Іван

Оператор служби підтримки

Considering positions:
Оператор служби підтримки, Оператор call-центру, Менеджер чата
Employment type:
full-time, part-time
Age:
18 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Kharkiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

НЮУ імені Ярослава Мудрого

Прокуратури
Unfinished higher, from 2024 to 2028 (4 years)

Additional education and certificates

Coursera, CVS health call center customer service professional certificate.

2 місяці

Knowledge and skills

  • Дисциплінованість
  • Здатність до навчання
  • Стресостійкість
  • Швидкий набір тексту
  • Сліпий друк

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Маю досвід роботи чат-менеджером — займався продажем пального через Instagram та інші месенждери. Приймав замовлення, консультував клієнтів і супроводжував до моменту покупки. Навчився працювати з клієнтами в месенджерах і оперативно вирішувати їхні запити.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: