• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13111549/

Керівник з якості, логістики, закупівлі (проєктна діяльність)

City:
Dnipro

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Урвачова Наталія Петрівна

Вік: 1972р.н.
Місто проживання: м. Дніпро
Сімейне положення: одружена
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section), 635-06-95
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Здобувач за напрямами: Керівник з якості, складської та транспортної логістики, по закупівлям, бюджетування та інші керівні посади, проектна діяльність з опису, удосконалення та оптимізації процесів, системи якості

Досвід роботи

• Назва компанії: м. Дніпро, ТОВ “ФЛАЙТ КОНТРОЛ”
Посада: директор департаменту Контроля якості
Період роботи: з 26.05.20. по теперішній час – 9 осіб у підпорядкуванні
Обов’язки:
-Організація та контроль робіт у підрозділі;
- Узгодження критеріїв та термінів приймання за якістю у договорах;
-Ведення та підтримання бази випадків виготовлення виробів з невідповіднстями, аналіз
причин та контроль виконання коригувальних дій;
-Контроль та підтримка працездатності вимірювального інструменту та обладнання
-Організація отримання сертифікації та підтримки системи якості ISO 9001:2015

• Назва компанії: м. Дніпро ТОВ «Поліфарб Україна»
Посада: Керівник служби логістики
Період роботи: з вересня 2018 р. по листопад 2019 р. – 13 осіб у підпорядкуванні
-Організація процесів планування виробництва продукції та контролю залишків на складі заводу та філій;
-Організація та контроль процесів транспортної логістики;
-Організація та контроль процесів складської логістики готової продукції.

• м. Дніпро, ТОВ “ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА”
Посада: Керівник департаменту випробувань служби Якості
Період роботи: з січня 2016р. по червень 2018р. 169 осіб у підпорядкуванні
Обов’язки:
-Організація та контроль випробувань готової продукції, автоматизації результатів випробувань, модернізації обладнання в лабораторіях виробничих активів (ПА) (ВАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ», ВАТ «ІНТЕРПАЙП НМТЗ», ВАТ «ІНТЕРПАЙП НІКОТЬЮБ», МОЗ ДНІПРОСТАЛЬ»);
-Організація та контроль процесів підготовки на відповідність лабораторій стандарту 17025;
-Організація та контроль претензійної роботи з постачальниками при постачанні неякісних матеріалів;
-Організація та контроль аудитів постачальників матеріалів та послуг;
-Організація та контроль за впровадженням альтернативних матеріалів.

• м. Дніпро, ТОВ “ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА”
Посада: Начальник відділу організації та контролю випробувань ТМЦ
Період роботи: з липня 2013р. по січень 2016р. 4 особи у підпорядкуванні
Обов’язки:
-Організація та контроль випробувань альтернативних ТМЦ, що закуповуються;
-Організація аудиту виробництв альтернативних ТМЦ;
-Розрахунок та аналіз ефективності переходу на альтернативні ТМЦ

• м. Дніпро, ТОВ “ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА”
Посада: Менеджер із закупівель металів, хімії, лакофарбових матеріалів, газів, захисних елементів для труб та гумотехнічних виробів Служби закупівель
Період роботи: з вересня 2009р. по липень 2013р.
Обов’язки:
- Проведення переговорів із постачальниками;
- Проведення закупівель під потребу промислових активів;

• м. Дніпро, ТОВ “ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА”
Посада: Керівник напряму Постачання відділу удосконалення систем управління виробництвом. 8 осіб у підпорядкуванні
Період роботи: з червня 2007р. по вересень 2009р.
Обов’язки:
- Організація аналізу та покращення бізнес-процесів промислових активів Компанії у системі закупівель та складів.

• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Заступник директора з постачання – начальник відділу планування та
контролю поставок Служби постачання 17 осіб у підпорядкуванні
Період роботи: з березня 2005р. по червень 2007р.
Обов’язки:
-Організація управління Товарним і Фінансовим плануванням матеріалів, що
закуповуються;
-Організація контролю матеріалів, що надходять, та їх оперативний розподіл між
підрозділами підприємства;
-Куратор від Служби під час впровадження IT-системи всіх процесів планування та
постачання;
-Виконання обов'язків директора з постачання.

• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Керівник у бюджетному відділі. 10 осіб у підпорядкуванні
Період роботи: з липня 2003р. по березень 2005р.
Обов’язки:
-Організація впровадження системи бюджетування для підприємства;
-Контроль за дотриманням виділених бюджетів усіма підрозділами заводу;
-Організація товарного та фінансового планування сировини та матеріалів.

• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Економіст планово-економічного відділу
Період роботи: з листопада 2002р. по липень 2003р.
Обов’язки:
-Складання та контроль балансу коштів закуплених матеріалів та проданої продукції;
- Розрахунок сировини та матеріалів до закупівлі згідно з нормами витрати;
- Аналіз норм витрат сировини та матеріалів.

• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Інженер відділу реалізації заказів
Період роботи: з жовтня 2000р. по листопад 2002р.
Обов’язки:
-Консолідація та затвердження програми виробництва по товаро-виробничим цехам;
-Аналіз відвантаженої продукції.

• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Інженер відділу договорів
Період роботи: з березня 1999р. по жовтень 2000р.
Обов’язки:
-Розробка та узгодження форми балансу коштів закуповуваних матеріалів та проданої
продукції;
-Аналіз укладених договорів по сумам та постачальниками.

• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Інженер відділу найму та підготовки кадрів
Період роботи: з грудня 1994р. по березень 1999р.
Обов’язки:
-Проведення соціологічних опитувань працівників заводу;
-Проведення анкетування при прийомі на роботу;
-Оформлення документів при працевлаштуванні робітників;
-Очолила Проект з організації роботи присвоєння ідентифікаційних кодів 12 000
працівникам заводу.

Освіта

1989р. – 1995р. ДДУ механіко-математичний факультет, спеціальність гідроаеродинаміка;
2001р. Московський автодорожній інститут Управління транспортом, менеджер з
Логістики;
2004р - 2005р. Дніпропетровський Державний інститут Післядипломної освіти керівників та
спеціалістів металургійного комплексу України, економіка підприємства,
економіст;

Вміння та навики

Знання мов: українська - рідна, російська, англійська - рівень «Beginner» + «Elementary».

Робота з комп'ютером: впевнений користувач Microsoft Exel, Word. Є досвід роботи Microsoft PowerPoint, 1С.

Особисті якості: цілеспрямована, відповідальна , працездатна, комунікабельна, вимоглива до себе та підлеглих, стресостійка, маю організаторські здібності, системно підходжу до вирішення завдань, людина правил, завжди націлена на результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: