- File
Сніжана
HR assistant
- Age:
- 37 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13159645/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
СНІЖАНА
Мета: HR Assistant. Бажаний рівень заробітної плати від 1000$.
Досвід роботи
Державна інспекція енергетичного нагляду України
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ДОБОРУ ПЕРСОНАЛУ ТА НАГОРОД
Організація процесів добору персоналу та кадрової роботи;
2024 Здійснення заходів щодо організації нагородження працівників. Облік;
– Розробка і участь у розробленні проєктів організаційно-розпорядчих документів, з
[
Робота в програмах документообігу (внесення інформації з кадрових питань);
[
Донесення до персоналу поставлених задач та здійснення контролю їх виконання;
Київ Кадрове інформування працівників державного органу (розсилка корисних новин);
Взаємодія з державними органами та організаціями.
01.01.1988
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Організація навчання та підвищення кваліфікації, планування навчання державних
2020 службовців;
Освіта –
2024
Взаємодія з постачальниками освітніх послуг (розроблення програм навчання,
заключення договорів);
Підготовка наказів та нормативних документів з кадрових питань (про підвищення
МАГІСТР ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ кваліфіквції, практики, стажування, надання мат.допомоги для вирішення соц.-
побут.питань., встановлення надбавок, премій, розроблення посадових інструкцій);
ДІЯЛЬНОСТІ/МИТНА СПРАВА Формування та ведення особових справ, облікової інформації;
Оранізація проведення оцінювання результативності службової діяльності.
Національний університет харчових
технологій
Апарат Верховної Ради України
2005 - 2010
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ДОБОРУ ТА ОЦІНКИ
МАГІСТР ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ПЕРСОНАЛУ
2020
Національний університет біоресурсів і –
Підбір персоналу та проведення конкурсів на зайняття вакантних посад;
Організація та проведення співбесід з кандидатами;
природокористування України 2021 Організація та проведення оцінювання результатів службової діяльності;
2013 - 2015 Підготовка звітно-аналітичних матеріалів, проєктів документів з кадрових питань,
наказів;
Участь у підготовці відповідей на звернення громадян, установ, організацій,
народних депутатів, посадових осіб, адвокатів, запити на інформацію
Soft skills Державна фіскальна служба України
Комунікабельність ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ДОБОРУ ТА ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ
Відповідальність
Підбір персоналу та проведення конкурсів на зайняття вакантних посад;
2017
Грамотне мовлення – Організація та проведення оцінювання результатів службової діяльності;
Підготовка звітно-аналітичні матеріалів, проєктів документів з кадрових питань,
Вміння працювати в команді 2020
наказів;
Стресостійкість Участь у підготовці відповідей на звернення, заяви та скарги громадян, підприємств,
установ, організацій, народних депутатів, посадових осіб, адвокатів, запити на
Увага до деталей інформацію.
Вміння аналізувати та логічно мислити
Порядність та вміння зберігати Міністерство аграрної політики та продовольства України
конфіденційність ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ КАДРОВИХ ПІДРОЗДІЛІВ
Підбір персоналу та проведення конкурсів на зайняття вакантних посад;
Прийняття документів від осіб, які притендуютьна зайняття вакантних посад;
2011
Hard skills –
Заповнення трудових книжок працівників державного органу;
Забезпечення видачі, обліку службових посвідчень працівників;
2027 Здійснення роботи щодо обліку використання робочого часу працівників;
MS Office (Word, Exel, Power Point i Внесення інформації з кадрових питань в автоматизовану систему кадрового
Outlook), Acrobat Reader, Adobe діловодства;
Організація та проведення оцінювання результатів службової діяльності;
Acrobat, Canva, СЕД "АСКОД", СЕДО, Is- Підготовка звітно-аналітичні матеріалів, проєктів документів з кадрових питань,
pro, HRMIS наказів (звільнення, призначення, переведення, відпусток);
Участь у підготовці відповідей на звернення громадян, установ, організацій,
Користувач оргтехніки народних депутатів, посадових осіб, адвокатів, запити на інформацію
Користувач соц.мереж і додатків для
ТОВ “ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМТВО “ЖИТОМИР-СТАНДАРТ”
обміну інформацією (Skype, Viber,
ФАХІВЕЦЬ ВІДДІЛУ ПІДГОТОВКИ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ СЕРТИФІКАЦІЇ
Zoom і тд) ТОВАРІВ
Взаємодія із постачальниками;
2011 Робота в 1С (видання рахунків та ведення клієнтської бази);
Знання мов Підготовка документів, які стосуються класифікації та кодування, сертифікації товарів
Здійснення контролю за виконанням строків та умов постачання;
Управління транспортування товарів, пошук перевізника вантажів, розміщення
English - А1 (початковий рівень) замовлень у перевізників
Організація технологічного процесу перевезення (передача вантажів перевізникам,
Українська - С2 (вільно) контроль за доставкою вантажів вантажоодержувачам, координація вантажно-
розвантажувальних робіт);
Складання та своєчасне надання митної документації;
Заключення договорів від імені підприємства
More resumes of this candidate
- PRO
35 000 UAH
Kyiv, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Специалист, Государственная фискальная служба Украины, 1 year 5 months
Similar candidates
-
Менеджер з персоналу
Kyiv -
HR-менеджер, рекрутер
Kyiv -
Менеджер з персоналу
Kyiv -
Фахівець з внутрішніх комунікацій
Kyiv -
HR-менеджер
35000 UAH, Kyiv -
Менеджер з персоналу
Kyiv