- File
Катерина
Адміністратор
- Age:
- 40 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13152106/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Місто проживання – Київ
Контактний телефон: [
E-mail: [
Ключові навички
- Досвід управління командою 15-20 чоловік;
- Навичкі ведення переговорів та ділового листування;
- Вміння ефективно будувати відносини та конструктивно реагувати на зворотній зв’язок від керівництва;
- Знання етикету та розуміння суті клієнторіентованого сервісу;
- Вміння працювати у режимі багатозадачності;
- Іноземні мови: англійська – B1 (Pre-Intermediate); комп'ютерні навички – впевнений користувач ПК.
Досвід роботи
Камелія (Мережа квіткових магазинів) з 2022
Компанія, яка спеціалізується на власному виробництві квітів та їх продажу (www.camellia.ua)
Адміністратор-касир квіткового магазину
Функціональні обов’язки:
- Зустріч та консультація клієнтів,
- Виконання розрахунково-касових операцій;
- Прийом офлайн та онлайн замовлень;
- Координація роботи флористів та забезпечення високої якості обслуговування;
- Замовлення та прийом товару;
- Підтримання порядку та атмосфери затишку у магазині.
IFG ( Invogue Fashion Group) 2020-2021
Мережа магазинів жіночого, чоловічого та дитячого одягу premium & luxury сегменту (www.invogue.ua)
Продавець-стиліст у магазині брендового дитячого одягу
Функціональні обов’язки:
- Консультування клієнтів щодо брендів, представлених у торгівельному залі (асортимент, розмірний ряд, історія бренду та особливості колекції поточного сезону);
- Обслуговування клієнтів (допомога у виборі товару, проведення продажу на касі, гарне оформлення покупки);
- Робота з постійними клієнтами (інформування про нові надходження, враховуючи смак та переваги клієнта; повідомлення про майбутні акції та знижки);
- Участь у прийомі, викладенні, інвентаризації, переоцінці товару;
- Виконання плану продажів.
WineTime (ТОВ ТС Плюс) 2018-2019
Національна мережа гастромаркетів, заснована у 2010 році в рамках АСНОВА ХОЛДІНГУ (www.winetime.ua)
Сомельє-кавіст
Ключові досягнення:
- Організувала та впровадила системне навчання для співробітників інтернет-магазину, що суттєво підвищило якість онлайн продажів;
-Провела низку дегустацій для гостей в середині магазину. Це залучило нових покупців, і навіть збільшило кількість постійних клієнтів;
– За три місяці роботи виросла від стажера до позиції сомельє-кавіста.
Функціональні обов’язки:
- Консультація покупців при виборі елітного алкоголю;
- Прийом та презентація товару в торгівельному залі;
- Писала огляди для сайту компанії на винну тематику (самостійно обирала тему та підбирала вина).
Zara Ukraine (Inditex Group) 2009-2017
Zara є однією із найбільших світових компаній у сфері виробництва модного одягу. Входить до групи Inditex, однієї з найбільших світових дистриб'юторських груп (www.zara.com)
Старший консультант жіночого відділу (помічник менеджера) 2015-2017
Ключові досягнення:
- Збільшила продаж взуття більш ніж на 30%;
- Навчилася ефективно організовувати роботу відділу. Це допомогло скоротити бюджет робочих годин та оптимізувати роботу персоналу;
- Допомогла HR відділу навчити новій програмі директорів магазинів у 3-х містах України.
Функціональні обов’язки:
- Координація та контроль роботи продавців у торгівельному залі;
- Складання графіка роботи, ведення обліку робочого часу, прийом та оформлення нових співробітників;
- Навчання персоналу: наставництво, допомога у роботі стажерів у період їх навчання, проведення зборів, планових атестацій продавців, підтримка у розвитку потенційних співробітників;
- Підтримка візуального іміджу у торгівельному залі. Контроль наявності бестселерів та новинок, а також їх своєчасне поповнення;
- Повноцінна заміна менеджера відділу у разі його відсутності у магазині.
Старший консультант з продажу взуття та сумок жіночої секції 2013-2015
Функціональні обов’язки:
- Щоденна робота з товаром (замовлення, постачання, звіти, аналіз продажів);
- Взаємодія з офісом та директорами магазинів мережі з питань реалізації товару;
- Презентація товару відповідно до вимог бренду та комерційних показників;
- Планування та підготовка магазину до сезонних розпродажів та презентації новинок;
- забезпечення та контроль порядку та чистоти на складах взуття;
Освіта
2005 – 2009 – Інститут масових комунікацій при Київському національному університеті ім. Тараса Шевченка
– журналістика.
Школа сомельє Winetime academy.
Особисті якості
- Завжди із задоволенням беру участь у нових проектах, люблю виходити за рамки та впроваджувати нестандартний підхід у роботі;
- Завдяки стресостійкості мені вдавалося вирішити проблеми, що виникли на роботі, які вимагали великої концентрації та коротких термінів виконання;
- Дуже пунктуальна. Відповідально ставлюся до роботи та термінів її виконання;
- Вмію працювати у команді. Створюю та підтримую позитивний робочий контакт з усіма співробітниками.
Similar candidates
-
Менеджер, адміністратор
Kyiv -
Актор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv