• File

Владислава

Асистент керівника

Age:
25 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Трикоз Влада
Дата народження: 29.09.1999 р.
Місто: Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section).

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ : ОСВІТА :

Організованість і відповідальність - вмію Державний університет
ефективно планувати завдання, розставляти телекомунікацій
пріоритети та виконувати роботу вчасно. Факультет соціології, спеціальність
Комунікабельність - легко встановлюю «Соціологія»
контакти, підтримую професійні відносини та Ступінь: бакалавр (2016-2020)
знаходжу спільну мову з різними людьми.
Увага до деталей - ретельно підходжу до ДОСВІД РОБОТИ :
виконання завдань, забезпечую точність та
якість роботи. •Makatsaria jewelry.
Стресостійкість - залишаюся зібраною та Посада: Бренд-менеджер (Junior) (2019-2021)
Обов'язки:
продуктивною навіть у швидкоплинному та Допомога у розробці та реалізації стратегії, розвитку бренду.
напруженому робочому середовищі. Аналіз ринку, конкурентного середовища та споживчих уподобань.
Участь у створенні маркетингових кампаній, підготовка рекламних матеріалів.
Ініціативність - не чекаю вказівок, а пропоную Координація співпраці з дизайнерами, копірайтерами та іншими підрядниками.
рішення та шукаю шляхи покращення процесів. Взаємодія з партнерами та постачальниками щодо брендингових ініціатив.
Організація та проведення презентацій нових колекцій, координація заходів для
Конфіденційність - відповідально ставлюся до
клієнтів та партнерів.
роботи з важливою інформацією та забезпечую Контроль виконання бренд-стратегії та відповідності маркетингових активностей
її захист. загальній концепції компанії.
Моніторинг ефективності рекламних кампаній та підготовка звітності.
Гнучкість та адаптивність - швидко Робота з соціальними мережами.
пристосовуюсь до змін і вмію працювати в Організація заходів для підвищення впізнаваності бренду.

умовах багатозадачності. •Укр Ландшафт Парк
Орієнтація на результат - прагну досягати Посада: Бренд-менеджер (2021-2022)
Обов'язки:
найкращих показників у роботі та робити внесок Розробка та реалізація стратегії розвитку бренду компанії на ринку ландшафтного
у розвиток компанії дизайну.
Організація та проведення презентацій нових послуг та реалізованих проєктів для
клієнтів і партнерів.
СПЕЦІАЛЬНІ ЗНАННЯ : Взаємодія з дизайнерами, підрядниками та постачальниками щодо брендингових і
рекламних кампаній.
Ведення соціальних мереж, формування контент-стратегії та контроль її виконання.
Аналіз ринку, конкурентного середовища та вподобань клієнтів.
Планування та координація робочого процесу Моніторинг ефективності рекламних кампаній, підготовка звітів та коригування
керівника. стратегії.
Ведення ділової переписки та комунікація з
•Genesis
партнерами. Посада: Administrative Assistant (2022-2023)
Управління документообігом та конфіденційною Обов'язки:
інформацією. Координація щоденного розкладу, організація зустрічей та призначень для
керівництва та команди.
Організація зустрічей, презентацій та бізнес- Ведення ділового листування, підготовка звітів, презентацій та інших документів.
заходів. Контроль виконання доручень, взаємодія з партнерами, клієнтами та внутрішніми
Контроль виконання доручень та координація підрозділами компанії.
Організація та супровід ділових заходів, ведення протоколів зустрічей.
міжвідділової взаємодії. Управління документообігом, ведення бази контактів.
Аналіз ринку та підготовка звітності. Виконання адміністративних та організаційних завдань для підтримки ефективної
Робота з CRM-системами, офісним та роботи офісу.
Контроль за офісними витратами, замовлення необхідних товарів та послуг.
спеціалізованим ПЗ. Вирішення оперативних питань, забезпечення комфортних умов для роботи
Базові знання у сфері маркетингу та affiliate- керівництва та команди.
програм.
Управління фінансовими та адміністративними •Affiliate marketing (2023-2024)
питаннями. Посада: Особистий помічник керівника
Вміння працювати у швидкоплинному середовищі Обовʼязки:
Управління щоденним розкладом керівника, координація зустрічей, дзвінків та
та багатозадачному режимі. бізнес-поїздок.
Ведення ділового листування, підготовка звітів, презентацій та маркетингових
матеріалів.
Контроль виконання доручень та координація взаємодії між відділами.
Організація заходів та зустрічей для розвитку партнерських відносин.
Ведення документообігу, оновлення бази контактів і партнерських угод.
Моніторинг ефективності маркетингових кампаній, підготовка аналітики та звітів.
Виконання адміністративних завдань для підтримки ефективної роботи керівника та
команди.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: