• File

Юлія

Офіс-менеджер

Considering positions:
Офіс-менеджер, Помічник керівника, HR-менеджер
Age:
40 years
City of residence:
Berdychiv
Ready to work:
Berdychiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Юлія Пухальська
м. Бердичів | тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) | ✉ [open contact info](look above in the "contact info" section)

🎯 Мета
Шукаю позицію офіс-менеджера, помічника керівника або HR-менеджера. Маю понад 15 років досвіду в адміністративному, кадровому та правовому супроводі діяльності установ. Володію навичками організації офісної роботи, ведення діловодства, управління персоналом, комунікації з партнерами та органами контролю. Орієнтована на ефективність, конфіденційність і результат.

🧩 Ключові компетенції
• Адміністративна підтримка керівника: організація нарад, графіків, візитів
• Організація офісної роботи, документообігу, звітності
• Ведення кадрової документації: прийом, переведення, звільнення
• Підготовка наказів, інструкцій, внутрішніх положень, табелів
• Комунікація з підрядниками, держорганами, контрагентами
• Участь у підборі, адаптації та навчанні персоналу
• Впевнене користування офісною технікою, державними реєстрами, онлайн-сервісами
• Підготовка ділових листів, звітів, відповідей на звернення та запити
• Базові знання в юридичному супроводі та антикорупційному комплаєнсі
• Досвід участі у тендерах (ProZorro), підготовка документації

🧑‍💼 Досвід роботи
Головний спеціаліст з питань організації роботи та документального супроводу
Бердичівська районна державна адміністрація | 10.2023 – дотепер
• Організація роботи офісу, ведення службової документації
• Комунікація з керівництвом, підготовка листів, звітів, розпоряджень
• Участь у внутрішніх комісіях (кадрова, етична, перевірки)
• Адаптація нових працівників, табелювання, ведення особових справ
Менеджер з персоналу / фахівець із закупівель (суміщення)
КНП «Центр ПМСД» / «Бердичівська міська лікарня» | 2023
• Оформлення трудових відносин, підготовка посадових інструкцій
• Участь у тендерах ProZorro, підготовка документації та звітів
• Ведення кадрових справ, адаптація та консультації персоналу
Головний спеціаліст – юрисконсульт / кадровик / адміністратор процесів
Бердичівське управління Державної казначейської служби України | 2007 – 2023
• Організація офісної роботи та внутрішніх адміністративних процесів
• Повне кадрове діловодство: прийняття, переведення, звільнення, графіки, оцінювання
• Проведення внутрішніх навчань, атестацій, розробка внутрішніх політик
• Комунікація з партнерами, податковою, ПФУ, судами, реєстрами
• Підготовка та оформлення листів, довідок, протоколів, розпорядчих документів
Помічник керівника / юрисконсульт
Виконавчий комітет Бердичівської міської ради | 2006 – 2007
• Підготовка ділової кореспонденції та внутрішніх документів
• Участь у засіданнях, підготовка рішень, організація документообігу

🎓 Освіта
Київський університет права НАН України
Спеціальність: Правознавство | Кваліфікація: Юрист | 2007
Бердичівський політехнічний коледж
Післядипломна освіта: Бухгалтерський облік | 2013
Оператор ЕОМ | 2002

📑 Додатково
• Сертифікат «Рекрутер», Дія.Освіта (2023)
• Державний сертифікат з української мови
• Англійська — базовий рівень (читання, листування)
• Водійське посвідчення категорії B
• Впевнений користувач ПК: MS Office, документообіг, електронна звітність, ProZorro
• Досвід дистанційної роботи, стабільний інтернет

🧭 Формат зайнятості
Стаціонарна робота — м. Бердичів
Можливий гібридний або дистанційний формат за домовленістю

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: