптації персоналу ПАТ «Кривбасвибухпром»;
Обов’язки: пошук та підбор персоналу, ведення та оформлення документації з прийому персоналу, оформлення презентацій для ознайомлення персоналу з головними спеціалістами, адаптація персоналу на робочому місці, ведення звітності по вакансіям, розміщення об‘яв та ведення сторінок в месенджерах та на сайтах.
18.10.2022 - 06.03.2024 інспектор з кадрів НВО «Бізнеспромгруп»;
Обов’язки: пошук та підбор персоналу, ведення та оформлення документації з прийому та звільнення персоналу, оформлення відпусток, лікарняних, адаптація персоналу на робочому місці, табельний облік робочого часу, розміщення об‘яв та ведення сторінок в месенджерах та на сайтах, діловодство (оформлення розпоряджень, наказів)
03.12.2024 по цей час працюю бухгалтером з заробітної плати;
Обовʼязки: ведення табелю обліку робочого часу, нарахування лікарняних, відпусток, заробітної платні, розрахунок калькуляцій, внесення рахунків, видаткових накладних і т.д.

Комп‘ютерні навики:

● Word, Excell, SAP, Outlook, Power Point, Paint, 1С, M.E.Doc

Додаткова інформація:

● Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, працьовитість, порядність.
● Водійські права: маю (без опиту водіння автомобіля)
● Закордонний паспорт: маю
● Сертифікати: instagram-маркетолог

Бажана заробітна плата 30 000грн.

21.03.2025

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: