• File

Nataliia

Бухгалтер

Considering positions:
Бухгалтер, Фінансовий фахівець
Age:
45 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Щукіна Наталія Олександрівна
Ціль: одержання посади бухгалтера
Бажаний рівень оплати: від 20000 UAH
Дата та місце народження: 8 лютого 1980 року, м. Житомир
Вік: 45 рік
Сімейний стан: неодружена, є дитина 14 років
Телефон мобільний: [open contact info](look above in the "contact info" section),
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
1995 — 1997 — ВПУ № 17 (технічний ліцей), спеціальність — оператор ЕОМ (червоний диплом).
1997 – 2002 Житомирський інженерно-технологічний інститут, факультет економіки та менеджменту, спеціальність – економіст з бухгалтерського обліку та аудиту (червоний диплом).

Додаткова освіта:
2005 – тренінг “Основні навички ведення комп'ютеризованого бухгалтерського обліку”, тренінг-центр м. Харків.

Досвід роботи:
2002 — 2004 – Обласний центр з нарахування і виплати пенсій та допомог.
Посада: провідний спеціаліст відділу бухгалтеріїї
• нарахування допомог постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи;
• ведення відповідної звітності, здача до Казначейства розрахунків;
• контроль за своєчасним нарахуванням і виплатою допомог;

Досягнення: підвищення контролю за своєчасним нарахуванням і перерахуванням відповідних видів допомог.

2004 – 2008 — ВАТ “Укртелеком” Центр технічної експлуатації первинної мережі № 9
Посада: бухгалтер
• облік розрахунків з постачальниками та підрядниками;
• ведення розрахунків за системою “Клієнт-банк”, каси, ПДВ;
• нарахування заробітної плати;
• ведення матеріального столу;
• облік ОЗ (на період хвороби співробітника).

Досягнення: За час роботи на цій посаді мала змогу вести всі ланки бухгалтерського обліку.

2009 – ПП “С.В.Л.”
Посада: бухгалтер
• облік каси;
• ведення розрахунків по авансах;
• облік ПДВ.

Досягнення: ведення обліку в торгівельній організації.

2012 – здача звiтiв ПП (фiз. особи).

07-08.2013 – Обласна школа вищої спортивної майстерності.
Посада: бухгалтер
• облік каси;
• ведення розрахунків по розрахунках;
• облік ПДВ.

09.2013-01.2014 – КП “Житомирська обласна філармонія ім. С. Ріхтера”
Посада: бухгалтер
• облік заробітної плати в програмі “Парус”;
• складання звітності;
• облік ПДВ.

11.2014 – 08.2015 – ПП (здача звітів) і ведення обліку, допомога у веденні бізнесу.

05.2016-12.2016 – КП Житомирська міська стоматологічна поліклініка № 2
Посада: бухгалтер-секретар
• облік розрахунків в програмі “Мережа”, подання до Казначейства;
• складання касової звітності, здача готівки в банк;
• написання листів-відповідей, виконання доручень керівника.

05.2017 - стажування на ТОВ автозапчастин
Посада: бухгалтер
• виписування накладних реалізації на основі базових накладних та податкових в програмі “1С Альфа”.

06.2017 – 11.2019 – ЖДНЗ № 44
Посада: бухгалтер
• облік розрахунків в програмі “Мережа”, подання звітів до Казначейства;
• ведення батьківської плати та харчування;
• внесення договорів та накладних (актів виконаних робіт) в програму Є-дата.
• персоніфікація;
• ведення обліку матеріалів та ОЗ, заповнення договорів,
• проведення моніторингу цін серед постачальників.

02.2020 – 02.2021 – В/ч А1586
Посада: бухгалтер
• облік розрахунків в програмі “Мережа”, подання до Казначейства через СДО;
• нарахування та виплата піднайому житла, харчування, неотриманого речового майна, підйомної допомоги, виплати до 5 травня, відряджень;
• подання заявок на фінансування;
• складання меморіальних ордерів та відповідної квартальної звітності;
• виписка довіреностей та ведення договорів.

03.2021 – і до сьогодні ТОВ ”Компанія Алекс”
• ведення первинного обліку в програмі “1С – Підприємство 7.7”;
• робота з банківськими програмами;
• формування податкових накладних;
• проведення і внесення даних про інвентаризацію в програму;
• ведення кадрового обліку.

Досягнення: ведення обліку в торгівельній організації.

Знання мов:
Українська – рідна; російська – вільно; англійська, польська – розмовна, італійська – початкова.

Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer) і E-mail, графічними редакторами (PhotoShop), бухгалтерськими програмами “1С бухгалтерія”, “Парус”, FoxPro.

Особисті якості:
Комунікабельність, креативність, відповідальність, пунктуальність, здатність швидко навчатись.

Інтереси та захоплення:
Художня література, домашні тварини, спорт, мистецтво, подорожі.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: