- File
Світлана
Кадровик
- Age:
- 52 years
- City:
- Khmelnytskyi
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13091893/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Світлана Леськова
Посада: інспектор з кадрів, бухгалтер з кадрового обліку
Повна зайнятість
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Дата народження: 08.10.1972
Адреса: м. Хмельницький, вул. Зарічанська, 50, кв. 81 Телефон: [
E-mail: [
ДОСВІД РОБОТИ:
Квітень 2024 р. – січень 2025 р.
начальник відділу кадрів, ТОВ «Полларді Фешн груп»
Серпень 2023 р. – квітень 2024 р.
заступник директора – начальник управління вищої та професійної освіти і організаційного забезпечення, Департамент освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації
Жовтень 2008 р. – серпень 2023 р.
начальник відділу кадрів (7 р.), керівник центру зв’язків з виробництвом (1 р.), директор коледжу (5 р.), декан факультету, доцент кафедри маркетингу і менеджменту (2 р.), Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
2006 р. – 2008 р.
інженер з підготовки кадрів, оператор бази даних, Хмельницька кондитерська фабрика «Кондфіл»
2005 р. – 2006 р.
Бухгалтер (ведення кадрового обліку та розрахунки з підзвітними особами), ТОВ «Автотранс-2000» м. Хмельницький
До 2005 року мала досвід ведення педагогічної діяльності.
ОСВІТА:
01.09.2009 р. – 30.06.2011 р.
спеціаліст, Хмельницький національний університет, спеціальність «Управління персоналом та економіка праці
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
Досвід ведення кадрів у програмах 1С 8.1, BAF.
Вміння працювати з базовими програмами MS Office: Word, Excel, Power Point. Користувач Бітрікс24.
Знання трудового законодавства, основ управління персоналом, діловодства, документообігу, основ охорони праці.
Навички ведення кадрової документації (накази, особові справи, ведення трудових книжок, формування графіка відпусток, графіків виходу на роботу, табелів обліку використання робочого часу тощо).
Навички підбору персоналу, організації адаптації, навчання, оцінки персоналу.
Навички розробки та формування локальних нормативних документів (колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, положень; оформлення трудових договорів (контрактів) тощо).
Навички ведення військового обліку на підприємстві (формування плану ведення військового обліку на підприємстві, наказів, списків, відомостей, повідомлень, проведення звіряння відповідності облікових даних військовозобов’язаних тощо).
Знання основ бухгалтерського обліку.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
• організованість
• працелюбність
• стресостійкість
• вміння працювати в команді
• організаторські здібності
• неконфліктність
• здатність вирішувати конфліктні ситуації
• здатність до постійного самовдосконалення
• відповідальність
• дисциплінованість
Similar candidates
-
HR-менеджер
Khmelnytskyi -
Рекрутер
Khmelnytskyi, Remote -
Рекрутер
Khmelnytskyi -
Рекрутер
Khmelnytskyi -
HR-менеджер
25000 UAH, Khmelnytskyi -
HR-менеджер
35000 UAH, Khmelnytskyi, Vinnytsia , more 3 cities