• File

Світлана

Керівник проєкту

Considering positions:
Керівник проєкту, Керівник відділу
Age:
40 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ОСВІТА 1
Вірна 2002–2007: Національна металургійна академія України
Факультет: Економіки та менеджменту
Спеціальність: "Менеджмент организацій"

Світлана 2021 р. - Laba (Лаба) — міжнародна онлайн-школа. Диплом з
прохождення курсу "HR-менеджер 2.0" (2021)
ДОСВІД РОБОТИ
м.Дніпро 2022р.- 2024р.р. Freelance
липень 2023р.- жовтень 2023р. Адвокатське Бюро Івана Хомича
Проєкт: Відкриття філіала у м.Дніпро (підпорядкування власнику компанії)
Виконані завдання в рамках проєкту: косметичний ремонт приміщення під офіс,
облагородження та ремонт території біля офісу, закупівля офісної техніки, меблів,
підключення мереж для роботи офісу, організація охорони, декор та дизайнерські
рішення, замовлення вивіски в фірмовому стилі, оренда корпоративної квартири
для співробітників з головного офісу, найм працівників для прибирання
орендованих приміщень, роздачі рекламних матеріалів та маркетингових цілей,
налагодження партнерських зв’язків з компаніями для побутових потреб та
безперебойної роботи офісу, святкове відкриття з шариками, фуршетом,
фотозвітом.
всі завдання виконані в стислі теміни в рамках бюджету та домовленостей.
лютий 2021г.- жовтень 2021г. "HR Generalist", рекламно-виробнича компанія
СТИСЛО ПРО СЕБЕ вересень 2016р.- січень 2021р. – Підприємець / Менеджер з продажу
Шкіряні аксесуари для фотографів «Luckarrow». (закриття проєкту через COVID)
Розумна, комунікабельна, активна,
дипломатична, продуктивна, чесна та продаж товарів через соціальні мережі та сайт, спілкування з клієнтами та
сумлінна людина, легко знаходжу супровід замовлень, контроль та оформлення відправок, координація
виробництва відповідно до попиту;
спільну мову з різними людьми, що
аналітка цільової аудиторії, тенденцій на ринку та шляхів для презентації та
дозволяє ефективно взаємодіяти з
просування товару;
клієнтами та колегами. максимально швидка реакція на заявки, легка, чітка, стисла та змістовна або
Стратегічне мислення, трудова етика, та расширена за потреби консультація; вияв потреби та вагомих факторів при
високі стандарти якості є базисом у прийнятті рішення.
роботі. Маю розвинені навички аналізу побудова довгострокових відносин, щірого піклування про потреби та wow-ефекту
від покупки, бо задоволений клієнт- запорука відмінної репутації, лояльності
даних та ринкових тенденцій, що
клиєнтів, рекомендацій та щірих схвальних відгуків;
допомагає приймати обґрунтовані
лояльні клієнти та нові клієнти, які прийшли за рекомендацією – результат
рішення спрямовані на досягнення успішної роботи;
поставлених цілей та завдань, вмію створення та регулярне розміщення контенту в соцмережах, створення сайту,
планувати свої дії для досягнення аналітика роботи та ефективності рішень та дій.
максимального результату. січень 2019р.- квітень 2020р.
Адаптивність, гнучкість та Робота на посаді "Офіс-менеджер відділу продажу", компанія AKVANTIS"
стрессостійкість дозволяють ефективно
права рука керівника відділу з продажу – допомога в організації будь-яких
рухатись до виконня планів та досягати
процесів та вирішення поточних завдань;
поставлених цілей.
створення інструкцій та стандартів роботи по внутрішнім процесам для
Вмію знаходити рішення у складних
співробітників, створення звітів з роботи відділу продажу на базі необхідних
ситуаціях з максимальною
показників, збір та аналіз інформації та створення стислих та корисних висновків
клієнтоорієнтованністю, враховуючи
для подальшого використання керівником;
інтереси компанії.
створення комфортної та ефективної атмосфери для праці в офісі, зустріч клієнтів
Посмішка, почуття гумору, гарне
та партнерів компанії;
ставлення до людей та увага – запорука
організація заходів для партнерів, супровід та підготовка до презентацій,
успіху в будь-якій роботі.
тематичне оформлення при проведенні заходів, свят;
ведення документообігу (рахунки, договори, акти), взаємодія зі всіма
Моб
структурними підрозділами компанії для вирішення оперативних завдань;
[open contact info](look above in the "contact info" section)
виконання адміністративних завдань (створення та контроль графіків роботи,
Email лікарняних, прогулів та ін.);
[open contact info](look above in the "contact info" section) контроль и координація праці прибиральниці в офісі.
січень 2018р. – серпень 2018р. 2
Робота на посаді «Менеджер відділу продажу» компанія Pillar

Вірна Робота з потенційними клієнтами: виявлення потреби, у разі
потреби відправка презентаційних матеріалів, консультації,
отримання технічних завдань, складання та відправка комерційних

Світлана пропозицій, робота з запереченнями;
узгодження та підписання договорів із клієнтами, контроль за ходом
виконання замовлення клієнта до моменту здачі об'єкта. Контроль
оплати клієнтом. Взаємодія з іншими підрозділами у компанії;
Моб
робота в CRM;
[open contact info](look above in the "contact info" section)
допомога керівнику відділа - складання інструкцій по внутрішнім
процесам для нових співробітників.
Email
[open contact info](look above in the "contact info" section) квітень 2009 р. – серпень 2016 р. - Робота на посаді «Менеджер з оганізації»
Будівельно-монтажна организація «ПКП-А.І.С.Т.»
ділове листування, підготовка комерційних пропозицій;
контроль та координація замовлень на всіх етапах – запуск у виробництво,
виконання в зазначені строки, доставка та монтаж, сервіс;
закупка матеріалів з оптимальною ціною та необхідними строками виконання
замовлення- залучення постійних постачальників та пошук нових;
підготовка внутрішніх документів (накази, договора, листи та ін.);
при праці співробітників в інших містах України – організаційні питання
транспорт житло та ін;
забезпечення життєдіяльності офісу;
права рука керівника – організація будь-яких процесів (логістика, закупка,
кадри, маркетинг та ін.) та оперативне вирішення виникаючих проблем та
завдань .

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: