- File
Марина
Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу
- Age:
- 46 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13098850/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
23.09.1978р. тел. [
Посада: Інспектор з кадрів, Менеджер з персоналу.
Освіта вища
1995р. – Харківський житлово-комунальний технікум (Обслуговування готелів та туристичних комплексів).
2005р. – Харківський інститут громадського харчування (Економіка підприємства).
2008р. – семінар «Кадрова робота на підприємстві від «А» до «Я».
Досвід роботи
29.07.2021 – 02.09.2023р. ТД «ИРБИС» Інспектор з кадрів.
08.05.2018р. – 05.08.2020р. ТОВ «ІР СОМ», Інспектор з кадрів.
16.06.2012р. – 09.05.2018р. - ТОВ Гранд Дистриб’юшн Схід, керівник відділу персоналу.
15.06.2012-04.01.2017р. – ТОВ Українська пивна компанія
- ведення табелю обліку робочого часу працівників підприємства.
- робота в програмі 1С-7, 1С-8 (найм, перехід, відпустки, звільнення, лікарняні листки, робота з практикантами);
- виконання обов’язків головного офісу;
- видання направлень в банк для отримання зарплатної картки;
- ведення бази обліку робочого часу співробітників;
- розробка та реалізація кадрової політики підприємства;
- формування штатного розкладу, структури, ФОТ підприємства;
- розробка та впровадження мотиваційних програм і системи оплати праці працівників підприємства;
- розробка та впровадження програми адаптації персоналу;
- розробка та організація проведення оцінки/атестації персоналу;
- організація проведення навчання персоналу, складання річного бюджету та плану навчання;
- ведення кадрового діловодства згідно КЗпП України: формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін пов’язаних з трудовою діяльністю; підготовка наказів найму, звільнення, переведення, відпусток, відряджень, скорочення штату та чисельності працівників, неповний робочий час тощо; заповнення, облік та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про трудову діяльність співробітників; ведення обліку надання відпусток співробітникам, складання графіків відпусток; оформлення та облік лікарняних листків, складання протоколів комісії соцзахисту; оформлення термінових та цивільно-правових договорів;
- ведення обліку воєннозобов’язаних та призовників;
- облік співробітників на робочих місцях, складання табелю обліку робочого часу (380 співробітників по штату);
- розробка та впровадження положень, робочих інструкцій та стандартів підприємства;
- розробка положень про відділи, посадових та робочих інструкцій співробітників;
- впровадження програми 1С Підприємство 7.;
- складання та подання в контролюючі органи звітності по кадровим питанням;
- виконання доручень директора відносно персоналу підприємства; консультування керівників підприємства по питанням КЗпП і управління персоналом.
20.11.2003р.-25.07.2011р. – ТОВ Наргус, менеджер по персоналу
- ведення кадрового діловодства згідно КЗпП України: формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін пов’язаних з трудовою діяльністю; підготовка наказів найму, звільнення, переведення, відпусток, відряджень та інше; заповнення, облік та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про трудову діяльність співробітників; ведення обліку надання відпусток співробітникам, складання графіків відпусток; оформлення та облік лікарняних листків, складання протоколів комісії соцзахисту;
- облік співробітників на робочих місцях, складання табелю обліку робочого часу (1250 співробітників по штату);
- пошук та підбір персоналу на вакантні посади;
- впровадження програми 1С Підприємство 8.2.;
- робота з центром зайнятості, надання звітності.
02.02.2002р.-18.11.2003р – ТОВ Кібела, інспектор з кадрів
- ведення кадрового діловодства (найм, переведення, відпустки, звільнення співробітників), зберігання документації особового складу, ведення особових справ співробітників, складання наказів по підприємству.
01.01.1999р.-01.02.2002р. – ТОВ Нові технології для бізнесу, секретарь-референт.
Додаткова інформація
Навички:
- впевнений користувач ПК: Microsoft Office, інтернет;
- знання КЗпП України;
- знання бухгалтерії та 1С Підприємства (версії 7.7, 8.2)
- знання офісної техніки (принтер, сканер, ксерокс та ін.).
Особисті якості
Відношу себе до людей з активною життєвою позицією, енергійна, комунікабельна, відповідальна. Прагну професійного зростання, результату та ефективності, як своєї роботи, так і команди в цілому. Вважаю себе здібною в короткий термін оволодіти необхідними навиками та вмінням. Не боюся проявляти ініціативу та брати на себе відповідальність. Планую робочий час і виконую задачі вчасно і навіть раніше.
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Інспектор відділу кадрів
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Фахівець з ведення військового обліку віддалено
30000 UAH, Kyiv -
Менеджер з персоналу
Kyiv -
HR-менеджер
Kyiv -
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Kyiv -
Junior HR Manager
Kyiv