• PRO

Андрій

Менеджер ЗЕД, 65 000 UAH

Considering positions:
Менеджер ЗЕД, Бренд-менеджер, Керівник відділу закупівель
Employment type:
full-time
Age:
38 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Brovary, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бренд-менеджер

from 08.2017 to now (8 years)
Wizard, постачальник обладнання, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функції ЗЕД:
- Проведення переговорів з іноземними постачальниками та укладання міжнародних контрактів;
- Пошук нових постачальників та супроводження існуючих партнерів;
- Введення в асортимент нових товарів під ОЕМ (власна торгова марка), а також робота з ТМ виробника.
- Координація всіх етапів постачання, від розміщення замовлення до доставки товару на склад компанії;
- Консолідація товарів на власних складах в Європі, з подальшими поставками в Україну;
- Пошук найоптимальніших умов роботи з постачальниками, для зниження собівартості продукції та досягнення ефективного результату KPI (отримання кредитних лімітів, відстрочка платежів, зниження закупівельних цін, додаткові бонусні програми від виробника, оптимальний вид доставки…);
- Підготовка пакету документів для митного оформлення;
- Робота з суміжними відділами компанії (бухгалтерський – підготовка рахунків на оплату, акти звірки, контроль заборгованості, планування оплат на короткі та довготривалі періоди; транспортний – замовлення та планування транспорту; аналітичний – розрахунок та перерахунок собівартості та продажних цін, при зміні її складових);
- Підготовка щонедільних, місячних, квартальних та річних звітів, по результатам виконаної роботи;

Функції бренд-менеджера:
- ABC аналіз продажів та залишків товарів, формування нових замовлень на поточні та довготривалі періоди;
- Формування місячних, квартальних та річних бюджетів закупівель;
- Розробка мотиваційних програм продажу неліквідних товарів, товарів з уцінки та браку;
- Робота з рекламаціями;
- Розробка презентаційних та аналітичних матеріалів на підставі данних з митної бази;
- Робота з номенклатурними товарами та групами, для синхронізації даних між 1С, сайтом продавця та покупця (API);
- перехід на нову систему управління компанії (розробка та доопрацювання процесів модулю «закупівлі»);
- відвідування міжнародних виставок, для залучення нових партнерів та продуктів, з ціллю розширення існуючого портфоліо компанії;
- формування бізнес-груп, їх супровід та організація поїздок до іноземних партнерів, з подальшим відвідуванням виробництва та навчанням

Education

КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

Фінанси, Київ
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — above average

Additional information

Є право на відстрочку від мобілізації.

Бажана геолокація – Київ (Лівий Берег), Київ (Правий берег – можливість частково дистанційної роботи), Бровари

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: