• File

Вероніка

Діловод

Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бакун Вероніка Олександрівна
Посада, на яку претендую: Помічник архіваріуса
вул. Петропавлівська, 6, кв. 93, м. Київ, 04073
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Професійна мета
Прагну реалізувати свій досвід у сфері ведення документації, обліку матеріальних цінностей та організаційної роботи на посаді помічника архіваріуса. Відповідальна, уважна до деталей, швидко навчаюся, маю навички роботи з електронними системами обліку та звітності.
Освіта
Київський славістичний університет
• Бакалавр з менеджменту митної справи (2009 р.)
• Спеціаліст з менеджменту організацій (2011 р.)
Досвід роботи
Дошкільний навчальний заклад №268, м. Київ
Завідувач господарської частини (лютий 2016 – теперішній час)
• Робота з автоматизованою системою управління харчуванням "СУПІК 3"
• Ведення обліку продуктів, складання меню згідно з нормативами
• Замовлення, прийом товарів, контроль умов зберігання
• Проведення інвентаризації та підготовка звітності
• Ведення обліку матеріальних цінностей
Помічник вихователя (за сумісництвом) (лютий 2016 – теперішній час)
• Організація прийомів їжі, догляд за дітьми, прибирання приміщень
• Допомога у проведенні занять та контроль гігієни
McDonald's, мережа закладів харчування
Касир (лютий 2007 – лютий 2016)
• Робота з готівкою та касовим апаратом
• Проведення інкасації, оформлення документації
• Надання клієнтського сервісу високого рівня
Професійні навички
• Впевнене володіння ПК (MS Word, Excel, робота з базами даних)
• Робота з електронними системами обліку (СУПІК 3)
• Документообіг, інвентаризація, складання звітів
• Організація господарських процесів
• Вміння працювати з великим обсягом інформації
Комунікативні навички
• Досвід взаємодії з постачальниками та колективом
• Вміння організувати робочий процес у закладі
• Дружелюбність, вміння вирішувати конфліктні ситуації
Лідерські якості
• Самостійно організовувала процеси закупівель та обліку в закладі
• Налагодила систему звітності та зберігання документації
• Брала участь у внутрішніх перевірках і підготовці до перевірок контролюючими органами
Рекомендації
Надаються на вимогу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: