• File

Наталья

Финансовый менеджер

Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

НАТАЛІЯ ПАНЧЕНКО
Особисті дані
Дата народження: 01.04.1979
Місто народження: Київ
Сімейне положення: заміжня
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта і кваліфікації
 Навчальний заклад: Київський національний торговельно-економічний університет
Ступінь: спеціаліст з обліку та аудиту
Назва спеціальності: «Облік і аудит»
Період навчання: 1996 — 2001
 Навчальний заклад: Учбовий центр "Успіх"
Ступінь: спеціаліст з бухгалтерського обліку
Назва спеціальності: «Бухгалтер»
Період навчання: 2001

Досвід роботи
ДУ”ЦЕНТР ІНФРАСТУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ
СПРАВ УКРАЇНИ”
Бухгалтер 1 категорії 2025 і по теп.час
 веде облік залишків коштів на реєстраційних рахунках відкритих в УДКСУ у
Святошинському районі.
 забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до
обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.
 готує банківські документи та подає в банківські установи для перерахування коштів
згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими
кредиторами відповідно до договірних зобов'язань.
 несе персональну відповідальність за відповідність розрахункових рахунків по всіх
здійснюваних платежах.
 бере участь у розробці та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової
дисципліни, раціональне використання ресурсів, у впровадженні прогресивних форм і
методів бухгалтерського обліку на основі застосування сучасних засобів обчислювальної
техніки, у проведенні інвентаризації коштів, розрахунків і платіжних зобов'язань.
 готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм,
а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського
обліку по коштах загального та спеціального фондів у частині касових надходжень та
видатків, зареєстрованих зобов’язань.
 здійснює формування платіжних доручень за матеріальні, комунальні та інші послуги.
формує реєстри юридичних, фінансових зобов’язань та додатків і відправляє через
систему СДО до УДКСУ у Святошинському районі. Роздруковує виписки по рахунках
відкритих в УДКСУ у Святошинському районі та відпрацьовує їх.
 формує меморіальний ордер №2 накопичувальна відомість руху грошових загального
фонду коштів в органах Державної казначейської служби України.
 формує меморіальний ордер №3 накопичувальна відомість руху грошових коштів
спеціального фонду в органах Державної казначейської служби України.
 забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх
протягом установленого терміну.
 стежить за збереженням бухгалтерських документів, оформляє їх відповідно до
встановленого порядку для передачі в архів.
 досвід роботи в програмі Парус (MIA)

Головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення та звітності 2022 - 2025
Управління соціальної та ветеранської політики Святошинської районної в м. Києві
державної адміністрації
 забезпечує дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань,
своєчасне подання таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних
зобов’язань, достовірне та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку
та звітності Управління;
 робота з Головним управлінням державної казначейської служби України у м. Києві;
 подає документи для оплати до Головного управління державної казначейської служби
України у м. Києві;
 здійснює формування платіжних доручень за матеріальні, комунальні та інші послуги; формує
реєстри юридичних, фінансових зобов’язань та додатків і відправляє через систему СДО
до УДКСУ у Святошинському районі; роздруковує виписки по рахунках відкритих в
УДКСУ у Святошинському районі та відпрацьовує їх.
 веде бухгалтерський облік розрахунків з постачальниками та підрядчиками;
 здійснює складання достовірної фінансової та статистичної звітності на основі первинних
документів і бухгалтерських записів, представлення її в установлені строки відповідним
органам;
 забезпечує зберігання бухгалтерських документів та передача їх в архів в установлені
терміни, згідно номенклатури справ;
 забезпечує виконання у встановлені строки контрольних та інших документів, що надійшли
на розгляд відділу;
 інші обов’язки відповідно з виробничою базою.

Директор 2021 - 2022
ФОП
 ведення бухгалтерського та фінансового обліку на підприємстві з оптово-роздрібної торгівлі
товарами;
 нараховування заробітної плати, переказ коштів за виконані роботи, ведення інших
розрахунків з працівниками та юридичними особами;
 розрахунок та перерахування податків та зборів, передбачених законодавством;
 складання та подання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності в
установлені строки;
 проведення та складання інвентаризації на підприємстві.

Провідний бухгалтер 2018
Київський академічний театр ляльок
 ведення обліку розрахунків з покупцями та замовниками, з постачальниками та
підрядниками;
 здійснює формування платіжних доручень; формує реєстри юридичних, фінансових
зобов’язань та додатків і відправляє через систему СДО до УДКСУ у Печерському
районі; роздруковує виписки по рахунках відкритих в УДКСУ у Печерському районі та
відпрацьовує їх;
 1С: Бухгалтерія (8.2), 1С: Підприємство (7.7), M.E.Doc, MS Office, IFobs

Головний спеціаліст сектору видатків місцевих бюджетів відділу видатків
УДКСУ у Печерському районі 2002 - 2018

 перевірка документів в електронному вигляді, переданих розпорядником бюджетних
коштів (одержувачем бюджетних коштів), на відповідність вимогам законодавства;
 розрахунково-касове обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів,
операцій з коштами бюджетів;
 зведення виписки з рахунка за результатами попереднього операційного дня.

Професійні навички

 володію комп’ютером (MS Office, Парус (MIA), Access, 1C: Бухгалтерія, Медок, Айфин,
Соната);
 вміння працювати з базами даних: правової системи Liga, Internet – Opera та інші;
 знання мов: українська – рідна; англійська – середній.

Особисті якості
Професіоналізм, відповідальність, уважність, цілеспрямованість, організаторські та керівні
здібності, здатність швидко засвоювати нові знання, уважно прислухаюсь до критики, роблю
відповідні висновки, швидко реагую на поставлені задачі.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: