• File

Яна

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, Офіс-менеджер, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з персоналу, Оператор 1C, Адміністратор
City of residence:
Kaniv
Ready to work:
Kaniv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бабич-Дурицька Яна Вікторівна

Дата народження: 31.07.1992 р.
Адреса: Черкаська обл., м. Канів, вул. Захисників України
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
2009-2011 рр. – Черкаський державний бізнес-коледж; денна форма навчання
Спеціальність: «Економіка підприємства»; диплом молодшого спеціаліста
2011-2014 рр. – Черкаський державний бізнес-коледж, заочна форма навчання
Спеціальність: «Економіка підприємства»; диплом бакалавра
2022 р. – проходження курсу по веденню первинної бухгалтерії ФОП

Досвід роботи:
07.2011 – 01.2012 рр.; посада – бухгалтер черкаської філії ПрАТ «Деко» (лако-фарбові матеріали)
Обов’язки:
- Ведення первинної бухгалтерії, табеля робочого часу працівників
• Контроль залишків товару на складі
• Здача денної виручки в банк
• Проведення інвентаризації товару
• Оприбуткування товару, списання
04.2012 – 09.2015 рр., посада – менеджер зі збуту ПП «Побутова логіка»
10.2015 – 09.2024 рр., посада – менеджер зі збуту ПП «Металпласт»
(металопластикові, алюмінієві, скляні, металеві конструкції та комплектуючі до них)
Обов’язки:
• Ведення первинної бухгалтерії (1С Бухгалтерія), звірка з постачальниками та покупцями, рознесення банку, контроль своєчасності розрахунків з контрагентами, договора, ведення номенклатури товарів, оприбуткування товару, довіреності та ін.
Оформлення замовлення (договір, комерційна пропозиція, рахунок)
• Консультування, прорахунок та продаж товару
• Підтримка співпраці з замовниками
• Моніторинг ринку для підтримання конкурентоспроможної ціни та якості товару
• Контроль поставок товару та залишків на складі
• Ведення внутрішньої звітності підприємства
• Супровід замовлень (відправлення в роботу, погодження та контроль термінів виконанна та поставки товару, гарантійне обслуговування), документальне ведення
• Робота з постачальниками, закупка товарів
• Контроль за актуальністю цін на товари, ведення прайс-листів
10.2024 – 02.2025 рр., посада – фахівець з рекрутменту ПрАТ МХП
Обов’язки:
- Пощук та підбір персоналу
- Проведення співбесід
- Підготовка документації для прийому на роботу
- Формування звітності по проведеній роботі

Спеціальні знання та навики:
ПК - MS Office Excel, Word, Access, PowerPoint, Outlook, SAP, Google Forms, Internet – впевнений користувач, 1С Бухгалтерія, навики роботи з офісною технікою
Знання мов:
Українська, російська – вільно; англійська – базова (розмовна, письмова)
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, креативність, вміння працювати у команді, пунктуальність, вміння самостійно приймати рішення
Інше:
Не маю шкідливих звичок, хобі – спорт, фотографія.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: