• File

Анна

Менеджер з наповнення сайту товарами

Age:
26 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Чайковська Анна
Акаунт-менеджер, контент-менеджер з
наповнення сайтів

Вид зайнятості: неповна
Зарплата: від 10 000 грн/міс
Вік: 26 років
Місто проживання: Одеса
Готова працювати: Дистанційно

Контактна інформація
Telegram @sparkl_e_e

Досвід роботи
➔​ Account Manager Team Lead
з 09.2024 по 03.2025 (6 місяців)
Дистанційно (IT)

Керувала своїм відділом та виконувала задачі інших. В обов’язках було:
контроль та оптимізація роботи менеджерів, комунікація з іншими відділами,
звітність, виконання КРІ, налаштування та покращення процесів, написання
мануалів, навчання та допомога новим менеджерам.
Останній місяць закрила з найкращим показником КРІ, швидко виконувала
поставленні таски, впроваджувала ідеї які допомогли спростити роботу та
збільшити швидкість роботи відділів. Підтримувала командний настрій,
допомагала швидко виправити помилки та вирішити проблеми
Продемонструвала моє вміння використовувати технічні навички, швидко
адаптуватися до нових технологій і самостійно вирішувати складні завдання, що
робить мене цінним спеціалістом.

➔​ Технічний маркетолог
з 06.2024 по 09.2024 (3 місяці)
Marketorium, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Самостійно освоїла платформу SendPulse на якій працювала компанія.
Впроваджувала автоматизацію в маркетингові процеси компанії, розробивши
ефективні розсилки та чат-боти, які інтегрувала з іншими сервісами для
оптимізації роботи.
В обов’язки входило створення дизайну та верстки, контент-стратегій,
технічну оптимізацію та управління проектами.
Скоротила час на впровадження нових інструментів, підвищила
ефективність email-маркетингу та взаємодії з клієнтами, оптимізувала робочі
процеси через успішні інтеграції між сервісами.
➔​ Support Team Leader
з 07.2022 по 11.2024 (2 роки 4 місяців)
Dark Diamond, Дистанційно (IT)

Працевлаштувалась як Support, через 1,5 місяці запропонували стати
Support Team Leader.
За час роботи досягла вагомих результатів у покращенні процесів продажів
та підтримки лідів, розробила ефективні скрипти продажів, що збільшили
конверсію, та впровадила систему розсилок і чат-ботів для кращої комунікації з
лідами.
Налагодила систему аналітики та звітності, створивши комплексну систему
звітності в Google Таблицях для відділів сапортів та байінгу. Регулярно
аналізувала якість роботи команди та надавала детальний зворотній зв'язок.
Керувала командою, займаючись навчанням та адаптацією нових
співробітників, контролювала виконання KPI, проводила регулярні зустрічі з
лідерами команд для оптимізації процесів.
Впроваджувала автоматизацію, самостійно освоївши функціонал
платформ SmartSender та Axioma, налаштувавши автоматизовані сценарії,
сегментацію лідів та розсилки. Працювала над покращенням роботи з лідами,
розробляючи стратегії для підтримки активності гравців та займаючись
утриманням клієнтів через впровадження персоналізованих підходів у
комунікації. Швидко адаптуюсь до нових технологій, мислю аналітично та
постійно працюю над саморозвитком.

➔​ Помічник директора
з 12.2021 по 07.2022 (7 місяців)
ТОВ Акрополіс, Чорноморськ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Починала з короткострокової допомоги як помічника з друку, через 2 місяці
отримала постійну роботу як помічник директора.
Оптимізувала робочі процеси, створивши ефективну систему управління
задачами, документообіг та підвищивши продуктивність команди. Керувала
проектами, координувала роботу співробітників, підготовлювала будівельні
проекти для клієнтів та проходження експертизи, вела документацію. Розвинула
технічні навички, освоївши AutoCAD, досягнувши високої швидкості друку
проектів та роботи з великими обсягами документації.
Мої ключові навички включають швидке навчання, організаційні здібності
та вміння працювати з великим обсягом інформації. Проявила ініціативність в
оптимізації робочих процесів та спрямована на підвищення ефективності
роботи.

➔​ Менеджер з продажу
з 06.2019 по 11.2021 (2 роки 5 місяців)
Sense Bank, Одеса (Фінанси, банки, страхування)
Від адміністратора відділення до заступника директора за 1,5 роки:
Як адміністратор, оптимізувала процеси, збільшивши продажі менеджерів
на 20%, швидко освоїла продукти і систему.
На посаді Фахівця з продажу стабільно виконувала плани на 100-150%
(макс. 212%), проводила ревізії, навчала співробітників, утримувала та
залучала клієнтів.
Як заступник директора, контролювала плани продажів, відповідала за
безпеку доступів, брала участь у наборі та навчанні персоналу.
Досягнення: постійне перевиконання планів (в середньому на 125%),
оптимізація процесів, підвищення ефективності відділення, швидке кар'єрне
зростання та успішне застосування знань з внутрішніх тренінгів.
Володію навичками знання банківських продуктів, процесів, продажу та роботи з
клієнтами, швидкої адаптації, аналітичного мислення та уваги до деталей.

Освіта
Одеський національний економічний університет, Одеса
Вища, з 2016 по 2020 (4 роки)

Додаткова інформація
Швидко адаптуюсь та навчаюсь, успішно освоюю нові системи, технології
та обов'язки на кожній посаді. Мій досвід роботи на керівних посадах
демонструє лідерські якості та вміння управляти командою.
На різних посадах аналізувала дані, створювала звіти та оптимізовувала
процеси. Досвід роботи з різними платформами підтверджує мою технічну
грамотність. Успіхи в продажах, підтримці клієнтів та роботі з керівництвом
свідчать про мої відмінні комунікативні навички.
Завжди прагну впроваджувати інновації для покращення ефективності
роботи. Приділяю велику увагу деталям та точності при роботі з документацією,
проектами та звітністю.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city