• File

Максим

Керівник відділу продажу

Considering positions:
Керівник відділу продажу, Директор з продажу, Директор з розвитку
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Instagram and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ваганов Максим Сергійович

Дата народження: 19 вересня 1984 р. (40 років)
Телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Навички та досягнення
Маю більш ніж 16 річний досвід роботи в найбільших національних FMCG компаніях (Маркет-Груп, DDS, Johnson&Johnson, OLYMP), з яких 12 років на управлінських посадах.
Здійснював управління продажами на території 16 областей України.
Реалізував 20+ проектів в нішах В2В, В2С, E-СОМ
Володію навичками: розробки стратегії розвитку, ефективного планування, аналізу продажів, підбору, навчання та управління персоналом, ведення переговорів на рівнях від торговельної точки/мережі до власників дистриб'юційних компаній.
Досвід роботи

Консультант з продажу та менеджменту (Консалтинг, аудит)
Січень 2021 - Лютий 2022
Проєктний експерт в області побудови відділів продажів, розробці систем мотивації, оптимізації бізнес-процесів для середнього і великого бізнесів.
- Розробка та впровадження системи наскрізних KPI для найбільшого foodtech проєкту країни;
- Залучений як зовнішній консультант до складу ради директорів діючого столичного on-line супермаркету;
- Розробка концепції, складання ТЗ для розробників підписної моделі продажів для on-line супермаркету;
- Оптимізація витрат e-commerce проекту;
- Аудит і розробка бізнес-процесу продажів для: продуктової IT компанії, SMM агенції, виробничих компаній;
- Опис вимог, норм і стандартів для співробітників відділів продажів;
- Побудова системного відділу продажів для міжнародної B2B компанії;
- Побудова збуту для продуктової FMCG в напрямку ключових клієнтів (локальні, національні мережі).

Керівник маркетингового агентства MSagency.pro ФОП Ваганов М.С. (маркетинг, продажі)
Березень 2020 - по теперішній час
Запуск рекламного агентства повного циклу «з нуля».
- Розробка і впровадження маркетингової стратегії, підбір персоналу, пошук підрядників і виконавців;
- Розробка циклів продажів під кожен з каналів лідогенерації;
- Складання унікальних презентацій продукту;
- Впровадження в роботу CRM систем, налаштування інтеграцій CRM і зовнішніх ресурсів;
- Ведення переговорів з першими особами замовників;

Досягнення:
Укладення контрактів на пошукове просування з контрагентами в Німеччині, Чорногорії та Чехії за перші 6 міс. агенції сумарною вартістю 10 000 у.о.
Формування успішних команд маркетологів, фрілансерів які забезпечували одночасне ведення до 20 проектів
Вихід на оборот 15К+ у.е. за 2 роки.

Регіональний директор ТОВ Юнайтед Алко (FMCG)
Травень 2016 - лютий 2020
Управління дистриб'юторською мережею на території Харківської, Сумської, Полтавської, Чернігівської та Луганської областей.
- Формування і запуск фокусних і ексклюзивних торгових команд на базі дистриб'юторів в регіоні;
- Проведення презентацій і переговорів з ключовими торговельними мережами регіону;
- Розробка та впровадження мотиваційних проєктів для торгових команд;
- У підпорядкуванні 3 віддалених територіальних менеджера, директор філії, трейд-маркетолог.

Досягнення:
Підключення нових трьох дистриб'юторських компаній у регіоні.
Запуск двох фокусних і двох ексклюзивних команд на території регіону;
Підключення однієї з найбільших торгових мереж Східної України - Маркет-ОПТ, Оптовичок.
Збільшення річного ТО по регіону в 2017 р. на 1,5%, в 2018 р. - 14,4%, у 2019 р. - 14,7% (по відношенню до аналогічних періодів попередніх років)
Зростання середнього показника АКБ 2017 - 5%, 2018 - 19%, 2019 - 8%.
При цьому за період 2018 - 2019 р. по регіону найнижчий відсоток витрат на трейд-маркетингові заходи в Україні.

Керівник відділу продажів ТОВ ASTEX GROUP (Промисловість і Виробництво)
Серпень 2015 - грудень 2015
Побудова дилерської мережі виробника опалювального обладнання з нуля
- Розробка стратегії залучення клієнтів по всіх каналах збуту;
- Польовий пошук і залучення клієнтів;
- Проведення презентацій і переговорів про співпрацю;
- Розробка і впровадження стратегії продажів;
- Розробка і впровадження маркетингової стратегії;
- Запуск каналу on-line продажів

Національний менеджер з продажу ТОВ Алінком (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт)
Лютий 2014 - лютий 2015
- Планування продажів і маркетингових активностей відділу збуту;
- Розробка і контроль дотримання бюджету відділу;
- Розробка мотиваційних програм для співробітників відділу збуту на всіх рівнях;
- Розробка і впровадження системи звітності співробітників відділу (витрати на відрядження, звіти по відрядженнях, шаблони моніторингу, бланки постановки завдань та інше);
- Ведення бази потенційних партнерів;
- Проведення переговорів з потенційними дистриб'юторами на території України.
Досягнення:
За 2 квартали відділом збуту збільшено клієнтську базу на 7 дистриб'юторів (Сумська, Донецька, Одеська, Вінницька, Харківська, Херсонська, Закарпатська, Запорізька, Кіровоградська області).
Зростання обсягу продажів за 2 квартал склало понад 50% по відношенню до попереднього і понад 30% до аналогічного періоду минулого року.
Скорочення витрат на відділ збуту на 3%.

Регіональний менеджер з продажу ООО ОРЛАНДО (FMCG)
Червень 2013 - грудень 2013
Співпраця з дистриб'юторськими компаніями на території Харківської, Полтавської, Сумської областей.
- Робота з дебіторською заборгованістю партнерів;
- Проведення переговорів з ЛПРами, ТОР менеджерами дистриб'юторів, спрямованих на збільшення продажів, поліпшення якісних і кількісних показників представленості ТМ;
- Проведення переговорів у локальних мережах на території;
- Розробка і впровадження в роботу дистриб'ютора заходів, спрямованих на збільшення частки поличного простору ТМ, якісних і кількісних показників представленості ТМ.

КАЕ Johnson&Johnson ТОВ Гуд Сервіз (FMCG)
Квітень 2013 - червень 2013
Робота з ключовими національними та регіональними торговельними мережами міста, а саме: СМ «Сільпо», СМ «Клас», СМ «Рост», СМ «TARGET», СМ «ProStor», СМ «Космо», СМ «Караван», СМ «Край», СМ «METRO».
- Робота з дебіторською заборгованістю клієнтів;
- Переговори з керівниками відділів, напрямків щодо покращення позиціонування ТМ, розширення, ротації асортименту;
- Планування та проведення маркетингових заходів;
- Робота з первинною документацією;
- Ведення документації.

Дивізіональний менеджер Дрінк Дистриб'юшн Систем (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт)
Листопад 2011 - листопад 2012
Співпраця з дистриб'юторськими компаніями на території Київської, Житомирської, Вінницької, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Тернопільської, Хмельницької, Львівської та Чернівецької областей України.
- Планування та аналіз продажів;
- Проведення переговорів з ЛПРами, ТОР менеджерами дистриб'юторів спрямованих на збільшення продажів, поліпшення якісних і кількісних показників представленості ТМ;
- Проведення презентацій, дегустацій ТМ для персоналу дистриб'юторів;
- Розробка і впровадження в роботу дистриб'ютора заходів, спрямованих на збільшення частки поличного простору ТМ, якісних і кількісних показників представленості ТМ;
- Систематичний контроль представленості ТМ на території за допомогою проведення моніторингів у різних каналах збуту;
- Контроль дотримання договірних умов, цінової та територіальної політики компанії;

У підпорядкуванні 7 територіальних менеджерів. Співпраця з 12 дистриб'юторськими компаніями на території центральної та західної України.

Регіональний менеджер Дрінк Дистриб'юшн Систем (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт)
вересень 2010 - листопад 2011

Регіональний менеджер Маркет Груп (FMCG)
Жовтень 2008 - вересень 2010
Співпраця з дистриб'юторськими компаніями на території Харківської, Полтавської, Сумської областей.
- Робота з дебіторською заборгованістю партнерів;
- Планування та аналіз продажів;
- Проведення переговорів з ЛПРами, ТОР менеджерами дистриб'юторів, спрямованих на збільшення продажів, поліпшення якісних і кількісних показників представленості ТМ;
- Проведення презентацій, дегустацій ТМ для персоналу дистриб'юторів;
- Проведення спільних переговорів з представниками дистриб'юторів в локальних мережах на території;
- Коучинг;
- Розробка і впровадження в роботу дистриб'ютора заходів, спрямованих на збільшення частки поличного простору ТМ, якісних і кількісних показників представленості ТМ;
- Систематичний контроль представленості ТМ на території за допомогою проведення контрольних сторчеків;
- Контроль дотримання договірних умов, цінової та територіальної політики компанії;
У підпорядкуванні 2 територіальних менеджера.

Менеджер з VIP клієнтів Маркет Груп (FMCG)
Жжовтень 2005 - вересень 2008
Робота з ключовими національними та регіональними торговельними мережами міста, а саме: СМ «Велика Кишеня», СМ «Сільпо», СМ «Фора», СМ «Клас», СМ «П'ятірочка», СМ «Варус».
- Робота з дебіторською заборгованістю клієнтів;
- Переговори з керівниками відділів, напрямків про поліпшення позиціонування ТМ, розширення, ротації асортименту;
- Робота з первинною документацією;
- Ведення документації.

Мерчендайзер Маркет Груп (FMCG)
Липень 2005 - жовтень 2005
- Поліпшення позиціонування ТМ в роздрібних торгових мережах;
- Забезпечення POS-матеріалами роздрібних торгових точок;
- Систематичний контроль стандартів викладки і позиціонування ТМ в ключових мережах міста, роздрібних Т.Т.;
- Контроль рекомендованих цін у ключових мережах;
- Ведення документації.

Освіта
ХНЕУ (Харків, Україна)
Управління проектами, факультет Економіки і Права, 2017
НТУ ХПІ (Харків, Україна)
Гідро-пневмоавтоматика, Машинобудівний факультет, 2010

Курси, тренінги, сертифікати
Тренінг центр “Лідер”, Харків 2014
Ораторське мистецтво
Чорна риторика
Тренінг для керівників
Mini MBA

Школа Лідерства 2007
Відповідальність
Лідерство
Лідерство та Влада
Тайм-менеджмент
Управління змінами

Школа Торгових Представників 2005
Мерчендайзинг
Психологія продажів
Кроки торгового візиту

Комп'ютерні навички
Досвідчений користувач PC: WIN95, WIN-ХР, MS-Office, Internet, E-mail, CRM систем.
Водійське посвідчення
Посвідчення водія: категорії «В», стаж водіння 14 років (700+ тис. км.);
Військова служба
2003-2004 р. - служба в ЗСУ, ППО. Командир відділення, старший оператор РЛС.
2022 - 2024 р. ЗСУ ПС РТВ, оператор РЛС;
2024 - 2025 р. ЗСУ МО, діловод логістики.
Захоплення та інтереси
Туризм (10+ країн світу), біг, кросфіт: фінішер напівмарафонських дистанцій, Race Nation Kharkiv/Kyiv.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: