• File

Надія

Головний бухгалтер

Considering positions:
Головний бухгалтер, Заступник головного бухгалтера
City:
Chernivtsi

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Солтицька Надія Ігорівна

м. Чернівці, вул. Б.Хмельницького, буд.54кв.7 Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті дані
• Д. н. 15 грудня 1983 р.
• Одружена

Освіта

• 1999 - 2002р.
Чернівецький кооперативний економіко-правовий коледж
і отримала спеціальність молодшого спеціаліста,
Кваліфікації: товарознавець в митній справі
Спеціалізація: товарознавця-комерсанта.
• 2002 по 2005р.
Чернівецький торгівельно-економічний інституті Київського національного торгівельно-економічного університету
Кваліфікація: Менеджмент організацій
Спеціалізація: менеджер організацій, менеджер-економіст.

Досвід роботи
З 2019 -2024
ТОВ «Блек Стіл» (Оптова та роздрібна торгівля)
Посада: головний бухгалтер
Посадові обов’язки:
Ведення бухобліку підприємств на загальній системі оподаткування, платник ПДВ, ведення ФОП -2групи.
Податкова, фінансова та управлінська звітність (складання та подача звітів в електронному вигляді), аналіз фінансової діяльності, нарахування, контроль та своєчасна сплата податків в бюджет, контроль за проведенням первинних документів в бухобліку, реєстрацією податкових накладних в єдиному реєстрі (М.Е.Д.О.К.) , нарахування та виплата зарплати, формування звітів ЄСВ, проведення первинних документів, вчасні звірки та розрахунки з дебіторами та кредиторами.

З 2018 – 2019рр.
Приватне підприємство «Будстандарт-Груп» ( Оренда транспортних засобів та нерухомості)
Посада: головний бухгалтер
Посадові обов'язки:
Ведення бухг.обліку підприємств на єдиному податку. Контроль та координація роботи бухгалтерії. Контроль за веденням бухгалтерського та податкового обліку, аналіз господарської діяльності та фінансового стану підприємства, контроль та складання фінансової, статистичної та податкової звітності. Досвід ведення обліку у програмі 1С-7, "M.E.Doc" та інші.

2015 - 2017рр.
Комунальне ремонтно-експлуатаційне підприємство №9
Посада:економіст
Посадові обов’язки: економічний аналіз та облік показників підприємства, аналіз господарської діяльності, складання калькуляцій. Досвід роботи в Microsoft Excel та Microsoft Word.

2012 - 2014рр.
Міське комунальне підприємство «Аварійно-диспетчерська служба 0-80»
Посада: головний бухгалтер
Посадові обов'язки: Контроль та координація роботи бухгалтерії. Ведення бухгалтерського та податкового обліку у повному обсязі, складання бюджету підприємства, аналіз фінансового стану компанії, керування рухом грошових коштів, складання і подання фінансової, статистичної та податкової звітності до контролюючих органів. Досвід ведення обліку у програмі 1С-8, "M.E.Doc" та інші.

2004-2012 рр.
ЧФ ПриватБанк
Посада: касар-операціоніст
Посадові обов'язки: приймання,видача готівкових коштів, обмін валюти, оформлення прибуткових,видаткових касових документів, та інше. Досвід роботи в програмі Приват 24.

Професійні навички

• Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського, податкового обліку та складання фінансової, статистичної та податкової звітності.
• Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
• Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій.
• Знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.
• Знання основ трудового законодавства.
• Досвід ведення бухобліку юридичних осіб на загальній та спрощеній системі оподаткування ; ФОПів на 2-3 групі та на загальній системі.

Додаткові відомості
• Відповідальність, уважність, здатність до навчання, вміння працювати в режимі багатозадачності, вміння працювати в команді, чесність, порядність.
• ПК – досвідчений користувач (Програма 1С Бухгалтерія; програми «Банк -Клієнт» ; Ліга-закон; "M.E.Doc", Електронний кабінет платника податків, та інші).

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: