• File

Олена

Менеджер з продажу

Age:
32 years
City of residence:
Novovolynsk
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Васьків Олена Андріївна
Місто: Нововолинськ
Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 22 лютого 1993 р.
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: одружена
Освіта: повна вища
Львівська державна фінансова академія
Рік закінчення: 2014 (бакалавр) фінанси і кредит, денна форма;
2015 (спеціаліст) фінанси і кредит, денна форма;
Курси:
- 2018р., - пройшла атестацію в Східноєвропейському національному університеті ім.Лесі Українки щодо володіння державною мовою;
- 2022р., - реалізація стратегічних завдань органів ДПС України з використанням сучасних методів податкового менеджменту;
- 2023р., - комунікація та взаємодія в органах публічної влади.
Практика: успішно пройшла виробничу і переддипломну практику у Фінансовому управлінні Старосамбірської районної державної адміністрації (2014-2015);
Досвід роботи:
• Ощадбанк (2016) - касир відділення. В мої обов’язки входило: прийом платежів від фізичних та юридичних осіб; здійснення операцій з готівковими коштами в національній та іноземній валюті; проведення грошових переказів; формування, сортування, обробка грошової готівки; продаж банківських продуктів.
• Головне управління Державної податкової служби (2016-2024) - головний державний інспектор. В мої обов’язки входило: організація надання адміністративних послуг платникам податків, організація роботи ЦОП; здійснення обліку в автоматизаваній системі "Управління документами" (СЕД) вхідної та вихідної кориспонденції, звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації, а також інших документів в електронному вигляді; здійснення реєстрації та обліку платників податків та єдиного внеску обєктів, пов’язаних з оподаткуванням, реєстраторів розрахункових операцій; здійснення формування та ведення державного реєстру фізичних осіб - платників податків , Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб; організація і приймання комп’ютерної обробки податкової та іншої звітності; організіція та приймання податкової, фінансової та іншої звітності платників засобами телекомунікацій; надання довідкових, інформаційних, електронних та інших послуг, пов’язаних з реалізацією прав та обовязків платника відповідно до вимог законодавства; надання усних консультацій відповідно до Подактового кодексу України; виконання посадових обов’язків начальника ДПІ у зв’язку з його тимчасовою відсутністю.

Професійні навики: маю хороший досвіт роботи з людьми, в тому числі, зі складними клієнтами; вмію розподіляти свій час та організовувати робочий процес; маю хороші навики роботи з документацією, впевнений користувач ПК.
Володіння мовами:
Англійська – початковий
Українська – рідна
Російська – середній
Додаткова інформація: активна, комунікабельна, врівноважена, відповідально підходжу до виконання поставлених завдань, добре справляюся зі стресовими ситуаціями, орієнтуюсь на результат, прагну до розвитку, швидко навчаюсь, вмію працювати в команді.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: