• File

Юлія

Руководитель автозаправочного комплекса

City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Феденко Юлія Миколаївна
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
2005-2009 рр. – Харківський Національний Університет Внутрішніх Справ –
бакалавр, спеціальність правознавство, господарсько-правова спеціалізація
2009-2010р.-Харківський Національний Університет Внутрішніх Справ –
спеціаліст, спеціальність правознавство, господарсько-правова спеціалізація
Цілі:
- знайти цікаву, перспективну роботу;
- максимально використовуючи свої особисті якості та досвід для досягнення високого результату у виконанні своєї безпосередньої роботи для подальшого просування службовими сходами;
- отримання задоволення від результатів виконуваної роботи.
Досвід роботи:
З 07,2020 р. по сьогодні керуюча магазином мережі продуктових
супермаркетів ТОВ «ЮР Енерджі» м.Суми.
Основні обов'язки:
- підбір та навчання персоналу магазину;
- контроль роботи персоналу магазину;
- мотивація персоналу виконання плану продажів;
- контроль розрахунково-касової зони;

-інвентаризації;

- документообіг;

- приймання товару по ТЗД;

- управління рухом товарів;

- формування асортименту та організація викладки товарів за планограмами та її контроль;

- контроль і проведення акцій, дегустацій, консультацій;

- переоцінка та видача цінників;

- аналіз продажів для формування замовлень;

- робота з АВС-аналізом;

- контроль і повернення товару, що повертається постачальнику;

- контроль складських залишків;

- контроль інвентаризації;

- ведення діловодства;

- формування документації для роботи з магазином;

- робота з постачальниками (мерчендайзерами, торговими представниками, супервайзерами);

- вирішення господарських і санітарних питань, а також питань з контролюючими органами;

- управління діяльністю магазину, контроль і дотримання корпоративних стандартів і стандартів обслуговування клієнтів;

08.2017-07.2020рр керуюча магазином мережі продуктових маркетів ТОВ "Амбар-Маркет"

02.2017-08.2018 оператор супермаркету 1С ТОВ "Амбар-Маркет"

Основні обов'язки:

- отримання товару згідно з рахунками постачальника;

- формування повернень постачальнику;

- переміщення між магазинами;

- рахунки на оплату за безготівковим розрахунком;

- продаж товарів і послуг;

- встановлення цін на товари;

- переоцінка магазину;

- закриття продажів;

- надходження грошей в центральну касу магазину;

- Створення інвентарних відомостей;

- списання та надходження товару за результатами інвентаризації;

- корекція пересортування;

- обміни з касовими апаратами та вагами;

- приймання товару;

- внесення нової номенклатури в базу даних;

- аналіз продажів;

- аналіз руху товарів.

07.2016-02.2017 касир-бухгалтер супермаркету ТОВ "Амбар-Маркет"

Основні обов'язки:

- ведення книги обліку розрахункових операцій;

- надходження грошей в центральну касу магазину;

- розрахунки з постачальниками за рахунками-фактурами;

- оплата банком в системі Приват24;

- звірка з постачальниками;

- інкасація грошових коштів;

- збір інвойсів за даними реєстру.

04.2016 -07.2016 касир супермаркету ТОВ "Амбар-Маркет"

Основні обов'язки:

- розрахунок з покупцями на товар, розрахунок вартості покупки, отримання грошей, видача грошей, видача здачі;
- повернення грошей за невикористаним чеком;
- усунення дрібних несправностей касового апарату;
- отримання дрібних монет, розміщення їх в грошовому ящику;
- ознайомлення з асортиментом доступних товарів і цінами на них;
- збір коштів;
- ведення книги обліку розрахункових операцій;
- підрахунок грошей і здача їх в установленому порядку, звірка суми продажу з показаннями касових лічильників;
- зняття Z-звітів.

02.2016-04.2016 Продавець-консультант ТОВ "Амбар-Маркет"

Основні обов'язки:
- розташування та поповнення товару на стелажах,згідно планограмі ;
- забезпечення збереження товарів в торговому залі;
- допомога покупцям у виборі товару;
- стимулювання збуту зазначених адміністрацією видів товарів;
- приймання та оформлення прийнятих товарів;
- розміщення цінників на товари;
- участь у проведенні інвентаризації;
- контроль умов продажу товарів.

02,2015-02.2016 Сумський обласний центр зайнятості 05,2009-09,2013 відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами.

Сімейний стан:
не заміжня, маю доньку.
Додаткова інформація:

- Водійське посвідчення, кат. "Б";
- Відповідальна, цілеспрямована, стресостійка, здатна працювати в режимі багатозадачності;
- Впевнений користувач ПК: MS Office, 1С.

Особисті якості:

- Здатність швидко навчатися, прагнення до розвитку, лояльність;
- Бажання працювати в розвиненій і стабільній компанії;
- Здатність працювати в умовах інтенсивних навантажень;
- Прагнення до результату та ефективності

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: