• File

Наталія

Офіс-менеджер

Considering positions:
Офіс-менеджер, Логіст, Діловод
Age:
39 years
City of residence:
Pavlohrad
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Шкурат Наталія Володимирівна
Вік: 38 років
Місто проживання: Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська , буд.366, кв.45
Сімейний стан: незаміжня
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета
Отримання нового досвіду, розвиток та вдосконалення професійних знань та навичок, набутих під час роботи на посадах державної служби, для досягнення особистих цілей і цілей організації

Досвід роботи

• Назва компанії (організації, установи): Донецька Спеціалізована прокуратура у сфері оборони
Посада: старший інспектор
Період роботи: 09.03.2023 — по сьогодні
Обов’язки:
- приймання, реєстрація, обробка вхідної кореспонденції та вихідної кореспонденції, оформлення рапортів на відрядження, оформлення кошторисів та авансових звітів, ведення кадрової документації.

• Назва компанії (організації, установи): Донецький апеляційний суд
Посада: провідний спеціаліст відділу документообігу та організаційного забезпечення
(канцелярія суду)
Період роботи: 17.10.2018 — 07.03.2023
Обов’язки:
- приймання, реєстрація, обробка вхідної кореспонденції та вихідної кореспонденції.

• Назва компанії (організації, установи): Апеляційний суд Донецької області
Посада: провідний спеціаліст відділу документального забезпечення та контролю
(канцелярія суду)
Період роботи: 24.04.2018 — 16.10.2018
Обов’язки:
- приймання, реєстрація, обробка вхідної кореспонденції та вихідної кореспонденції.

• Назва компанії (організації, установи): Бахмутська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області
Посада: головний державний інспектор відділу матеріального забезпечення та розвитку
інфраструктури
Період роботи: 01.04.2016 — 23.04.2018
Обов’язки:
- приймання, реєстрація, обробка, постановка на автоматизований контроль завдань у системі електронного документообігу вхідної кореспонденції та вихідної кореспонденції

• Назва компанії (організації, установи): Артемівська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області
Посада: головний державний ревізор-інспектор відділу погашення боргу
Період роботи: 10.02.2016 — 31.03.2016
Обов’язки:
- забезпечення належної організації роботи з питання здійснення заходів щодо погашення податкового боргу з податків і зборів платників податків

• Назва компанії (організації, установи): Артемівська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області
Посада: головний спеціаліст відділу інфраструктури
Період роботи: 15.07.2014 — 09.02.2016
Обов’язки:
- приймання, реєстрація, обробка, постановка на автоматизований контроль завдань у системі електронного документообігу вхідної кореспонденції та вихідної кореспонденції

• Назва компанії (організації, установи): Артемівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області
Посада: державний податковий інспектор, старший державний податковий інспектор,
головний державний податковий інспектор відділу супроводження інформаційних систем
та адміністрування баз даних
Період роботи: 13.09.2010 — 14.07.2014
Обов’язки:
- забезпечення впровадження і супровід програмних продуктів, що стосуються Державного реєстру фізичних осіб,
- здійснення ведення діловодства у відділі, ведення обліку документів, забезпечення їх зберігання, оперативного пошуку, доставки та надання інформації щодо них; ведення обліку, зберігання та використання документів з грифом „Для службового користування”, зберігання та забезпечення збереження документів на паперових носіях; в тому числі АСЕДОРР.

• Назва компанії (організації, установи): Артемівська ОДПІ у Донецькій області
Посада: спеціаліст 1 категорії адміністративно-господарського відділу
Період роботи: 19.07.2006 — 12.09.2010
Обов’язки:
- приймання, реєстрація, обробка, вхідної кореспонденції та вихідної кореспонденції.

Освіта
Навчальний заклад: Міжрегіональна Академія управління персоналом.
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: правознавство
Період навчання: 2006-2010

Вміння та навички
• вільне володіння державною мовою
• вміння працювати з інформацією
• здатність працювати в декількох проектах одночасно
• вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення

Особисті якості
• ініціативна
• комунікабельна
• дисциплінована
• відповідальна
• чесна
• є бажання розвиватись

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: