• File

Тетяна

HR-менеджер

Age:
40 years
City of residence:
Myrhorod
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шановні колеги,

Мене звати Тетяна Компанієць, і я звертаюся до вас із великим інтересом щодо можливості
приєднатися до вашої команди в сфері HR. Хоча мій досвід роботи до цього часу був пов’язаний із
фінансами, я переконана, що мій набір навичок і досвіду дозволяють мені успішно перейти до
нової для мене сфери.

Протягом своєї кар’єри я набувала значного досвіду в роботі з людьми, організації та координації
процесів, що є невід’ємною частиною роботи в HR. Моя діяльність включала активну комунікацію з
різними підрозділами, управління персоналом, моніторинг ефективності, а також ведення
документації та управління фінансовими процесами. Я взаємодіяла з командами, приймала
рішення, організовувала та оптимізовувала робочі процеси.

Моя здатність адаптуватися до нових умов, а також навички комунікації та співпраці з різними
рівнями організації допомогли мені розвинути компетенції, які, на мою думку, є дуже важливими
в HR-сфері. Я готова до нових викликів, активно прагну до професійного розвитку і навчання, і
вважаю, що завдяки моїм попереднім досягненням та постійному прагненню до вдосконалення я
зможу принести користь вашій компанії.

Я впевнена, що за допомогою своєї рішучості та бажання працювати в команді, я зможу не тільки
швидко освоїти нові для себе HR-методи, але й реалізувати свої навички в напрямку
вдосконалення роботи з персоналом.

Буду рада можливості обговорити, як мої досвід та навички можуть бути корисними для вашої
організації. З нетерпінням чекаю на вашу відповідь.

Дякую за увагу до мого резюме. Сподіваюся на подальшу співпрацю.

З найкращими побажаннями,

Тетяна

[[open contact info](look above in the "contact info" section)]
ТЕТЯНА
КОМПАНІЄЦЬ
Переходжу в HR, маючи сильний досвід у фінансах,
управлінні процесами та комунікації. Вмію аналізувати
дані, структурувати інформацію та налагоджувати
ефективну взаємодію в команді. Готова навчатися та
застосовувати свої навички для розвитку персоналу й
удосконалення HR-процесів.

КОНТАКТИ ДОСВІД РОБОТИ
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
2020 - Т.Ч. ЕКОНОМІСТ З ФІНАНСОВОЇ РОБОТИ

ТОВ «Текстиль Рітейл»

ОСВІТА Управління фінансовими операціями для 45 ФОП та 5
ТОВ, здійснюючи понад 300 платежів на місяць.
Облік та аудит
Ведення обліку витрат понад 100 магазинів та
Дніпропетровський формування відповідної звітності.
Національний університет Навчання персоналу для переходу на нову
залізничного транспорту імені
бухгалтерську програму BAF.
академіка В.А. Лазаряна
2006 - 2010

11/2019 - 06/2020 ЛОГІСТ

РЕЛЕВАНТНІ НАВИЧКИ ТОВ «МІГ»
ДЛЯ HR Організувала транспортування понад 500 тонн
управління ресурсами компанії будівельних матеріалів по території України.
забезпечення потреб клієнтів Здійснила координацію понад 100 перевезень з
кадрове адміністування відповіним документальним оформленням.
співпраця з керівництвом
ефективна комунікація на всіх
рівнях
управління даними 02/2019 - 06/2019 БУХГАЛТЕР
координація процесів
ТОВ «Райзен Резалтс»

Здійснювала понад 100 фінансових операцій
щомісяця з міжнародними банками (країни СНГ).
Підготувала та оформила документи для понад 50
імпортно-експортних операцій з країн Європи та
інших країн.
12/2018 - 01/2019 БУХГАЛТЕР
ПП «Дніпромет»

Здійснювала облік понад 300 первинних документів
на місяць.
Організовувала процеси купівлі-продажу товарів,
експортно-імпортних операцій.
Підготувала більше 150 комплектів документів для
відвантаження товарів.
Здійснила звірку взаєморозрахунків з понад 50
клієнтами та постачальниками.

10/2007 - 11/2018 БУХГАЛТЕР
КП «Дніпровський
метрополітен»

Координувала співпрацю з основними національними
банками та казначейською службою.
Здійснювала обробку понад 200 фінансових операцій
щомісяця, включаючи сплату податків та заробітної
плати.
Здійснювала реєстрацію договорів і міжнародних
контрактів для будівництва метрополітену, управляла
відкриттям та обслуговуванням рахунків.
Співпрацювала з департаментами міської ради та була
відповідальна за інвентаризацію матеріальних
цінностей підприємства.
Організовувала та координувала внутрішні фінансові
процеси спільно з керівництвом .

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: